Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az ujjai,keze és a szemei tuti épek.
Ezt megoldod,veled mi van,egyben vagy,hogy történt? csak,hogy okuljunk----
Az lesz, megfogadom a tanácsotokat
Sziasztok! Jövő héten óriási takarítást tervezek a motoromon és darabjaira még sose szedtem szét, ezért kérdezném hogy pl tankot hogy lehet leszedni, leömlőket, mit érdemes még takarítani, első lánckerékhez hogyan férhetek hozzá, mit tudok még leszedni amivel nem állítok el semmit stb... Takarítószerek, vegyszerek, mi az ami erős, de még nem káros. Szívesen fogadnék jó ötleteket. Köszi előre is! :)
400-asból a jó példányba tenyerelés a valószínűtlen. Ha más most is kehes, akkor csak úgy vedd meg, ha a fickó ad mellé még mondjuk 3 kilót költségekre, fájdalomdíjra, ideggyógyászati kezelésre stb. Röviden: felejtsd el. Gyorsan. Még a modellt is. Mármint a 400-as banditot.
Hónap végén tudok adni egy jóképű 675-ös street triple-t.
balos szemmértékkel nézve nem üt de jobban ráfekszek a témára , egy kawa zr7 el taknyoltak ott elment a főtengely is igaz ott a mágnes a tekercs meg dekni is kuka lett ja meg a főtengelycsavar is
Köszi, igyekszem majd
Ez 3 bevált motortípus, igyekezz a legjobb állapotút és legjobban felszereltet megvenni a pénzedért. Sokat jelenthet túrázásnál a doboztartó konzol, doboz, valamint a bukócső megléte, ezeket utólag csak elég drágán tudod majd beszerezni.
Köszi. Gs500, Er5 és cb500 közt nézegetek most már majd
Ha fiatal és jó állapotút veszel (550-650k HUF), akkor azzal nem sok bajod lesz. A legolcsóbb, öreg, lehajtott vasakat viszont kerüld messzire. A 25kW-os fojtottakat is!
Vagy egy cb 500.Bàr én haza beszélek.
Köszi szépen mindenkinek az infókat! Akkor marad a Gs500
Gs500.
Természetesen motorozni szeretnék, nem dísznek lenne a garázsba. Kisebb túrákra szánnám. Na meg hogy legyen hozzá alkatrész, és ne 8 litert egyen.
Joban bizony!Ha jol tudom a 250,400 bandita japo belpiacos motorok.Alkatrészt talàlni hozzà esélytelen.
Bővebben: ezeket a belpiacos kis visítógépeket túl könnyű széthajtani (mind szét van...) viszont rohadtul költséges javítani / rendbe hozni. A 600-as Bandit viszont alig drágább, de ezerszer jobb választás. Vagy akár egy lenézett GS500 is.
Attol,fugg mi a cel,ha a garazsban szereles napestig meg alkatreszeket keresgelni a vagy akkor mehet.
Ha motorkazni akkor gs.
Tehát akkor egy Gs500-al jobban járnék? Mert azokat nézegettem még
A 250-es és 400-as Banditnál még egy jobb Simson is jobban megéri!
Hehe :D Jobban megéri egy Gs500 mint egy 250-es vagy 400-as Bandit?
Fuss,rohadt messzire,keress egy 600 ast,vagy egy gs500 at.
Szevasztok! Nézegettem banditokat, mert nemsoká meg van az A-s jogsim. Konkrétan most olcsón találtam a közelemben egyet, egy 400-ast. Gondom az lenne, hogy a tulaj szerint hidegen jár minden henger, de melegen kettő leáll. Mi lehet a gondja? Nem szeretnék nagyon beletenyerelni egy rossz példányba. Segítséget köszi!
Ùgy-úgy! :-D

Azért szerintem meg kéne órázni azt tengelyvéget is...