Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen az enyém ingyííír volt könyörögtek hogy elvigyem már németből fizették a benyámat is sőt egy nagycsöcsű kurvához is befizettek örömükbe azóta is röhögnek hogy lehettem ilyen palimadár miért nem vettem inkább túlárazott tdm-et amit nézegethetek egy 60000 es középállványon
Baràtomnàl àll egy kifogàstalan honda x11 patika àllapot. Mint egy új. Friss nagyszervizzel abszolut költségmentes. Vett màsk motort ezért eladó lett. Hasonló mint a bandit csak sokkal erősebb
Az a jó, hogy sok van belőle. Ha rászánod az időt és rendesen körülnézel a piacon ki lehet fogni szépeket. Nem tudom mennyit szánsz rá, de amennyiért kifogástalan állapotú GSX750F-et tudsz venni, annyiért nem kapsz szép állapotú nagy Banditot, az szinte biztos.
https://www.kepesmotor.hu/suzu...

Az ara akkor ennyi, ha itthon akarod nevre iratni. Olasz papirral -100e
Van egy gsx 600f-em, nem tekert oras, 53k km, teljesen egyben van. 2000-es evjarat.
Szisztok
gondolkodok még gsx 750f -ben de tennék rá a gyári kormány helyett 1 túrakormányt+60k de még így is fiatalabbat és kevesebb km-el / mondjuk Magyarországon 10 eladóbból 2 nem tekeri vissza az órát/ lehet kapni mint a Banditot 1200s
de ez csak 1 kósza ötlet
Valami triumph day volt?
Ering. En kb csak oda jarok.
Melyik ring?
Tegnap a ringen tobb volt a triumph, mint az egyeb motor. Mindnek rettenet jo hangja volt, multkor mentem ott egy k5 speeddel, hat blokkolnam na......
Nekem kb 100000 km-rel a 850-es nem lett főtengelyes. Alföldön 5 ezer körül használtam, hegyekben 3.ban 5-8 ezer között. 3 év 45 ezer kilométer. Az olajszintet kell nagyon figyelni, szerintem ez a titka
Ugyis nagyo okos gyerek vagy. Üsd ve a gugliba hogy mennyibe kerul egy kozepallvany, ugye ez tejesen felesleges, na meg a két bukocső is tejesen felesleges :) csak az extrák többe kerülnek mint a motorod, de ugye van akinek a szar is kakaóscsiga ha a polcon van :)
Egyebkent ez 900as és nem 850. A 850volt a főtengelyes, abból is a 3vd, na de te egy motorszerelo szaki vagy ezt neked tudnod kellene.
Már vasárnap hazahúztam.
Ma szerencsésen haza értem egy hetes erdélyi utamról, anyámnál dekkolok Debrecenben. Benéztem a céghez is, ott láttam motort.
Gyárival is jó,de az arrow vagy sc-project az igazi. .
Főnököm kisebbik fia a 600-as CBR-jét most cserélte egy dupla kerek lámpás, hófehér Triumph Speed Triple 1050-re. Valami állat hangja van a nyitott Yoshimurával.
Ha ki se állsz a fészerből szerintem egy karc se lenne rajta.
a doboz ami ér valamit ne mond már hogy a kézvédő meg markolatfűtés több mint 20000 jó legyen 30000 de akkor valami swarowski kristályos kell legyen igen öregebb de kevesebb km és nyugaton jártak vele nem fos utakon különben meg zolinak van igaza úgy is főtengelyes lesz az enyém is az lett többször is persze ha nem pergettem volna 4-5000 fölé lehet sose lett volna baja de ki állja azt meg , egy a lényeg a bandit jöbb erősebb keményebb bírja a nyaggatást és mikor az oldalán csúszik akkor is gyönyörű
Most komolyan érnek ezek a szarik ennyit?
A tasi is aszondta mind csapágyak lesz.
Igen... :D na ne viccelj. Hol vannak az extrák? Van közöttuk 5év(a masodik)az enyém a legutolsó. 1millio+papir+hazahozni, ez igy legyen 1,2. Tenyleg sokkal olcsóbb. Ugyan
ilyesmit inkább nálunk ott a cibere 2000 utáni 2000 környéke gixxer 750 2500 itt ki tudsz fogni 99 es inyektoros sradot 1000 körül is
Te Feri, 600-750-es 2000 utáni sportgépeket mennyiért lehet halászni a hollandoknál?
Vagy olcsó nagyon szép gyárit, vagy nagyon olcsó leütöttet? :D
https://suchen.mobile.de/fahrz... igen ez régebbi viszont 1 misiért akár az utcaajtóban is lehet https://suchen.mobile.de/fahrz... itt egy másik kevesebb kilóméterrel szép állapotban 1 misiért még kormánymarkolatfűtést is teszek rá
Akkor nem koptatjuk az autót, nem pocsékoljuk a benzint.
Köszi!
Többször jártam náluk, én nem vennék onnan semmit. A matricas ember házhoz megy felragasztgatni a matricákat. Olasz legalja motorok, óra természetesen visszatekerve.