Hi! Csak szeretném megemlíteni, hogy n sugarú környezetemben van olyan 25 bandit. Az ilyen idősekben mindben 100 ezer felett van bőven. Az enyém fehér holló, abban két hét múlva lesz 70 ezer. Szóval ne legyenek illúzióid, hogy mennyit mutat az óra. 5 perc "optimalizalni"
Szia! A hűtés miatt egyáltalán nem fogyasztja az olajat. Ha mégis fogy az olaj, az más miatt van. A km órával ne nagyon foglalkozz, itthon 2012-óta rögzítik, előtte mindenki azt csinált amit akart. Szóval 2012 előtti motoroknál rajtad múlik hogy elhiszed vagy nem, de semmiképp ne az alapján válassz. Az általános állapotot nézd, féktárcsákat, nagyobb esések nyomait, stb... illetve nagyon fontos hogy a váltónak ne legyen hangja, mert ha fogaskerék-párt kell cserélni, az lekönnyíti a pénztárcát.
Sziasztok. A családban suzuki bandit 1200-as vásárlás lenne. 2002-2005 évj.ban az anyagiak miatt. A km-ek is 50e körül vannak. A plusz esetleges szervíz költségek érdekelnének valamint az olajfogyasztás mennyire jellemző rájuk az olaj-léghűtés miatt. Köszönöm
jo modszer ........... melegen olajat cserélni .. valami olcsobbra ...............egy 50 km -es kör .. csere .....utána jöhet a favorizált olaj ... bontani az egyik olajhütö csövet ... tálka ... alapjárat ... és közben a betöltö nyiláson az olaj ..... valojában semmi különös dolog nincs ebben .ha uj a motor ,ha régi hideg inditásnál igy is ugy is koszolodik az olaj ,,, végül is ez a dolga kenjen ,hütsön és ne rakodjon ki belöle a korom ... eme olajcserének az elönye , hogy az olajhütőben hirtelen hül az olaj és szeret a hamu meg tapadni a lamelákban .. igy ez is elkerülhető ... // most ilyenem vott //
persze hogy elszineződik pl a motul is alapból sötét ráadásul a banditba még el teng leng majdnem egy liter olaj ami nem jön le, időben le kell cserélni üzemmeleg motornál és nincs gond , jobb olajokban van adalék ami oldja és lebegteti a szennyeződéseket szerintem kár mindenféle löttyöket dobálni bele ha kell ha nem . Szétkaptam már pár blokkot és a kis 4 ütemű gyöszökön kívül amit csak hajtanak és löknek bele valami jártolajat néha nem láttam különösebb lerakódást leginkább semmit sem
szia
az előző olaj amit leengedtem korom fekete volt , amit itt Németbe beletöltöttem az is elszineződőtt
Motult akarok bele venni de nem akarom h 1000km után az is fekete legyen ezért gondoltam a motormosóra
minek kellene ? rendesen bemelegített motornál leeresztett olajjal nemigazán szokott trutymó lenni sehol , persze ha az olajjal nem lett túl sok futva megégetve stb . kaptam én is egy doboz liqui moly-t ott kifejezetten írja hogy nedves kuplungú motoroknál nem ajánlott
Hali Urak ! Tudna valaki tanácsot adni Suzuki ügyben ? Egy bontót keresek de sehol sem találok egy műanyag takarólemezt a GSF 650/K7-re... előre is köszönöm a választ ..
Hali Urak ! Tudna valaki tanácsot adni Suzuki ügyben ? Egy bontót keresek de sehol sem találok egy műanyag takarólemezt a GSF 650/K7-re... előre is köszönöm a választ ..
Ebben azért kicsit több is benne van mint csak ez.. :-) Komplett hozzáférés a gyári dolgokhoz egy évre a Suzuki Deutschland-tól (szervizkönyvek a legutolsó típusévig, alkatrész-katalógus, szervizinformációk, aktuális szoftverfrissités stb...)
Még mielőtt valakinek mentőt kellene hívni vagy megint méhkas lenne a fórum 1 kérdés volt egyszerű válasz rá : nem kell !
Köszönöm
Ha szar az olaj akkor nem fog elszinezodni, szep lesz a szine meg amikor leereszted akkor is...
az előző olaj amit leengedtem korom fekete volt , amit itt Németbe beletöltöttem az is elszineződőtt
Motult akarok bele venni de nem akarom h 1000km után az is fekete legyen ezért gondoltam a motormosóra
olajcserénél baj az ha használok az autóknál is használható motormosó adalékot ?
De ha nem lesz bót, tied.