Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mentem ilyen adaptív izével, mondtam a gazdinak, hogy legközelebb beállítjuk úgy, ahogy én szeretném, mert így olyan volt, ahogy Ő szerette, és
hát
azt tudom mondani, hogy érzésre betonkemény volt. :D
És ezt Bandit fórumban... . Banditról is beszéljetek.
És nem is olcsóbbak. Néztem GS kategóriában egyéb gyártók árait és nem a GS a legdrágább (a Multistrada drágább, mint a sima GS) szóval lehet a GS drága, de nem túlárazott, ha a konkurrenciához hasonlítjuk. A realitásokat nézve már más a helyzet, egy felextrázott GS 6.3M és ha csak ezt nézzük, akkor azért nem kézenfekvő, hogy mégis mi a fasz kerül ennyibe rajta?
Mondjuk ha a bmw leszokna erről a MA már felesleges elsőfutóműről akkor talán olcsóbb is lehetne. Ott az xr adaptiv futomuve, nem hinném hogy annyira szükség van a lengőkarokra manapság ahol már a hosszú rugóút sem bólint akkor sem ha puha.
El kell fogadni, a ktm a legjobb ebben a kategóriában nem mondom hogy a legszebb mert baromira nem az, de a legjobb
Az Africa Twint ne a GSA-val, hanem a GS-el hasonlítsd össze, mert ők vannak pariban. Viszont az így jóval lecsökkent árkülönbség nagyon jól megfogható a valóságban. Minőségben, tudásban a GS sokkal jobb. Szerintem.
Az egy enduró, az nem túramotor.
Ez így van. Úgymond "gyűjteni " nem érdemes rá, de ha akad rávaló, akkor érdemes megvenni.
A KTM és a Duc sportosabb,igazi túrabálnaként a Tiger 1200,XTZ1200 és a GS van egy csapatban.
De ezek közül a GS a jobb.
A Tiger nehezebb a yam meg olyan yamaha.
Nade az hol Japo "normális"
Pont a GS-ből elég a sima ami a fullgas szernint csak 4,983.

Ha te mindkettővel szeretnél földúton elindulni Korzikára előbb kéne egy sámli amivel felmászol rájuk.
At AT-t a 800gs-hez hasonlítsd, úgy fer az összehasonlítás.
Nincs ellenfele igazából a gs-nek, ha az árakat nézzük akkor pláne! Xtz1200... nem annyival olcsóbb hogy megérje a bmw helyett választani. Versys 1000 meg megint más kategória.
A ktm1290 vagy 1050 és a ducati multistrada az ellenfele, de ez a kettő nagyon rétegmotor.
Enyém koncepcióban hasonló,csak sportosabb.
A GSA meg 5,5 millió alapáron.
Totálisan más a koncepciója a két motornak.
És 900-e ből bajosan jön ki a Nordkapp,albánia és korzika.
Konkrétan az új Africa Twin-re gondoltam, ami alapáron 4,1 millió.
Kérdés mivel hasonlítod össze?
Az xtz1200 5 mill,a GS ugyanaz a crosstourer 1200 4 mill a kawa nem gyárt hasonlót csak az 1000-es versyst csak az hótt más.
A többiek meg egy polcal lejjebb vannak így az ára is más.
Kérdés mit tartasz te "rendes" túramotornak és mit tart más.
Kakucson úgy beszédültem mintha turmixgépben ültem volna.
Nem jöttök erre sosem,.
Na igen, de amibe egy jól felszerelt 1200-as GS ADV kerül, annyi pénzért azért már lehet "rendes" japán túragépet is venni, nem is akármilyet. Ja, meg még marad pénzed Nordkappra, Albániára, Korzikára is....
Most őszintén, ha bármelyik BMW-re vetem vigyázó szemem, egyik sem mozgat semmit bennem, a rondától az "elmegy"-ig terjed az ingerküszöb.
De ha mész vele, már más. :D Na, a vizes gs az számomra egy tökéletes motornak tűnt. (lehet vitatkozni, hogy ahhoz szépnek is kellene lennie) .
Nem rezeg, nem bubog a fejed, 0 erővel dobálhatod ide-oda, úgy simítja az utat, mint semelyik másik telehere. És elég erős. A váltóasszisztens meg csak hab a tortán.
"Nem akarok itthon motorozni, elég volt :D"

Detto. Én innen a nagyfaluból amúgy is szlovákiát járom az utóbbi 8 évben, de már azt is unom, ilyen 1 napost távban kb mindenhol voltam 3X :D
Úgyhogy marad a ring :D
elég volt a gumikból már

Csipem azt a papukot, sokkal inkább 1papuk mint 5orfű, jó az aszfalt, vagány az a vízesés, 1napra bőven elég, messze sincs de közel sincs. 158km tőlem, abbol 100 uncsi de a többi már vagány. Nem akarok itthon motorozni, elég volt :D
Oda-vissza csak egy ezres.Bagatel.
Mert folyton a gumikkal szorakoztatod magad!