In a nutshell: Utcán alig megyek. Amit megyek, azt városban, ügyintézés. Idén 3X voltam "túrázni", nem tettek ki 1000km-t együtt. Ez a közeljövőben nem fog változni. Majd szeptemberben lesz egy kis ausztria, de annyi. Szóval inkább pályázok meg triálozom, ezek meg nem szaporítják a kilométert :D
Ráadásképp arra a pár részingelős napra keresek valami megoldást, akár bérlés, vagy nemtom, mert a bálnának erősen kezdem elérni a határait.
na, pécsi vagy, engem meg a szerviz tapasztalatod érdekel velük majd...
kellene egy türelmes normális ürge aki végigvisz egy karbibeállítást, szinkron stb.
Erre kivancsi vagyok, majd szamolj be rola. Ha nem vallanak gariban, van gyari uj 4es es 5os fogaskerekparom fel aron, 45e ft-ert. Magamnak spajzoltam, de ez a motor alattam annyit mar nem fog menni, hogy kelljen.
Sziasztok ! Amikor megvettem a motort, és eljöttem vele Lelléről, füldugót használtam ! Amúgy is a Pán szélvédelme után nagyon sok volt a szélzaj , lévén a motoron csak egy kicsi Givi plexi van ! Aztán megszoktam a zajokat és meghallottam, hogy a 4.-5. sebességben nagyon hangos a váltó ! Most ott tartok, hogy időpontot egyeztetek a pécsi Yakamoto szerviz tulajával, hogy mikor tudják elvállalni a motor javítását ! Egy hónap után ez ( garanciális ) javítás lenne ! Rosszul gondolom ?
Autóban nem annyira zavar a szilícium. :-) Ott engedem magam kényeztetni a full extrával :-)
Bár igaz, a nagy vas azért nincs túlbonyolítva. Ott nem a trükkökből jön az erő, hanem a lökettérfogatból :-)
Sziasztok !
Egy hónapja vettem egy 1200-s Banditát ! Most ismerkedem a géppel, előtte egy Honda 1100 ST-m volt ! Úgy érzem, ez a stílus közelebb áll hozzám mint a túragőzös !
Ha merülne fel kérdésem zaklathatlak benneteket ?
Tél folyamán műszeres mérésekkel igazolom vagy cáfolom az érzéseket.