Sziasztok!
Friss korlátlan "A"-s jogsival motorvásárlás előtt állok és az ellentanácsok elllenére gondolkodom 400-as Bandit-on is. Kérdésem az lenne, h ajánlott vagy sem, illetve tényleg rossz az alkatrészellátás? Ha jól tudom japán belpiacos motorok votlak ezek. Fogyasztás tekintetében tényleg kínlódnak az itthoni klímán ezek a motorok?
Amire kell: nap szinten munkába járásra, ami 31km.
Továbbá kényelmetlen a motor egy 183cm-es 91kg-os súlyú embernek?
Robogón is gondolkodtam/-om, de az nem motor... :P
Üdv,
András
Nekem a két zártat csak összeforgatva fogadja be, egyik előre, másik hátrafelé és akkor is picit a doboz peremeit igazgatnom kell. Ha ez nagyobb és még fújva is van, akkor érdekel.
Nekem is 46-os Givim van. Az én tapasztalatom, hogy két sisak (XL, M) a következőképpen fér el benne: két zárt lazán, egy felnyitható (az xl) és egy zárt neccesen, két felnyitható semmiképp.
Ha megtennéd hogy készítenél róla közelebbi fotókat, lehet hogy engem érdekelne. Givi dobozom van, 46l nincs színre fújva és a két sisak csak neccesen fér bele. A Givi platni jó alá?
magmaradt, 1.2-es bandithoz pár cuccom,amitől szeretnék megvállni,hátha érdekel valakit
levegőszürő 2500.-/db
gyertya 6000.-/4db
index fehér ill. sárga új 8000.-/db
index bura sárga 500.-/db
index talp fej nélkül 2000.-/db
kuplung kar utángyártott új 3000.-
fékkar utángyártott új 3000.-
hegesztett lábfékkar 2000.-
Rónás első fék garnitúra 5000.- 4db
Tarzantól bukócső 10 000.- pár
hátsó doboz 10 000.-
remélem fénykép méret jó lesz és látható minden
postai utánvéttel megoldom,de a posta díj rá lesz számolva,vagy személyes átvétel megbeszélés alapján
Banditomat,igen eladtam, vagyis beszámítattam ,egy újba,de ahoz ezek már nem fognak kelleni,de mint eddig is figyelni fogom a fórumot
Érdemes még azt is megpróbálni, hogy mikor 800-on kínlódik, akkor szívócsonkokhoz, pillangó tengelyéhez féktisztító spray-t fújni. Ha felpörög, akkor falsot szív valahol. Ez lehet egy lelazult szívócsonk bilincs miatt (vagy meg sem húzták), vagy kiszáradt tömítés a pillangó tengelyeknél, vagy ki van kopva a tengelynél. Elsö körben ezt kéne kipróbálni.
Részleges dugulása lehet az alapjárati rendszernek. Ha a központi - alapjárat állító csavarral próbálod elég üzemanyaghoz juttatni, akkor van a jelenség amit írtál, hogy nem ejti el a fordulatot, mert megnyitva jobban a pillangót, nem zárja el a pillangó éle alatti átmeneti rendszer furatait, így azon üzemanyaghoz jut és felpörög.
Első körben vegyél hozzá Spuri adalékot: http://spuri-adalek.hu/content...
Ha nem javul a dolog, akkor le kell venni a porlasztót és és lehetőleg szakszerű körülmények között eltakarítani, újra hangolni, ha pedig a jövőben meg akarsz előzni hasonló problémákat akkor a sprurit használni.
Sziasztok! Van egy hatszázas Banditom,nemrég vettem 2 hónap alatt pár jó kis túra 1800 km t szaladtam vele,előtte Gs 500 volt azt is szerettem. Viszont van egy problémám,néhány napja elkezdett vacakolni az alapjárat,mindig leesik 800 alá,ha tekerek rajta kicsit 1300 ig akkor jó ,amíg nem adok gázt akkor meg nem esik vissza sőt felfelé megy,utána megint leesik a motor leáll,szóval összevissza kínlódik. Akitől vettem ismerem,előttem vette néhány hónappal,szerelővel átnézette,karbiszinkron, új gyertyák olajcsere ilyesmi szóval rendben van,sajnos szívbeteg lett és azért kellett megválnia tőle.Szóval van valami tippetek mi lehet a gond? Köszönöm.
Én inkább motyorolni voltam az előbb. Igaz nem sokat, csak 142 km-t, de ha biztos akartam lenni hogy nem ázok ronggyá a hétvégén motoron, akkor ma kellett menjek meló után.
Friss korlátlan "A"-s jogsival motorvásárlás előtt állok és az ellentanácsok elllenére gondolkodom 400-as Bandit-on is. Kérdésem az lenne, h ajánlott vagy sem, illetve tényleg rossz az alkatrészellátás? Ha jól tudom japán belpiacos motorok votlak ezek. Fogyasztás tekintetében tényleg kínlódnak az itthoni klímán ezek a motorok?
Amire kell: nap szinten munkába járásra, ami 31km.
Továbbá kényelmetlen a motor egy 183cm-es 91kg-os súlyú embernek?
Robogón is gondolkodtam/-om, de az nem motor... :P
Üdv,
András
Egy kérdés... 1200-as Bandit fém láncvédő jó lehet egy 600-as Banditára?
Előre is köszönöm a válaszokat! ;)
Egy fejre felesleges.
magmaradt, 1.2-es bandithoz pár cuccom,amitől szeretnék megvállni,hátha érdekel valakit
levegőszürő 2500.-/db
gyertya 6000.-/4db
index fehér ill. sárga új 8000.-/db
index bura sárga 500.-/db
index talp fej nélkül 2000.-/db
kuplung kar utángyártott új 3000.-
fékkar utángyártott új 3000.-
hegesztett lábfékkar 2000.-
Rónás első fék garnitúra 5000.- 4db
Tarzantól bukócső 10 000.- pár
hátsó doboz 10 000.-
remélem fénykép méret jó lesz és látható minden
postai utánvéttel megoldom,de a posta díj rá lesz számolva,vagy személyes átvétel megbeszélés alapján
Banditomat,igen eladtam, vagyis beszámítattam ,egy újba,de ahoz ezek már nem fognak kelleni,de mint eddig is figyelni fogom a fórumot
Tel:06 209 244 858
http://youtu.be/oKVHqCJN2LU
Első körben vegyél hozzá Spuri adalékot:
http://spuri-adalek.hu/content...
Ha nem javul a dolog, akkor le kell venni a porlasztót és és lehetőleg szakszerű körülmények között eltakarítani, újra hangolni, ha pedig a jövőben meg akarsz előzni hasonló problémákat akkor a sprurit használni.
;-)
Respect a kivitelezesert.
https://goo.gl/maps/vddpjpAWZQL2
A hondaval mar most lenyomtam vagy 2500 at.