Azért az érdekes, hogy neked a GS nem tetszik, de az 1290 KTM igen, amikor a két gép annyira hasonló, hogy laikusok sztem simán kevernék őket, ha nem lenne márkajelzés, meg narancs festés..
Oké,mondtam,hogy a GS is nagyon jól szerepelt a tesztúton,de a KTM semiactiv futóműve se veszi észre ledöntve a kátyúkat,főleg comfort állásban,sőt,mondom próbáltam mind a kettőt....
Hát én nem vagyok egy szerelő alkat, meg talán nincs is annyi tapasztalatom, mint itt többeknek, de akkor is az a határozott véleményem, hogy a GS futóműve verhetetlen. Én nem tudom, mit csináltak vele, hogy ilyen jó, de nem is érdekel, csak élvezem a hatását Amikor a mátrában 80-90 környékén lapra döntva az íven jött szembe egy akkora kátyú, hogy egy kisebb motor elfért volna benne, akkor majd' kiugrott a szemem, de már nem volt mit tenni, bele kellett menni. Nem fogadtam volna rá, hogy nem lesz perec a vége, de mindössze egy zökkenés és mentem tovább az íven, mintha mi sem történt volna. A felnit meg felcsapta vagy 1,5-2cm-el. Azóta is olyan, nem mertem javíttatni, mert már a Banditnál is eltört a görgőzésnél.
Ez ízlés kérdése. Nekem a vizes GS kurvára tetszik. Már akkor is nagyon tetszett, amikor még nem nekem nem volt. Nekem bejönnek az ilyen robosztus, 'techno' formák, míg az áramvonalas cuccok meg nem. Én egy ilyen jószág vagyok, ezért is nem vitázom ilyesmin, mert nem vagyunk egyformák, kinek ez, kinek az jön be.
20 éves mult és RONDA mint a bűn.