Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Legy ferfi,kuzdj a szellel!
Júli 6-9 környékén nem akar valaki jönni egy Transzfogaras-Transzalpina, plusz környéke túrára?
C3-t nem tudom, nekem C3 Pro van, az nem csukódik le. Viszont egy kézzel nem is lehet lecsukni.
Egyébként Schubert C2-m van, és kurva jó minden tulajdonsága, egyet kivéve, ami a C3-ra is igaz és ami miatt nem fogok venni, mégpedig hogy az állrész mechanikája nem tart eléggé, és fékezésnél könnyen lecsapódik, mégpedig szem elé, hogy semmit se láss... A Shark Evoline-oknál meg a hátrahajtott állrészt visszacsukni szinte lehetetlen. 3 különböző példányon 3 különböző Louis-eladó küzdött velem együtt... Ezt a nyitható rész dolgot a Nolan csoport tudja jól azok közül, amelyeknél a többi tulajdonságok is faszák.
Addig használom, amíg valami zavaró hibája nem lesz. A Grex még mindig megvan, az ráadásul Jet sisak, nyitott. A csat műanyaga már nincs meg, a kopasz acéllemezt nyomom be a zárba. Rendben műkszik, 2003-mas. Nyári kanikulában azzal kavargok a városban. Lehet ekézni.
Gyenge a nyakam.
Persze hogy számit, főleg neked na hagyjad
Ki jár innen versenypályára úgy rendesen hogy ez mérvadó legyen?

A napszemuvegre annyit hogy tökéletes a nolanom uv szűrős napszemüvege. Alatta van a rendes szemüvegem. Felőlem húzhatsz napszemüveget, értelmetlennek látom, azzal sem fogsz árnyékban jól látni, legalábbis én nem látok jól napszemüvegben árnyékban.

Nekem alap dolog a napszemüveg egy bukóban amit leginkább túrázni használok/használunk.
Amikor amúgyis kirázza a szusz a zötyögős 3.-ad rendű osztrák egysávos vagy már lenyomtál 600-at hazafelé és a nemnormálisak csakazértis 200-al tekernek délután 4 kor a horvát pálya végén a kanyaros részen számítaz himihumi túrában is.
Ez ilyen himihumi túrázgatásnál nem fontos, ha valaki megy rendes versenypályára, nagyon nem mindegy, hogy hány grammot tartaszt, mikor 280-ról 80-ra fékezel.
A belső napszemüveg ( a schuberthé) csak földművelők szeme világának elvételére ér valamit. Venni kell egy rendes polásrszűrős szemüveget, amivel a tűző napon sem ég ki a szemed, de lesz részlet az árnyékos részeken is. És annyi. Én ezt tettem.
Használt?
Van egy ezüst karbon XL-es X-lite-om reklámárban. X602, nem szemcsis.
Összesen volt két bukóm.Most és az ez ezelőtti,azt még 15e-ért adtam el.
Az a három garantáltan nem birt annyi hordást mint az egy carbonos.
És nem a védelem a gond hanem a komfort.
Egyszerűen hányadék a bele az olcsóbb bukóknak.
Látom mindkettő kézbe van véve.Az 5 éves állandóan használt 65e-res is szebb meg jobb.
Egyszerűen a belső anyagválasztás a spór legnagyobb része.
Azt is értem hogy neked nem számít,mindegy mi az de szerintem az ár/értékbe az is beletartozik hogy nem málik dágvánnyá 3 év alatt a bele és emiatt nem kell cserélni.
2003 óta ennyi....
Mert ez volt Pécsen a Kék T-ben. Azonnal meg is tetszett. Nálam bukóban a lélektani határ 60e ft. Attól feljebb nem megyek. Eddigi sisakjaim: Grex 16e, Lidlis 19e, most MTR 27e Ft.
Volt a kezemben LDL féle bukó.
AZ MTR-nél olcsóbb volt.
Mér nem azt vetted?
Amikor egyszer kifejtettem hogy ár-érték arányban nem éri meg, majdnem a fejemet vették. Nagyon jó, nagyon kényelmes, nagyon halk, de az ára olyan brutális, hogy szóba sem jön nálam. És nem azért, mert nem tehetném meg, hanem azért mert nem szeretem ha hülyének néznek egy boltban.
Köss fel rá 20 deka párizsit és meglesz ennek a súlya.

https://www.louis.eu/artikel/x...
Nem,lehetne könnyebb is.
Köszi.
Ez nem túl könnyű?Levinné a fejemről a szél,ha lejjebb engedem a motorplekót
Ja, és a Scorpions bukóknál is többféle héjméret van. Így a kisebbek könnyebbek is, meg nem is néznek ki mondjuk egy nő fején úgy mint egy méhkaptár. Próbálgatni Budán a Superzone-ban lehet. Mi is ott próbáltuk, azután elítélendő, de pénztárca barát módon netről rendeltük.
Mondjuk elég ocsmány zöld bele van.
Ha az is számít, hogy mennyire védi meg az embert a bukó, akkor konkrétan a Scorpion EXO1000 úgy tűnik igen. Tesóm négy hete balesetezett benne. Fejjel előre csúszva merőlegesen nekicsapódott egy gépkocsi első felnijének, majd beperdült a kocsi eleje alá, ahol szétcsapta a klímahűtőt, műanyagokat stb, meg a karjával az első sárvédőt. A felnit a sisak a jobb szem felett a homlokrésszel kapta el. A sisak deformálódott ugyan, de a fejét annyira megvédte, hogy a bélés okozta horzsoláson kívül, meg egy enyhe agyrázkódástól eltekintve más baja ott nem lett. Az más kérdés, hogy az ütközés ereje akkora volt, hogy a függőleges behatástól eltört a gerince két helyen. Az a szerencséje, hogy semmi nem mozdult el, így 12 hét alatt elvileg teljesen felépül majd. A sisak egyebekben kényelmes, felfújható párnákkal, napszemüveggel, és kompozit héjjal. Emellett szerintem csendesnek is mondható (pláne mondjuk egy Caberghez képest, ez személyes tapasztalat). Az ára talán az fcmoto-nál volt legkedvezőbb amikor mi vettük. Ha jól emlékszem kb 65 ezer volt. Talán a súlya az egyetlen negatívuma, Én azt az EXO750-nél nem érzem ( ha nem kell napszemüveg azt a típust, vagy az utódját javasolom).