barkácsolgatok de amihez szaki kell akkor elviszem
csak ne olyat fogjak ki mint az előző motorommal h slag darabbal pótolta a tank felfogató 2 az 1-ben gumibakot
meg amiért fizettem a karbi szinkronért el sem végezte mert le volt törve a műanyag fedelen a csatlakozó azt mondta kicseréli ez is benne volt az árban , de huncut volt mert a törött műanyag tetőt levette és be rakta középre h ne lássam
inkább vettem én rá és elvittem 1 másikhoz
sziasztok
kicseréltem a 4 gyertyát és úgy néz ki h elmúlt a veszély
holnap veszek bele olajat és lecserélem mert bár az olajnyomás lámpa elalszik de az olaj csak nem akar megjelenni a kis ablakocskán meg igen fekete
idáig mióta megvettem 40 km mentem vele
a láncot is megtakarítottam veszek holnap lánc sprayt
az olajjal gondban vagyok van 1 motoros bolt a közelben de ott nincs motul 10w40 olaj csak http://www.polo-motorrad.de/de...
OK, az első pontról nem tudtam.
De ha ellállítgatja egy 4-hengeres karburátorait, akkor hazaérés után egy hozzáértő karburátoros szakihoz kell vezessen az első útja, aki a rutinon kívül a megfelelő műszerezettséggel is rendelkezik. Ő majd elhárítja a "gyökérokot", és vissza is állítja a gyárit megközelítő beszabályozást.
Situ:-haza kell hozni a motort.
1. a szegény keverék miatt akár dugó is kiolvadhat, a detonációs égés pedig visszafordíthatatlan károkat okoz a mechanikai szerkezetekben.
2. fog egy bicikli küllőt méretre vágja, elkalapálja csavarhúzónak az egyik végét, vagyis csinál egy rövid csavarhúzót, amivel minden porlasztónál tud azonosan a pilot csavarokon kitekerni előbb egy felet vagy egy egészet, ezzel picit ellensúlyozva a szegény alapjárati keveréket. aztán ha a hazaérkezik rendbe teszi a porlasztót és elhárítja a gyökér okot. Mivel biztos hogy megcsinálná ismerve milyen szép és alapos munkát végzett az előző motorján.
Az a gond technikai problémákkal, és azok megoldásaival, meg úgy életben annak minden területén, hogy nincs fekete és fehér. Lehet valaki csak így működik, de egy szinttel feljebb mindig ott mérlegelés lehetősége, mert van aki képes rá, hogy átlássa alaposan a szitut. Aki meg nem, azoknak sok esetben vállnak az ilyen szituk értelmetlen, logikátlan esetenként veszélyes megoldásnak.
Amúgy meg szerintem még a példa is sántít, mert 2 ütemű motorok még érzékenyebbek a henger rendes töltöttségére, az üzem anyag minőségére, porlasztóbeállításokra.
Kb mint a gsxf. De ez nem a nyűgös kategória. Tanult barátomat idézve: "Hátrahúzod a légszűrőházat és leesik a karbi".
De ha nekimész, hagyjál időt magadnak beszerezni (szinte tuti, hogy fog kelleni) o-gyűrűket, tűszelepet ülékkel, legyen karbitisztitító spréd meg kompresszorod, különben el se kezd.
Azért nézd meg azt a szervizkönyvet, mert badarságokat beszélsz.
A PILOT csavart nem lehet takarítani. Az alapjárati fúvókát, és járatokat, a 3-4 db furatot a pillangó szelep éle alatt lehet takarítani. Utána illik cserélni tömitést mindenhol, szinkronizálni...és akkor még felületes voltál...
csak ne olyat fogjak ki mint az előző motorommal h slag darabbal pótolta a tank felfogató 2 az 1-ben gumibakot
meg amiért fizettem a karbi szinkronért el sem végezte mert le volt törve a műanyag fedelen a csatlakozó azt mondta kicseréli ez is benne volt az árban , de huncut volt mert a törött műanyag tetőt levette és be rakta középre h ne lássam
inkább vettem én rá és elvittem 1 másikhoz