Most tartok a scott rendszerben a max-min közt felénél a tekerőn.Így már sok mert enyhén csíkoz.
Két fejjel ugyanaz a mennyiség szétoszlik kétfelé.Szóval más lesz a matek de ígéretes.Lerendeltem a scotttól a dual fej tartót.Ha megérkezik folyt köv.
Azt ki kell építeni,a dual fej meg megvan,így csak a kész árut 5 perc alatt felcsapom sziloplasztal meg huzalkötegelővel.
Sajna nincs időm rá hogy kísérletezzek.
Ezek a próbák is az ingázás közben 10 km-enként gyűlnek össze.
A felszerelés is kutyafuttában félóra alatt realizálódott.
Egyébként ez aljas rágalom és nagyon sértő rám nézve, hogy azzal vádolsz, hogy én motort akartam veled javíttatni. Kikérem magamnak. :-) Amúgy meg nem szép dolog ilyet hazudni, persze az oldalról ki vagyok tiltva, mert az egyik gpz javítós videónál rákérdeztem az andti drive-ra. Ez engem nagyon érdekel, mármint a blokkolásgátló őse, ahogy te nevezted.
csak ugy .. elöször is ez a kis szabo gábor aki el hajtotam a cegibe és nem javitotam meg a motorját .. ki basztam az oldalam ról .. azota kavarja nekem a szart .. de majd szépen be ülünk a 5000 be nap szemcsi és ahogy szoktuk dugot teszünk a szájába ...
a másik enek a roli gyereknek nem ronditanék bele a karierjébe ...
ez egy szabad orszag .........
de azért egy két szakmai gondolatott ide rakok .. a vidiei alá nem piszkitok ............
1 egy v maxon állit szelep hézagot .. 1 henger és méricskél .. //halkan az a 2 henger //
2 gyujtás pont ra tekerjuk és méricskélünk .. halkan //OT nézük a szelepeket //
3 a chinai yuasa esete és prémium akksihoz nem adnak már elöre bekevert ,ki mért savat ... halkan // csak ugy adják //
soroljam .................. ezen kivül nével motoral be linkelek 17 motorost aki töle jött ...........
kb 12 ordito hiba 5 db vidin .......
ugyan akor ki jelentem .. nem kivánok tovább foglalkozni evvel ..
csupán szakmai szemel meg döbentem ,, az számomra világos hogy szakszervizek semmihez nem értenek ,, az is világos hogy sok fuzizos szerel , sok szerviz nagyon jol dolgozik .. sok fusizos is rendesen meg csinálja a motorokat .... rengeteg pék , kömüves és busz soför szépen otthon mokol és karban tartja a vasát ...
fasz kalap zoli és levi akik keresik a káván a csomot ....... de mégis NAGYON szépen és nagy türelemel szépitgetik és épitgetik a saját motorjaik .. az hogy be be szologatunk egy másnak az ki nem szarja le ......
ergo.... csak szakmai nem tetszésemet nyilvánitotam ki ... hozzá teszem a saját oldalamon ..... részemről enyi
Most tartok a scott rendszerben a max-min közt felénél a tekerőn.Így már sok mert enyhén csíkoz.
Két fejjel ugyanaz a mennyiség szétoszlik kétfelé.Szóval más lesz a matek de ígéretes.Lerendeltem a scotttól a dual fej tartót.Ha megérkezik folyt köv.
Sajna nincs időm rá hogy kísérletezzek.
Ezek a próbák is az ingázás közben 10 km-enként gyűlnek össze.
A felszerelés is kutyafuttában félóra alatt realizálódott.
Az biztos hogy végre sok,visszább veszem.
Viszont kelleni fog a dual fej,mert jelenleg féloldalas.
És ha lehet nem tréner hanem tréler.
Ez se diszlexia mert hallom és bántja a fülem.
a másik enek a roli gyereknek nem ronditanék bele a karierjébe ...
ez egy szabad orszag .........
de azért egy két szakmai gondolatott ide rakok .. a vidiei alá nem piszkitok ............
1 egy v maxon állit szelep hézagot .. 1 henger és méricskél .. //halkan az a 2 henger //
2 gyujtás pont ra tekerjuk és méricskélünk .. halkan //OT nézük a szelepeket //
3 a chinai yuasa esete és prémium akksihoz nem adnak már elöre bekevert ,ki mért savat ... halkan // csak ugy adják //
soroljam .................. ezen kivül nével motoral be linkelek 17 motorost aki töle jött ...........
kb 12 ordito hiba 5 db vidin .......
ugyan akor ki jelentem .. nem kivánok tovább foglalkozni evvel ..
csupán szakmai szemel meg döbentem ,, az számomra világos hogy szakszervizek semmihez nem értenek ,, az is világos hogy sok fuzizos szerel , sok szerviz nagyon jol dolgozik .. sok fusizos is rendesen meg csinálja a motorokat .... rengeteg pék , kömüves és busz soför szépen otthon mokol és karban tartja a vasát ...
fasz kalap zoli és levi akik keresik a káván a csomot ....... de mégis NAGYON szépen és nagy türelemel szépitgetik és épitgetik a saját motorjaik .. az hogy be be szologatunk egy másnak az ki nem szarja le ......
ergo.... csak szakmai nem tetszésemet nyilvánitotam ki ... hozzá teszem a saját oldalamon ..... részemről enyi