Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az menőzés.
2 henger 1300ccm.
Az igazi MOTOR sor3as 765 köbcentis és csupasz.
azért mert neked nem tetszenek, vagy épp más okból nem jön be át stb az nem azt jelenti,hogy nem jó vagy nincs jogosultsága... Barátom most vett egyet,mert a próbakör alkalmával kiderült,hogy sokkal jobban irányitható mint a mostani Honda x11, erő van , kütyük is ez most bejött neki és ennyi... Most a nyomatékbomba X11-után gyenge-gyengébb motort nem vehetett ..
Fogadd el,hogy mindenkinek más az igénye..

neked elég a tdm, neki nem.. nekem spec ha könnyen lepadlózok egy motort és nem szarok rajta ,becsületét veszti ..akkor is ha szétszalad a ménes 200-nál ha egy kicsit menni kellene.. na most 3 dobozzal utassal már az 1000res fazerem is vérzett
Barátom kiprobált egy ilyet egy hónapja , tegnap vett egyet
Ez nem igy működik. Azok a v8as dögök amerikába lettek szánva ahol 4méter egy sáv, nálunk azzal is csak szenvedés, ezek az 1600osok csak autopalyara valok, van annak ertelme europaban?! Esetleg nemetorszagban ha München és a tenger között ingázik valaki, másra nem jó és jöhetnek a nagy érvek, több ilyennel is találkoztam, ezek nem valók europaba normális motorosnak aki a hegyekbe jár motorozni és nem az autópályára. Ugyanolyan baromsag mint a goldwing, goldwing trike és meg utana egy futó.
ez is ízlés kérdése van akinek chopper kell van akinek robogó van akinek meg az a 6 hengeres vadkenderes az tetszik azt veszi meg , hogy minek van értelme egy hobbieszköznél teljesen felesleges kérdés ..... mondjuk neked minek 990 cm3 ? nekem minek az 1200 ? amerikai v8 csatahajók 8000 cm3 meg 100 lóval értelmes jószágok ?
Van nálunk létjogosultsága ezeknek a hosszú nehéz túraszaroknak ? Baromira nincs. Olyen hosszú mint egy csuklósbusz. 1600ccm megis minek?! A kis pöcst lehet vele toldani de ez europaban egy szart sem érő motor. Kivéve ha hollandiába akar menni az ember hetente.
Sor4 szereti a kuplungot is fogyasztani,hibatlan motor meg ugysem letezik....
Tökmindegy,a boxer az kitargyalt hibákkal küzd,a sor4 es még evjarat függően abs kuka tud lenni még váltóhiba is lehet,ezek jó drágák.
Yoss! Sok mindenben igazad van de ebben szerintem nincs! Kipróbáltam 6--ikban 30 -tól rángatás nélkül húz ! A 6 henger!A 2 henger ekkora tömegnél szerintem kevés! Egyébként most lehet megköveznek de" dinamic" csomagban nem megy gyorsul jobban mint egy boxer vagy netán a Bandit! De itt teljesen más a történet azt is hozzá kell tenni 350 kg. a motor! De nagyon kezes nagyon jó bár van pár hülyeség a rádió 4 hangszóró a bal oldali kart tekered hangerőt ad ha befelé nyomkodod keresi az állomást! Én mindig az Osijek 2-ön és a Bartókon lyukadtam ki de kit érdeke nem hallasz semmit! Ja van hátramenet, néha kell is! És van gyorsváltó mely egy vidámpark ! Eddig nekem az etalon az FJR 1300 volt és bejön a Paneuropen valamint a GTR 1400 is de ez a csúcs! Az árról kár beszélni is! Az kérdéses hogy miért adnak el BMW-ből GS 1200-esből a legtöbbet!
Az R1200RT-nek az ülése fotel,nem ültem még másik ilyen kényelmes nyeregben,a gyári bandit ülés az sajnos elég kényelmetlen kategória.
Vagy k vagy rt de egyutt a kettő nincs :D van r1200rt meg van k1200gt, lt
A k1200 RT az a sornégyes tipus?
Hasonlóan jó gépet lehet ócsóbbér' is venni. K1200 RT pl, használtan jó áron vehető, az élmény meg nagyon hasonló.
Szia Csabu! 2 kérdésem lenne az egyik olvasom, hogy beszereltél Dyno III-at a motorodba, a második a zselés ülést hol csináltattad? Múlt héten volt szerencsém K 1600 GT-vel motorozni . Szinte egész nap mentem de olyan ülése volt, hogy semmi baja nem volt a hátsómnak nos a Banditom üléséről ez nem mondható el. Valószínű csináltatok egyet vagy veszek egy BMW-t, talán mégse ez a gép karcolta a 9 millét! Ha leírnád mit tapasztaltál, bár már Yoss is leírta de kíváncsi vagyok a Te véleményedre is. Ha privátban írsz az is jó legalább nem untatjuk a fórum társakat, előre is köszönöm!
igaz kicsi, de nem kínai, nem benzines és nem olcsó, mndjuk nem fiatal.☺
Felszereltem a szelepet elötte azért ki próbáltam mennyire melegszik fel,ezis melegszik de nem forró mint az előző gázszelep ha felmelegedett még akkor is tartható marokban,ez kimondottan üzemanyag mágnesszelep
ja elfelejtettem a akksit is le kell kapcsolni 200 méter után és nem megy meg (persze ha a gyújtásnak nem kell 12)
ne foglalkozz vele ha gyújtás nem kap 12 őt csak az égők égnek ki az meg kit érdekel ? kici ócó kínaihoz van kici ócó szabályzó aztán megint megy valameddig
Szerintem gyujtsd fel. Sokaig ad meleget.
Szereztem egy quadot, olyan agro félét és azon kissé nagy a töltés, majd' 17V, ampert nem mértem, valamit csinálnom kell vele mielőtt megsüti az akksit.
maga a generátor nem nagyobb mint 20 éve sőt csak már nem nagyon van tartalék amiket szoktam venni 2005 utáni befecskendezős gépekre gyártják de látszik általában a kábelezésén is hogy nem 2db 5 wattos égőnek csinál villanyt van egy cég behozott egy raklappal univerzális 15 amperes szabályzót na abból vettem egy csomót befecskendezős gépre is került belőle de már nem rendelhető nem volt drága és bírta a kiképzést
32000 a ktm, akkor vegyetek ilyet az csak ~105euro. Csatit kell csak cserélni rajta és kész.