0,10-0-15 szívó, 0,18-0,23 kipuff. Szelepfedélcsavarok 16Nm-rel húzodnak le, az olajfuratosak középen 14Nm-rel. És ha nem szeded le a karterszuszogót, nem fér ki a váztól.
CSak nem???
MotoRun-ra nem akar valaki jönni? Az eddigi partnerek nem érnek rá, így magam maradtam. Nem akarnám kihagyni, mert jó buli szokott lenni. Részletek itt:
http://esemenyek.onroad.hu/esemenyek/aegon-motorun-a-motoros-tajekozodasi-turaverseny/
Vízállóbb. A hővel a simának sincs gondja. Egyébként, meg érdemes kicsit megkenni szilikonpasztával a forrasztást a zsugorcső alkalmazása ELŐTT. Utána rázsugorítani és többé nincs gond a vízzel.
Akkor zsír minden. Kösz! Nem voltam benne biztos hogy hogyan kellene ezt tökéletesre csinálni. A régi fesszab vezetékét forrasztottam hozzá az újhoz mert máshova raktam.
A feszültség szabályzó +- vezetékébe is bele kellett toldjak. A régivel hoztam össze, 2x2 vezeték. Na most én ezt kb 2cm hosszan forrasztottam össze és zsugorcsöveztem le. Nem vagyok benne viztos hogy ez a legjobb megoldás.
Mekkora áramot lehet átvinni forrasztással? Mi a tökéletes megoldás ha forrasztani kell?
Az a lényeg,hogy láncot szabad vele ezek szerint mosni,nem dagad a gumigyűrű?Jobb is lenne,mert a petró sokkal drágább és nehezebb is beszerezni,felénk.
Ha petró lenne az alapanyag a gázolajban akkor a petróbol is kiválna a paraffin hidegben,holott pont petrót raktunk a gázolajba,hogy ne dermedjen.....nem is dermedt.Csak túl sok petrót nem szabad belerakni,tönkre vágja a motort.
Maradjunk annyiban, hogy a petró meg a gázolaj szinte egy frakció, minimális különbséggel. Csak nem akartam ezt kirészletezni. Hogy melyikkel van mosva a lánc, tökmindegy.
Mindig az a pici pár % adalék határozza meg az anyag végső tulajdonságát, felhasználási célját, nem a vivőanyag. Lásd pálinka vagy denaturált szesz esetét.
Nem bántja semmi azokat a gyűrűket... petro, brigi, gazolaj, benzin barmivel lehet tisztitani. A did láncbol kivett gyuruket aztattam hetekig, egyiken sem volt semmi elváltozás.
CSak nem???
http://esemenyek.onroad.hu/esemenyek/aegon-motorun-a-motoros-tajekozodasi-turaverseny/
1999-es 600-as banditnak mennyi a gyári szelephézag értéke?
Mekkora áramot lehet átvinni forrasztással? Mi a tökéletes megoldás ha forrasztani kell?
Finomítással nyert termékek (termék – szénatomszám – felhasználás-tulajdonságai):
Nyers benzin, petróleum (gazolin), könnyűbenzin, nehézbenzin – C5–C10 – oldószer, sebbenzin, motorbenzin: jellegzetes szagú, könnyen párolgó, tűzveszélyes folyadék, jó oldószer, üzemanyag. Leválasztási hőmérséklet: 50-150 °C
Világítóolaj (petróleum, kerozin) – C11–C12 – traktor, repülőgép, rakéta hajtóanyaga, benzingyártás, PETRÓLEUM: jellegzetes szagú, halványsárga folyadék. Leválasztási hőmérséklet: 150-250 °C
Gázolaj (dízelolaj) - C13–C20 – autók, traktorok, mozdonyok, hajó- és teherautó-motorok hajtóanyaga, GÁZOLAJ VAGY DÍZELOLAJ: kellemetlen szagú, sárga színű folyadék 250-350 °C
Kenőolaj (paraffinolaj) - C20-C26 Gépalkatrészek kenőanyaga, vazelin és paraffin (gyertyagyártás), paraffinviasz (vízlepergető anyagok készítése)
Pakura (párlási maradék; ) – sötétbarna, sűrű folyadék, visszamaradó anyaga az aszfalt; krakkolással rövidebb láncú szénhidrogéneket állítanak belőle elő
Bitumen – C31–C50 – útépítés, szigetelés