Napi 1000 km... Kb nem létezik sem olyan motor, de még autó sem, ami ezt tudja Mármint kényelem szempontból. A májusi túránkon haverral, ó egy Buldoggal jött, én cb 1000r-rel, állítása szerint a bull sokkal kényelmesebb, mégis ugyanúgy vagy meg hamarabb szeretett volna pihenőt tartani. Tehetsz bármit, napi 1000 km sosem lesz kényelmes. Főleg ha hozzáveszem azt a tényt, hogy 1k kilométert motorozni ....csupasz motorral? Autópályán? Mert országúton kb lehetetlen. Autópályán meg....mi élvezet van benne? Se kanyar, se táj,se szélvédelem. Tehát még a német autópályákon se tudsz tartósan 150 felett menni...Azt hiszem, valahol muszaly leszel némi kompromisszumot kötni
180-200 nál 10-et biztos eszik.mindegyik.. valami szupertúrázó vas kell neked nem bandit fazer és társai.. Napi ezer km kurva sok..
Ahogy Zoli írta, kicsit emelni kell a rávalót min 2x
Amit szeretnék akár napi 1000km megtétele után le tudjak szállni a mociról/ne legyen mindenem elzsibbadva/ 1 szóval kényelmes legyen a gsx 750f nem ilyen volt mire ki értem Berlinbe a nyakam a hátam majd le szakadt a fenekem meg 2 napig nem éreztem
2 személlyel is tudjon menni ha kell /180/ úgymond utazó sebessége, és ne 10l egyen
Gondolkodom h itt kinn Berlinbe veszek mocit itt biztosan nem vernek át a km-el
Mindenkinek mâs a fontos. Én ragaszkodom a központi àllvànyhoz , mert jo dolgnak tartom, akàrcsak a dobozszettet mivel utassal megyek mindig. Nekünk jobb és egyszerübb is. Értem én , hogy ez neked nem lényeg. Csak az érdekes , ahogy győzködés folyik , hogy miért nem jó.. volt van probâltad valamelyiket is ...nem . Akkor kàr véleményezned..
Szerintem viszont te bizonygatod nap, mint nap, hogy túl nagy az arc, hatalmas az arrogancia, de kevés a mögöttes tartalom és a kultúra. Egy hisztis gyerek vagy. Ideje már vissszább venni,és érettebben viselkedni. Keményedhetne már egy kicsit a fejed lágya, hátha akkor nem próbàlnál az egész motoros társadalomnak egyszerre észt osztani. Csak egy baráti tanács, és irreleváns az, amit majd ezután rám is fröcsögni fogsz, mert nem fogom felvenni a kesztyűt.
Lejtős hegyen 1.-ben megáll középtámaszon.Ez spec megkönnyíti túra közben a lánckenést.Otthon van hátsó emelőm azzal a gumikivétel is megoldódik mindösszesen egy 20-asért.
Nem igazán vonz a 60e-res középtámasz.
Grillrácsot egyszer használtam összesen.És az sem volt 2000 forintnál többe.Minden mást megoldottam dobozkák nélkül.
Legalább nem kell centizni a kapubejárót másnak hogy elférek e.
Amúgy nevetséges vagy ahogy erőlködsz.
Ez nagyon jó, főleg amikor éjszakára egy kicsit lejtős helyen hagyod a motort... de tudom, hülyeség a középállvány mert neked nem volt még. Meg a dobozok is hülyeség mert te egy kókány grillráccsal megoldod, meg még sok ilyen van ami hülyeség :)
nagyon zsír meg kibaszott drága is többet ér mint a motorom mondjuk a yamahán megoldottam egy kalapáccsal kitámasztottam a hátsó kereket a villánál hogy tudjam kenni a láncot ha meg kereket kell kivenni van emelő a kis olcsó suzukinál alapból van meg simsonoknál meg a babettáknál stb
Ahogy Zoli írta, kicsit emelni kell a rávalót min 2x
2 személlyel is tudjon menni ha kell /180/ úgymond utazó sebessége, és ne 10l egyen
Gondolkodom h itt kinn Berlinbe veszek mocit itt biztosan nem vernek át a km-el
Nem győzködök.
Tapasztalatot közlök.
Nem igazán vonz a 60e-res középtámasz.
Grillrácsot egyszer használtam összesen.És az sem volt 2000 forintnál többe.Minden mást megoldottam dobozkák nélkül.
Legalább nem kell centizni a kapubejárót másnak hogy elférek e.
Amúgy nevetséges vagy ahogy erőlködsz.
http://youtu.be/l4NIXHf6mZs
Mennyire jó az?