Sima kör alakja van ?
A 10ezresen azt irja jó a 990-1150-1190-1290hez
A 3000esen csak azt hogy a 1190ig.
De ha sima kör akkor szerintem jó, a 990-en egy kb 40es kör támasz talpa
Na ha már itt tartunk, kiveszem a ktm-ből a kereket, kiveszem a yamahából de lehetne suzuki is... miért van hogy a ktm-ben könnyen gördül a csapágy, a japánban meg húzósan? Több motornál is észrevettem már. Meglököm mind a kettöt, a ktm még gyorsul a japán kereke már áll.
Nem tudják hogyan kell illeszteni a csapágyat ?
Gumit cseréltettem, meg hátsó fékbetétet. Középsztenderen érezhetően nehezebb most megforgatni a hátsó kereket, mint előtte. Erre megpróbáltam az elsőt is, hát az se magátol forog körbe. Igaz azt még soha nem próbáltam, tehát nem tudom a mihez képestet most megállapítani.
Mi itt a normális és az abnormális? Mikor jó és mikor nem nem? Ha tudja valaki ossza meg velem. Kösz!
A 10ezresen azt irja jó a 990-1150-1190-1290hez
A 3000esen csak azt hogy a 1190ig.
De ha sima kör akkor szerintem jó, a 990-en egy kb 40es kör támasz talpa