Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De igen. Az ennek a motornak a "szépségpöttye". Csak hogy ne legyen annyira tökéletes
A "görbehátasba" nem félvezetös a gyújtás?
SET-et nyomod pár másodpercig, aztán mint a régi kristályos órákat...
Sziasztok
Hogyan lehet beállítani az órát a műszerfalon?
a kihagyás teljesen megszűnt a gyertya cserével
holnap cserélem az olajat
szép napot mindenkinek
ja megszámoltam a lánc szemeket 112
A mostani szezont egy annyira analóg hondan töltöttem hogy meg vákuumos benzincsap sincs rajta.
Hanyatt-homlok veszek ősszel egy ilyet.mar gazbowden sincs,csak kuplung.
Amúgy az öreg is megmarad hobbinak.Csinalok belole valami jot.En meg ilyen vagyok.
http://youtu.be/HWj3Mr-BV4A
Az ki van zárva. Tranzisztor van benne, az meg nálam kizáró tényező.
Ha ma kéne motort választanom, akkor is a görbevázas lég-olajost választanám. Acél, olaj, benzin, gumi. Semmi szilícium. Épp nekem való! Azt hiszem ez az elégedett vásárló tipikus esete :-). Én már csak ilyen anakronisztikus lélek maradok.
Az ellenszert úgy hívják hogy 1250.
Megint a karbi... :-)
Én istenbizonyra nekiugrottam a télen. Prop-tech adapteren kívül minden elérhető vizsgáló eszközzel felszerelkeztem. Mindent elolvastam a témában amit a magyar / angol net elém hányt. UH mosó acetonnal. Mérőléces benzinszint hangolás, nyomáspróba, stb. Minden tömítés és tűszelep újra cserélve. Behangolás Carb tune, üveggyertya, folyadékos közöstartályos szinkron és keverék teszterekkel. Tényleg rászántam az időt. És még így sem gyári...
Tudom az alapjáratot "márvány-simára" hangolni, de akkor a hirtelen felpörgetésnél dúsulást jelez, a gyertyakép sötétebb egy hagyafaszányit, vagy tudom változó üzemre tökéletesíteni, de akkor az alapjáratban van egy hangyafaszányi ingadozás. Ez utóbbi beállítás lett a maradó. Félreértés ne essék, baromi jó így a gép. A pincéből is egyenletesen tol, a terhelésváltások tökéletesek, a gyertyakép ideális, a fogyasztás teljesen a helyén van. De nem egy szalon állapot... Lehet, h már nem is szabadna azt elvárnom.
S'al csak annyit szerettem volna, hogy nem tartom hülyegyereknek, de a karbi azért nem egy egyszerű játszótér. Persze elketyeg, de igazán tökéletesre megcsinálni... Ahhoz rá kell szánni az időt, vagy a pénzt.
Inkább a személyi kultusz felé hajlok.
akárki mondhatna baromságot mindenki bólogat és örül tökéletes egyetértés mint mikor a csajok dícsérik egymást akkor is ha amásik rusnya mint állat
Affene ezekbe a vitatkozósokba.Ha mindenki egyetértene mekkora egy boldog család lennénk.
mindenki ! különben én is cseréltem az enyémbe hirtelen felindulásból de nem részletezem
Ki volt az.....?
végre egy honda ami tetszik
de van , de ha jól emléxem abból is vita volt hogy mien kitől lett véve hogy van beletéve meg különben is mndenki pöcs
Egyébként, azokhoz a blokkokhoz nem létezik szerelhető vezlánc ?
Köszi!
Èn minden motort a fókuszban vittem haza, így nem volt ilyenre szükségem.
Értem. Ettől függetlenül kár idekeverni. Ö elmondása szerint nem él már az itteni hozzászólás lehetőségével, saját oldala van ahol a saját igénye, és elvárásai szerint posztolhat, meg moderálhat. Meg is értem. Így elkerülhető a bizonyos szint alatti veszekedés.

Jelen esetben is...én láttam a kérdező felújítását pár éve, akkor is kért a szerelés topicban segítséget, ahol ahogy szokott lett belőle nagy karakterháború. Persze akkor sem a "szakik-szakik" között, hanem az "ezt olvastam, azt hallottatok" tolták a rizsát... Az akkor felújított Suzukinak ugyan ez a blokkja, csak kisebb kiadásban. Megcsinálta szépen az elmondottak szerint a vezlánc cserét, én ennek tudatába adtam tanácsot neki most, mert ha kapásból nem is tudja mit kell csinálni, de azok közé tartozik, akinek ha elmondod megérti, és elvégzi..., de fárasztó már közben lecsapkodni másokat a "vaktában felmondott leckékkel".

Neked patent lett a géped! Örülök, hogy belevágtál, és nem elégedtél meg félmegoldásokkal.
Lehet.
Asszem egy hónapig el.
István ez a "piros" rendszám megfelelő külföldre, jól csinálta. A "sárga" a belföldes.
István most lehet félreértettél! Az itteni fórum társaim közül TE és Taschi szerintem a Suzuki témában a legnagyobb tudású és tájékozottabb. Nekem is mérnök végzettségem van de meg sem közelíti a Tieteket! De talán nem is igénylem! A baj az, hogy igen Ő mindig provokatív válaszokat küld ha valaki nem ért vele egyet! Egyébként minden bántó szándék nélkül írtam és most is bármikor rábíznám a motoromat!
Sztem láncl 112 szemeset talált valaki, és azt tette rá. Azért van koppra hátul
igazad van
nekem az előző motoron vezérmű láncot sztem volna cseréltetni 1 Miklósi szerelő műhelyt hívtam fel ott csak a blokk szétszedése és összerakása 100 e ft lett volna + a tömítések + a beállítások
mivel nagyon soknak tartottam az árat így megcsináltam én / a képek sztem fenn vannak/ de amikor kész lett elvittem karbi szinkronra utána ki jöttem vele Berlinbe ennek már idestova 2 vagy 3 éve
Igen itt a baj az h szerda reggel indulok Haza előbb akartam megvenni a motort de sajna későn kaptam meg a zsét
én azt vallom h ne fizessek olyanért amit én is meg tudok csinálni DE amihez szaki kell ahhoz szaki kell!!!!!!!