Ott a tordai részen a főút is tökéletes, a baj hogy kamion kamiont ér és sok a lakott terület. Az az50km autópálya nekünk autóval majdnem 1óra spórolást jelentett. Most már délről megyünk, Marginanal ha összehúzzák a pályát akkor lesz egy jó út a motorosoknak kanyarogni és 1 óra spórolás az autósoknak, ott is az az 50kmkb 1óra plusz hétköznap.
GS-hez lehetne könnyebb off-road utakat is belecsempészni azonban oda még több naposra kell számolni. Itt is tudnám variálni még egy nappal hosszabb vagy rövidebb annyi jó út van mint égen a csillag és még itt a Transzfogaras és a Transzalpina kimarad. Meg mondom őszintén, hogy oda vissza bejártam egy párszor a fogarast és környékét.
Autópálya azért mert 4-napos a túra és így is elég rohanósra fogjuk venni a figurát. Egyébként ezek nagyon rövid autópálya szakaszok ahhoz képest, ha nyugatra indulunk a kiindulási pontól.
Na, 14:00-ra haza is értem (253 km lett a vége), az olaj is lassan lecsöpög.
Eső egy deka sem volt, de motorossal így is alig találkoztam: délig eggyel sem, utána egy 3 fős brigáddal Sásd-nál, meg még külön-külön 3 magányos riderrel. Mindenki lusta volt kimozdulni?!
Azt majd esetleg nyáron - de köszi a felajánlást, szívesen megnézném őket egyszer.
Mivel délutánra megint zivatarokat ígérnek, így csak egy rövid, gyors rohanás lesz az egész, kb. 9:00-kor indulva: https://goo.gl/maps/ng2YyLW6vwR2
Utána meg olajcsere, meg ami még a teljes 48 ezres szervizből kimaradt.
Eső egy deka sem volt, de motorossal így is alig találkoztam: délig eggyel sem, utána egy 3 fős brigáddal Sásd-nál, meg még külön-külön 3 magányos riderrel. Mindenki lusta volt kimozdulni?!
Mivel délutánra megint zivatarokat ígérnek, így csak egy rövid, gyors rohanás lesz az egész, kb. 9:00-kor indulva:
https://goo.gl/maps/ng2YyLW6vwR2
Utána meg olajcsere, meg ami még a teljes 48 ezres szervizből kimaradt.