Sziasztok! Jövő héten óriási takarítást tervezek a motoromon és darabjaira még sose szedtem szét, ezért kérdezném hogy pl tankot hogy lehet leszedni, leömlőket, mit érdemes még takarítani, első lánckerékhez hogyan férhetek hozzá, mit tudok még leszedni amivel nem állítok el semmit stb... Takarítószerek, vegyszerek, mi az ami erős, de még nem káros. Szívesen fogadnék jó ötleteket. Köszi előre is! :)
400-asból a jó példányba tenyerelés a valószínűtlen. Ha más most is kehes, akkor csak úgy vedd meg, ha a fickó ad mellé még mondjuk 3 kilót költségekre, fájdalomdíjra, ideggyógyászati kezelésre stb. Röviden: felejtsd el. Gyorsan. Még a modellt is. Mármint a 400-as banditot.
balos szemmértékkel nézve nem üt de jobban ráfekszek a témára , egy kawa zr7 el taknyoltak ott elment a főtengely is igaz ott a mágnes a tekercs meg dekni is kuka lett ja meg a főtengelycsavar is
Ez 3 bevált motortípus, igyekezz a legjobb állapotút és legjobban felszereltet megvenni a pénzedért. Sokat jelenthet túrázásnál a doboztartó konzol, doboz, valamint a bukócső megléte, ezeket utólag csak elég drágán tudod majd beszerezni.
Ha fiatal és jó állapotút veszel (550-650k HUF), akkor azzal nem sok bajod lesz. A legolcsóbb, öreg, lehajtott vasakat viszont kerüld messzire. A 25kW-os fojtottakat is!
Bővebben: ezeket a belpiacos kis visítógépeket túl könnyű széthajtani (mind szét van...) viszont rohadtul költséges javítani / rendbe hozni. A 600-as Bandit viszont alig drágább, de ezerszer jobb választás. Vagy akár egy lenézett GS500 is.
Szevasztok! Nézegettem banditokat, mert nemsoká meg van az A-s jogsim. Konkrétan most olcsón találtam a közelemben egyet, egy 400-ast. Gondom az lenne, hogy a tulaj szerint hidegen jár minden henger, de melegen kettő leáll. Mi lehet a gondja? Nem szeretnék nagyon beletenyerelni egy rossz példányba. Segítséget köszi!
Ha motorkazni akkor gs.
Azért szerintem meg kéne órázni azt tengelyvéget is...