Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A tanktáskán tök tuti aludni menet közben.

Amúgy attól még be lehet kurvára hajolni.
A TV-néző izom többet hátráltat.
Mikor neha beallatulok akkor azt veszem eszre,hogy a fejem a kormanyveg mellett es a masik oldalt epp elerem a kormanyveget,ezert nem hordok tanktaskat,mondjuk kozutra nem valo ez a stilus,biztonsagosabb derekbol letolva.
Nen,neki is atlagos,viszont o nem log le,inkabb lenyomja derekbol.
Szotyi is azt mondja hogy valami nem jó azzal a gumival, Szotyinak is fura a motorozási stílusa ?
Ehh peig most lebegett az ujjam a RENDELÉS gombon.
Szoval tegnap kiprobaltam a 990 smt-t......finoman mukodo kezeloszervek,kenyelmes ules es ulespozicio,pengeeles futomu,,kanyarvadasz kombinacio,bitang teljesitmeny.......biztosan kihozza az emberbol a hulyegyereket,nekem nem valo dunlop sportsmart 2-ot keruljetek!
Az F3 egy hornet merfoldekkel jobb vazzal,futomuvel.Es tengernyi plasztikkao,de legalabb egy lampaja van.
Nem a "Bandittal" van baj, csak a belpiacos 250-essel és 400-assal. Miért nem az olcsó 600-asokat nézegeted?
Mas kavehaz a ketto, probald ki oket, aztan kiderul, melyik tetszik. Meg hornetbol sokfele van, a nagyon ujakon tok jo a futomu, fek, minden. Nekem kicsi, es nem tetszik a teljesen doglott also tartomany (6000 alatt csak hang erkezik, ero nem) felette beindul a vadulas, de en karakterisztikara es kenyelemre 600as banditot vennek. Aztan faragnek bele rendes futomuvet meg feket
Lelovom a poent, azt mondta kurvajo volt ;-) De lesz benne csavar :-) :-)
Amugy Winkler es Bazso is nagyn ott vannak a szeren. Toluk kepes vagyok corolla tesztet is vegigolvasni, mert nagyon jo a stilusuk.
Sziasztok!

Köszi a hsz-okat!
Másik alternatíva ami ne msokkal drágább, de valszeg túrázásra is jó lehet és van ném itapasztalatom is vele: Honda CB600 (Hornet). Csak az itt off-topik.
De azért megkérdem, hátha van valakinek összehasonlítási alapja Bandit vs Hornet kapcsán... :)

Sajnos Bandit-ot még nem vezettem, de a hangjuk... :) Nagyon tetszik és persze külsőre is... A kerem lámpát szeretem, így iylenekben gondolkodom főleg. No meg túra/túra-sport vonalon.
Üdv.
Ezres DS blokkos nyitott kuplungal. Illetve zárt, de csak a külső fedelet cseréled az már csörög is mert száraz a lölköm. Az i.e-k tényleg jók, leteheted fél évre is nincs vele gond akku bele azt pöccintésre indul. Na majd minnyá kapom az észtet.
Kupidó mostanában szűziesen hallgat.
A csíknak már várom a ducatis beszámolóját a hétvégi osztrák kirándulásáról a morinist már olvastam.
Az egyetlen TC-s aki ér is valamit.
Kupido azt mondta, az I.e. -k mar nem olyan hisztisek.
A Csiket mar kicsit magamenak erzem, az mar volt a futomon :-)
A Csík megmondta nem?
Tényleg, itt semmi nem off,
Melyik a léghűtős Ducatikból a legkevésbé hisztis széria? Szeretnék egyszer egy S/SS/monstert
4-en kezdtek olyannal a társaságból, mind jól vannak., a többség meg is tanult vele motorozni.
Nekem is még sokszor "pofára esés" hogy 9250-nél szabályoz ki sem élvezem a pörgetést azt ránt olyat mikor tilt... ugye a kis blokkos engedte 10.5ig.
Napi használatra én nem vennék egy szopórollert. Nem minden a vételár.
Tudnék adni egy jó 600-as HONDA-t amivel pont ingázok 20-30Km-t naponta.A legjobb rész hogy még ha megfogadom hogy nem nyomulok annyira olyan sokan húzódnak le előlem hogy kijön a kisördög belőlem oszt azt veszem észre hogy má megin 90-el randalírozok városon belül meg 170-el csörtetek kívül.
Nem is értem mer amúgy angyali lassú vagyok.
Mondhatnám hogy legyen 1250-es de az ingázásnál azért számít a vételár is.
Szerintem végy azt ami Neked tetszik! Az ember elsősorban az érzelmei alapján dönt minden más csak ezután másodlagos. Mindenképpen cserélni fogod később, vagy azért mert belenyúltál valami szopórollerbe, vagy mert majd nagyobbat szeretnél. Én a helyedben vennék egy 1kettes Monstert! (jó ez csak a vicc volt)
Ja inkább valami EgyNyócat
Nem lesz az kicsi kezdésnek?
Én inkább az 1200-ast ajánlanám.