A PR2-ről én is csak jókat hallottam, egyedül az ára ami húzósabb. Elkérnek érte Kb. 49-50 ezret, mig egy Conti Road belefér 33-34 ezerbe. Persze a jót mindig is megkellett fizetni.
A PR2-nél szerintem sincs jobb az ilyen gépekre, mostanában igen sok haver feltette és elégedett minden körülmények között több típuson is. Az SV-n nekem mikor eladtam 14000km (amiben kb 6 pálya) volt és még messze volt a opásjelző középen, a széle pedig jól tapad. Igaz nem a legolcsóbb.
A MICHELIN PILOT ROAD 2-est se felejtsétek el.Honda cbf 1000-resen 20ezret kibír, ráadásul rohadt jól tapad.Sztem a Banditon is közel annyit bír kb,legközelebbi gumim az lesz az tuti,a Z6 kicsit csúszós hidegben,persze hidegben nem mindenki mocizik,de én nem tudom megállni.
10.000 kmt nekem is kibirt a Pirelli diablo hasonlóan gumievős mocin. Viszont ha nincs sok tapasztalatod, akkor pláne előnyös a minnél biztonságosabb, tapadósabb gumi.
Arra gondoltam hogy hátra feldobom a Stradat, esoben amugy is ovatos vagyok...foleg hogy 1000 km van a kezemben a banditon /még csokolomot koszonok neki/, és ha lekopik elol a Metzeler Lasertec, akkor elore is mehet a pirelli. Es aztán már igyekezni fogok egyforma gumikat használni. Normál turetempoban azért ugy 10 000 km-ert ki kéne birnia egy Stradanak az 1.2-es banditon? 80-140 kozott járok, és nem vagyok egy nagy kanyarvadász.
Köszi, egész jól néz ki!
Kritikaként mindössze 2 gond van vele:
1: a csíkozása miatt olyan, mint a fürdőszobai összefolyó!
2: én elsődlegesen a te katonád vagyok, AKMT-s!
Ezek nagymenők..... olyanok mint köztünk akik minden hónapba a Francia Alpokba mennek túrázni....
Semmi más hobbyjuk nincs, csak a peca.......szinte minden pénzt ráköltenek:-)
A kollega most vett 80.000-ért 1db - EGY DARAB! - botot......
De ugye Ő arra - Én meg a motorra költök.....
A poén, hogy egy pecás hétvége nem kerül sokkal kevesebbe se, mint pl ha Én elmegyek egy hétvégére gurulni.....
Mert amig nekem benzinem van - addig neki benzin, pecajegy....stb....
Ui: a motorodról egy fotót illene már feltenni az adatlapodra