Ezzel csak verseny pályán mész majd? Mert nem hiszem, hogy ehhez a fékcsőhöz adtak típusbizonyítványt?! Pedig Mo.-on biztos bukás mostanság a vizsgán, meg a németeknél is szeretik az ABE-s cuccokat!
Jobb szeretem a gyári helyet és a megtoldást.
Harmonikusabb.
Láttam olyan gány megoldást ahol egyenesen le vezették a kormánykapcsolók kábeleit.Brrrrr.
Amúgy a bowdeneket el lehet vezetni máshogy. Nekem 3 cm toldás van a fék és kuplungcsövekben (hosszabbakat gyártattam) de a bowdeneket simán elvezettem arrébb.
Azért azt nézni kéne hogy ha hosszabb bowden kell a csopprtkormányhoz akkor fékcső és jó eséllyel a két kormánykapcsoló is rövid lesz.
Irtó hülyén jön ki amikor íjhúrként feszülnek a vezetékek.
Ja, szerintem is. Értem én, hogy miért akar ennyit érte - extrák miatt - de szezon vége felé, ennyi idősen, ennyi km-el.. hát sok szerencsét. A jóval fiatalabb 1250-m alig valamivel többért ment el, pedig azon is volt extra szépen. De legyen szerencséje.
Nem az én motorom, de én biztosan letépkedném róla pár óra alatt az összes létező extrát, aztán jó olcsón eladnám seperc alatt a gyári motort.. Az extrák meg 2 nap múlva elmenne a facebook csoportban, aztán jóidő.
A jövőben szeretnék beruházni egy GSF 650 -re, a 2007 utáni. A vásárláskor mire kell figyelni, milyen betegségei vannak a motornak?
A km óra állás nem sokat számít, de a kínálatban nagyon változó, 15000-140000km, mennyi az a max ami még érdekes lehet, gondolom a 15000-es az már buherált órák...
Végül is jó állapotban van, szerencsém volt hozzá. Törött volt úgy vettem, a műszerfal meg sem volt. Én raktam össze jó lett. A váz nem kapott egyenesen fut, nem rezonál nem húz fére stb. A lánc is még a gyári lehet. Semmilyen beavatkozás nem látszik, csavarfejek, stb. Szóval egyben van és szép állapotban. Köszönöm a választ.
Sziasztok!
Valakii tudja-e mennyit bír ki a hátsó fékbetét? Tudom sok mindentől függ, de úgy sacc/kb. Nekem most kellett cserélni, minden bizonnyal még a gyári volt.
Azért érdekes mert hozzávetőleg következtetni tudnék mennyi lehet a gépbe?
Gázadásra fullákol.
mert ami rajta van az kuka
üdv
http://www.webaruhaz.nivo-flex.hu/index
megoldódott a fékcső probléma 6000ft-ért készítettek 2 db-ot 1db 140cm 1db 50cm
Harmonikusabb.
Láttam olyan gány megoldást ahol egyenesen le vezették a kormánykapcsolók kábeleit.Brrrrr.
Irtó hülyén jön ki amikor íjhúrként feszülnek a vezetékek.
lecseréltem a banditon a kormányt túra kormányra a baj az h rövidek a bowdenek . Hol tudok beszerezni hosszabbakat?
A jövőben szeretnék beruházni egy GSF 650 -re, a 2007 utáni. A vásárláskor mire kell figyelni, milyen betegségei vannak a motornak?
A km óra állás nem sokat számít, de a kínálatban nagyon változó, 15000-140000km, mennyi az a max ami még érdekes lehet, gondolom a 15000-es az már buherált órák...
Lehet beragadt,vagy csak imádták állni rajta.
Valakii tudja-e mennyit bír ki a hátsó fékbetét? Tudom sok mindentől függ, de úgy sacc/kb. Nekem most kellett cserélni, minden bizonnyal még a gyári volt.
Azért érdekes mert hozzávetőleg következtetni tudnék mennyi lehet a gépbe?