Teljesen mindegy hogy kivul vagy velul fujod. 2x korbeforgatod a lancot es a gorgo mindenhol sprays lesz, illetve eleg jo kuszokepessegu, tehat teljesen mindegy hogy kivul vagy belul fujod. Nem, nem kell se centrifugalos erore semmire terelni a dolgot.
Na meg a motul csak okosabb mint mi :)
Nekem logikus a belső fele ami a lánckerék találkozik.A többire meg úgyis jut két perccel az indulás után.Ez az agyhalott meg minden nem fontos oldalt telibaszott.
A motul ajánlása az amit elöször csinál, csak kezzel forgatva a kereket egyszer körbe. Az oldalár fujkalhatja es ezek a hulyek minden heten LIVE-ban osztják hogy kell motorozni, hogyan kel szerelni, melyik motor miert jo... ez a magyar motoros kozosseg... pofam leszakad hogy ilyen hulye emberek leteznek...
Na akkor es jo hir!
Bar azt hogy "szegyenlik" az ketlem, az nem a roman kormanyra jellemzo ( legalabbis haverok storyjai alapjan), inkabb ebbol tobb Jon be, mintha autopalyan szednek
a max-tól visszább egy negyed fordulattal de nekem a saját olajával megy na meg nem ott csepegtet ahova te raktad , nekem szép olajpárás a kislánckerék környéke és a oldasztederre is jut ami nem baj
Jó hogy jössz,a scottoiler kb hol van neked beállítva?Most olyan jól sikerült az olaj váltás hogy félállásban vagyok,1/4-nél még száraz a lánc.
A saját olajnál meg minden televolt vele.
Ingyenes, de vc-re előtte menjetek el mert olyan retek es kosz van az egyetlen pihenőnél hogy oda nemhogy kulázni de hugyozni sem megy el az ember.. van ugye 50km ahol nincs pálya, na ott vigyázzatok életveszélyes a közlekedés, a szucsávai meg moldáv parasztok előznek mindenhol, nem erdekli hogy jön szembe a kamion...
http://www.pdoiler.co.uk/