Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha akarja megcsinálhatja,csak záros határidő miatt érzékeny a dolog.
Nem biztos hogy elsőre menni fog ha nem megy csuklobol.En háromszor futottam neki elsőre nem akartam szethuzni a karbikat,de a 20 éves benzinatvezetok melletti O gyűrűk nem bírták a cseszegetest,így volt egy menetem a csapágy boltba,utána meg a vállalhatatlan utángyártott tomiteskeszlet miatt újra.
Ezután minden a könyv szerint összerakva,helyen és még mindig szar.
Ezután a szerelő csak megoldotta.Igaz ő CO merovel állította.
És ilyenkor saját peldabol okulva elkezdek kapkodni,csak rontok a helyzeten.
Így én nem bantanam vagy fizetnek valakinek.
a lánc 2 éve lett cserélve meg van a számla arról is de ennek ellenére le fogom cserélni
Nem tudom minek kell öt idekeverni?
Itt szinte kivétel nélkül mindenkinek meg van a véleménye róla, az utóbbi időben szinte kivétel nélkül csak cirkusz volt belőle... provokálás és személyeskedés kíséretében.

Nem értem, hogy miért nem lehet e nélkül meglenni...személy szerint már nekem sem sok ingerenciám van segíteni, mert fáraszt már a "csak azért is, de én erről azt olvastam" provokáció. Sok esetben inkább privátban írom meg a receptet, főleg akkor amikor már eleve a kérdező is él ezzel a lehetőséggel. Azért azért biztos, hogy jó hogy a mindentudók mindenhol ott vannak, hogy már a két kezem sem tudom megszámolni, hogy mennyi olyan értelmes -tapasztalatokkal teli személy hagyott fel a szakmai tanácsokkal akinek tényleg lehetett a tapasztalataira hagyatkozni, és tanulni tőlük. Engem ilyen esetekben az sem zavart, hogy milyen alsót hord, vagy megfésülködött e mielőtt megírta a tanácsát, mert az számított amit csinált, és az értéke annak volt, nem pedig a többi "jólfésült" mellédumálásának...
igen azt vettem 32 euró volt a 4 ngk gyertya
Miért is?
Szia
Láncot+ fogas kerekeket , fékbetéteket ,új fékolajat, 2 gumit , 1 túra kormányt ami tervbe van véve a télen + elviszem 1 szinkronra is azt még lehet h most mikor hazamegyek
a rendszám ideiglenes Német 08 31-ig érvényes az EU-ban kaptam 1 ideiglenes forgalmit is ami már az én nevem van + a nagy zöld papíron is én szerepelek mint a tulaj , tehát otthon nem kell fizetnem az eredetvizsgálatért és az átírásért csak a forgalmiért törzskönyvért meg a rendszámért természetesen van még a regadó + honosítás
az ülés alatt egy fehér színre fújt védő van ami sztem gyári
olaj is van benne csak nem gondoltam h ilyen sok idő kell neki h alulra folyjon
Ha nem lesz vele gond hazáig akkor nem akarok hozzá nyúlni mert minek?!
Vagy irány Taschi! Úgy lekúr, hogy a hajad is leég! De azért lehet megcsinálja!
NGK JR9B lenne a gyári típus, ezek nem úgy néznek ki...
Szerintem lánc kell majd , nem lánc spray. ùgy tűnik nem sok van már feszítőn...ez még a gyári szett talán?!
Ki van cserélve a az ülés alatti sárvédődoboz? Valami fényezett custom cucc van a hátsó kerék felett nem?
Ez a ideiglenes rendszám külföldre is jó? Nem pontosan ismerem lehetőségeket, de mintha kétfajta lenne, az egyikkel az országon belül a másikkal külföldre lehet vinni a járművet...

A motul németben méregdrága, szerintem amit linkeltél azzal nyugodtan feltöltheted ezt a blokkot, még túl jó is neki talán. Ha akarna a váltó, akkor meg otthon ledobod, aztán teszel bele valami magyarországi favorizált hamisított nyálat! :))) Nekem a gixerbe a mannol 7812 jó volt. Amit most tettem bele másik típus azt viszont nem szereti.

Ha hazaérsz, tanácsolom Babócával vett fel a kapcsolatot mielőtt magad csinálnál valami balgaságot! :)))
Ezért kell új motort venni.
Ilyenkor bánom, hogy nem otthon állítottam sztenderen a Power Commandert a Banditon!
Az volt az eredeti tanács hogy tekerjen ki fél fordulatot a piloton mert gyárilag nagyon szegényre van állítva... Biztos vagyok benne hogy több banditot láttak ők mint te vagy én...
Az eredeti téma amiről indult a "vita" az az volt, hogy a Bandit tulaja (aki még soha nem csinált ilyet) kezdje el a pilot-csavarokat tekergetni. Fölöttébb könnyelmű tanács ilyet adni, SZERINTEM. Ennyi volt, nem több. Peace!
Akkor az így van, lehetetlen beállítani, csak és kizárólag több fajta géppel hogy egyikkel korrigáld a másik hibáját.
Idézném egy másik fórumról egy motorszerelő véleményét, ott éppen egy 5 milliós BMW RT házilagos állítgatásáról, "széttekergetéséről" volt szó:

"Ez az észak-balkáni terület, kis hazánk a sok százezer motorszerelő országa. Itt mindenki ért mindenhez és mindenki meg tud szerelni mindent. Sőt, még annak az ellenkezőjét is. Hiszen a sógor szerelt már Trabantot, tehát tudja, hogyan kell 1200RT-t bűvölni, látott már ilyet, és különben is hentes. Az senkinek nem jön ám le, hogy ezért találták ki a szakmákat. Mindenhez csak Norris ért. :)

Megértem a bütykölni vágyódókat, meg hogy ők maguk akarják megszerelni a motorjaikat. Ezzel nincs is semmi hiba, a Ptk-ban is benne van, hogy mindenki azt csinál a tulajdonával, amit akar. De azért azt ebben az esetben sem kéne elfelejteni, hogy ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy ha valaki nem ért hozzá, ne nyúljon hozzá. Ha hozzányúl, és ha elbaxxxa, akkor legalább ne a motort szidja."
Soha életedben nem csináltál ilyet, de fix álláspontod van hogy nem is lehet. Gratulálok. Semmilyen tanácsot ne adj inkább azzal jár mindenki a legjobban.

Tudod mik a lépései a beállításnak? Addig tekered ki a pilotot amíg emelkedik a fordulat, persze ha botfüled van és nincs tehetséged akkor nem fogod tudni megcsinálni.
Egy egyhengerest (némi gyakorlat után esetleg egy kéthengerest) nem akkora kunszt belőni, de egy 4 hengerest "fülre"?!
Na, pont Te hiányoztál....

Tudom, mit állítANÉK, azért nem nyúlok hozzá - megfelelő eszközök és gyakorlat nélkül, és ezt más hozzá nem értőnek sem tanácsolnám.
Tőled sem fogok használt motort venni, azt hiszem...
Te most a tasner videóira hivatkozva akarsz okoskodni ?! A pilotokat be tudod állítani elég jól fülre is, a szinkron már nehezebb. nem is igazán tudod mit állítasz a pilottal de okoskodsz, na ez a magyar mentalitás...
Sufni tuning.
Pilot-csavarokat nem kezdek el tekergetni "érzésre" egy többhengeres motoron, mindenféle eszköz és műszer nélkül, netes "tekerjük ki másfelet" és hasonló örök igazságok alapján. Ha "másfelet" kellene kitekerni minden karbin (minden példányon a 4-ből), akkor az gyárilag nem is volna állítható.
a kuplung és a fékkar ki van cserélve a az első index-el együtt
vagy a tkm tudja, érdekes nekem nem ilyen, azt hittem ebből 1 fajta fényezés van...
a fényezés nem gyári szerintem, vagy a tankra más matricát ragasztott az ipse....kuplungkar, első index...hm
persze ettől még jó, távolról sem okoskodni akarok...
gondoltam megveszem a 26 eurósat mert abban adalék anyag is van
9 euró az olaj szürő
állónál természetesen