Mentem ilyen adaptív izével, mondtam a gazdinak, hogy legközelebb beállítjuk úgy, ahogy én szeretném, mert így olyan volt, ahogy Ő szerette, és
hát
azt tudom mondani, hogy érzésre betonkemény volt. :D
És nem is olcsóbbak. Néztem GS kategóriában egyéb gyártók árait és nem a GS a legdrágább (a Multistrada drágább, mint a sima GS) szóval lehet a GS drága, de nem túlárazott, ha a konkurrenciához hasonlítjuk. A realitásokat nézve már más a helyzet, egy felextrázott GS 6.3M és ha csak ezt nézzük, akkor azért nem kézenfekvő, hogy mégis mi a fasz kerül ennyibe rajta?
Mondjuk ha a bmw leszokna erről a MA már felesleges elsőfutóműről akkor talán olcsóbb is lehetne. Ott az xr adaptiv futomuve, nem hinném hogy annyira szükség van a lengőkarokra manapság ahol már a hosszú rugóút sem bólint akkor sem ha puha.
Az Africa Twint ne a GSA-val, hanem a GS-el hasonlítsd össze, mert ők vannak pariban. Viszont az így jóval lecsökkent árkülönbség nagyon jól megfogható a valóságban. Minőségben, tudásban a GS sokkal jobb. Szerintem.
A KTM és a Duc sportosabb,igazi túrabálnaként a Tiger 1200,XTZ1200 és a GS van egy csapatban.
De ezek közül a GS a jobb.
A Tiger nehezebb a yam meg olyan yamaha.
At AT-t a 800gs-hez hasonlítsd, úgy fer az összehasonlítás.
Nincs ellenfele igazából a gs-nek, ha az árakat nézzük akkor pláne! Xtz1200... nem annyival olcsóbb hogy megérje a bmw helyett választani. Versys 1000 meg megint más kategória.
A ktm1290 vagy 1050 és a ducati multistrada az ellenfele, de ez a kettő nagyon rétegmotor.
Kérdés mivel hasonlítod össze?
Az xtz1200 5 mill,a GS ugyanaz a crosstourer 1200 4 mill a kawa nem gyárt hasonlót csak az 1000-es versyst csak az hótt más.
A többiek meg egy polcal lejjebb vannak így az ára is más.
Kérdés mit tartasz te "rendes" túramotornak és mit tart más.
Na igen, de amibe egy jól felszerelt 1200-as GS ADV kerül, annyi pénzért azért már lehet "rendes" japán túragépet is venni, nem is akármilyet. Ja, meg még marad pénzed Nordkappra, Albániára, Korzikára is....
Most őszintén, ha bármelyik BMW-re vetem vigyázó szemem, egyik sem mozgat semmit bennem, a rondától az "elmegy"-ig terjed az ingerküszöb.
De ha mész vele, már más. :D Na, a vizes gs az számomra egy tökéletes motornak tűnt. (lehet vitatkozni, hogy ahhoz szépnek is kellene lennie) .
Nem rezeg, nem bubog a fejed, 0 erővel dobálhatod ide-oda, úgy simítja az utat, mint semelyik másik telehere. És elég erős. A váltóasszisztens meg csak hab a tortán.
Detto. Én innen a nagyfaluból amúgy is szlovákiát járom az utóbbi 8 évben, de már azt is unom, ilyen 1 napost távban kb mindenhol voltam 3X :D
Úgyhogy marad a ring :D
Csipem azt a papukot, sokkal inkább 1papuk mint 5orfű, jó az aszfalt, vagány az a vízesés, 1napra bőven elég, messze sincs de közel sincs. 158km tőlem, abbol 100 uncsi de a többi már vagány. Nem akarok itthon motorozni, elég volt :D
hát
azt tudom mondani, hogy érzésre betonkemény volt. :D