nemrossz, viszont motorost nem tudsz/tudtok? az sokkal jobban érdekelne. találtam idáig vmi *** motovloggereket de az egyik közzétette hogy akkora balfasz volt hogy elhagyta a táskáját+pénzét és ezt levideozta felrakta, másik előtt átsétált egy őzike, harmadik vmi 12 éves lánnyal készített interjút hogy milyen jó hogy feliratkozott wtf??:O
Ad jelet a TPS-nek, hogy hideg a motor. Ha minden igaz.
De ez hatalmas binznisz, mert 7000 felett van darabja a suzukinál, és képes magától is letörni.
Mondjuk a narancs egyenessel jobban döl,utcán jobb.De a csutkás is simán szokható,talán furábban dől,először kiszámítható utána ráborul hirtelen,ami lehet az öregséggel és a sosem gatyábarázott futóműhöz lehet köze.
Nya mindegy szombaton gó a zöld fű és hegyek országa.Megmutatom a hülye hondának azt is mielőtt szétdobálom pályagépnek.
Most már én is így gondolom. Múltkor felültem a komám gixerére, ami tán még meg is van emelve, elöl süllyesztve, de igaz , vmi kicsit magasabb csutkái vannak,
na 100 szónak is egy a vége, mivel kellőképp be volt állítva a futóműve, olyan természetesnek tűnt vele menni, hogy magamhoz képest legendás varacskolást sikerült véghezvinni.
Előtte mindig mondtam, hogy én biza gyorsabb lennék egyenes kormánnyal, de nem. Na jó, esetleg :D
Mondjuk az F3-asnál úgy indultam hogy kell mindenképp az egyenes kormány.............és nem..............simán megszokható.
Pedig amikor átültem a nakedre mennyei volt.............utána meg simán természetes.Szóval szerintem simán testalkat motor és kényelmi elvárás függő.Nincs univerzális recept.
Én egy vfr 800-on csináltam meg ezeket a változtatásokat, és sokat javult a komfort rajta. Több 1000+-os túra alatt bizonyított. A legnagyobb pozitívum azonban a kezelhetőségben következett be. Kis sebességnél jóval könnyedebbnek érezni a motort, és pontosabbnak, biztosabbnak az irányítást. Olyan mintha 50 kg-ot leadott volna a motorod. Kanyarokban is érezni ezt. Változik a könyökszög és a markolatok magassága is. A szetthez adott kormányból szükség esetén még vágni is lehet 1.5-2 cm-t ha szélesnek bizonyul. Ez is egyenesítheti még a tartását a motorosnak. Én nagyon meg voltam vele elégedve. Persze tudom, hogy nem Suzukival csináltam, de hátha segít.
Mert Te értesz mindenhez is, és ezért nem lehet átverni:) A nagyobb kereskedések sem mentesek az ilyesmitől, mert a szállítói láncolatba vannak beépülve a hamisítók emberei, és alkalmas helyen és időben kicserélik az árut a kamura. Egyébként nem mondtam, hogy honnan vásároljon, csak azt, hogy nézzen rá a gyertyára...
Sziasztok
Van köztetek olyan akinek bandit előtt gsx 750f-je volt?
Kérdem én ezt azért mert: ha a 750 f-en ki lenne cserélve a gyári kormány 1 túra kormányra és az ülés is egy zselézettre lenne -e olyan kényelmes test tartás mint 1 Banditon?
Ezt én nem értem. Nekem miért nem sikerült még hamisítványt venni ? Se olajból se gyertyából nem tudtam hamisat venni. Nem a nevenincs webshopokból kell venni az alkatrészeket hanem befutott helyekről, ott a motoralkatresz.ez, bardiauto, unixauto, lángautó meg még nem tudom hányféle kereskedő. Drágább mint a webshopban? Persze, elenyészően de nagyon hamar adnak kedvezményt...
Meg az sem árt ha megnézed a gyertyákat nem hamisak-e. Manapság könnyebb hamisat vásárolni mint eredetit. Évek óta létező probléma ez, úgy mint az olajoknál.
Volt. Megoldas,csere ujra. Viszont a denso gyertyarol a felso menetes resz hamar lenyalodik,ngk-nal ezt nem tapasztaltam,lehet ez is a baj. Ha picit fureszlappal megvagod a felso menetes reszt a gyertyan,lehet akkor bele tud kapaszkodni a pipaban levo köröm....
Dehogy furunk! Van kormànybefogo a csutkakormàny helyére. Villahid marad! Nekem lsl volt, de egy sràc méretett vett rola és gyàrtott a cimbimnek ..hibàtlan minőségben. Aki megvette a motoromat azóta is úgy hasznâlja..
http://youtu.be/fpf6d0LD9J4
De ez hatalmas binznisz, mert 7000 felett van darabja a suzukinál, és képes magától is letörni.
2500/db
Nya mindegy szombaton gó a zöld fű és hegyek országa.Megmutatom a hülye hondának azt is mielőtt szétdobálom pályagépnek.
na 100 szónak is egy a vége, mivel kellőképp be volt állítva a futóműve, olyan természetesnek tűnt vele menni, hogy magamhoz képest legendás varacskolást sikerült véghezvinni.
Előtte mindig mondtam, hogy én biza gyorsabb lennék egyenes kormánnyal, de nem. Na jó, esetleg :D
Pedig amikor átültem a nakedre mennyei volt.............utána meg simán természetes.Szóval szerintem simán testalkat motor és kényelmi elvárás függő.Nincs univerzális recept.
Oco penzert eladoak az uszok, tuszelepek, uszohazak, karbifutesek, tps.
a kormány:http://www.ebay.de/itm/LSL-Sup...
Van köztetek olyan akinek bandit előtt gsx 750f-je volt?
Kérdem én ezt azért mert: ha a 750 f-en ki lenne cserélve a gyári kormány 1 túra kormányra és az ülés is egy zselézettre lenne -e olyan kényelmes test tartás mint 1 Banditon?