Sziasztok! Kérdésem lenne esetleg tudja-e valaki, hogy egy belpiacos gsf750em van 1997es. Láncot kéne cserélnem lánckerekek méretét illetve a lánc milyen megy rá azt szeretném kideríteni. Illetve elég lehet csak láncot cserélni ilyenkor? Köszi
A higanyos egy vintázs MotionPro, a digitális meg PropTech DSync2.
Majd szeretnék magamnak is építeni egyet, mert van 1-2 dolog amit én másképp csinálnék, de meglepően jó cucc.
Indexekre átforrasztottam a gyári csatit. Teljesen jó fényük van, passzolnak is, tetszetős.
Karbikat beállítottam, szinkront megcsináltam, életemben először digitális teszterrel. Hát... ezzel gyerekjáték a higanyoshoz képest.
Van alapjárat, vette a lapot is, olaj meg nem ereszt sehol egyelőre.
Az ülést is fel tudtam tenni végre, bár ülni még nem ültem rajta, mióta megcsináltattam. Arra is kíváncsi leszek.
A RENTHAL kormány meg pont annyival magasabb, amennyivel kell, de még rejtély, hogy az orridom és a plexi hogyan tolerálja majd.
Nagy örömömre a 4 rendelt tételből 3 is beérkezett az országba 1 hét alatt, bezzeg a negyediket még vissza sem jelezte a Suzuki. 🤭
Majdnem összeraktam a farát, de mikor végeztem, gondoltam feltöltöm a kocsit ablakmosóval, és jött a szívroham (eltűnt a hűtőfolyadék a kocsiból) és el is felejtettem lefotózni a motort.
De úgy tűnik amekkora balszerencsém volt, legalább akkora mákom is. Holnap lefotózom a motort.
Sőt, lehet most már megérne egy csokor fotót a fotók közé is.
"ha lesz az életemben még 1 ilyen projekt, akkor a csavarokat szépen felcímkézem"
Nem minden technologianal müködik sajnos..., de ha tehetem, bármi szétbontásokor, kitekerem a csavart, leveszem az alkatrész, és visszatekerem bele a csavart. Ìgy nem egy vödör csavarból kell összeszerelni a vázig visszabontott jármüvet. Csak akkor olyan esetben teszem "külön" a kötöelemeket, amikor záros idön belül végighaladok pl egy UH tisztitáson, de akkor is csak annak a részegységnek a kötöelemeit kezelem így. Nem mondom, hogy csavarra ismerem a gixert, meg azt pár motort amivel foglalkoztam, de nem egy alkalommal veszek úgy egy vödör csavarat, hogy nézem, hogy benne vannak-e az egzotikus darabok..., és nem kell hozzá a katalogus...
No, ma megtörtént a lényeges áttörés: beindítottam. A hangja a STORM-mal majdnem ugyan olyan, mint a gyári dobbal, nem hangos.
(Sőt, megtaláltam a dobozban a műanyagkártyás típusbizonylatát is, úgyhogy be tudom tenni a forgalmiba.)
Arra számítottam, hogy nem lesz egyszerű indítani, de forgattam picit szívató nélkül míg meg nem jött az első bumm,
aztán ráadtam a szívatót és pörgött is mind a négy henger.
Igaz alapjárat még nincs, szinkront még nem csináltam, meg egy csomó minden még a habokban, de legalább járt.
Most picit megnyugodtam.
Viszont mikor beszenvedtem a helyére a karbisort, észrevettem, hogy elszakadt az egyik gumis "T" idom a karbi felső elosztójában, amire a szellőző (?) csövek mennek. Vagy légköri nyomást ad ott, nem tudom... túlfolyónak magasan van.
Plusz tönkrement pár műanyag alátét a lábtartó konzol csavarjai alatt, még jó, hogy kapni...
Egy biztos, ha lesz az életemben még 1 ilyen projekt, akkor a csavarokat szépen felcímkézem, mindegyik külön kis dobozba fog kerülni.
Ez a csavarkeresgélés őrület.
Megjött a fényszóró. Nagyon szép munkát végeztek vele. A foncsor gyönyörű lett, kapott új izzó fészket is és természetesen belül teljesen
portalanították, az üvegbúrát szépen letakarították. Majd hétvégén csinálok pár összehasonlító fotót, mert van egy tartalék fényszóróm.
Majd szeretnék magamnak is építeni egyet, mert van 1-2 dolog amit én másképp csinálnék, de meglepően jó cucc.
Karbikat beállítottam, szinkront megcsináltam, életemben először digitális teszterrel. Hát... ezzel gyerekjáték a higanyoshoz képest.
Van alapjárat, vette a lapot is, olaj meg nem ereszt sehol egyelőre.
Az ülést is fel tudtam tenni végre, bár ülni még nem ültem rajta, mióta megcsináltattam. Arra is kíváncsi leszek.
A RENTHAL kormány meg pont annyival magasabb, amennyivel kell, de még rejtély, hogy az orridom és a plexi hogyan tolerálja majd.
Majdnem összeraktam a farát, de mikor végeztem, gondoltam feltöltöm a kocsit ablakmosóval, és jött a szívroham (eltűnt a hűtőfolyadék a kocsiból) és el is felejtettem lefotózni a motort.
De úgy tűnik amekkora balszerencsém volt, legalább akkora mákom is. Holnap lefotózom a motort.
Sőt, lehet most már megérne egy csokor fotót a fotók közé is.
Az eladó: "WhiteLights LED lights for bikes"
Nem minden technologianal müködik sajnos..., de ha tehetem, bármi szétbontásokor, kitekerem a csavart, leveszem az alkatrész, és visszatekerem bele a csavart. Ìgy nem egy vödör csavarból kell összeszerelni a vázig visszabontott jármüvet. Csak akkor olyan esetben teszem "külön" a kötöelemeket, amikor záros idön belül végighaladok pl egy UH tisztitáson, de akkor is csak annak a részegységnek a kötöelemeit kezelem így. Nem mondom, hogy csavarra ismerem a gixert, meg azt pár motort amivel foglalkoztam, de nem egy alkalommal veszek úgy egy vödör csavarat, hogy nézem, hogy benne vannak-e az egzotikus darabok..., és nem kell hozzá a katalogus...
(Sőt, megtaláltam a dobozban a műanyagkártyás típusbizonylatát is, úgyhogy be tudom tenni a forgalmiba.)
Arra számítottam, hogy nem lesz egyszerű indítani, de forgattam picit szívató nélkül míg meg nem jött az első bumm,
aztán ráadtam a szívatót és pörgött is mind a négy henger.
Igaz alapjárat még nincs, szinkront még nem csináltam, meg egy csomó minden még a habokban, de legalább járt.
Most picit megnyugodtam.
Viszont mikor beszenvedtem a helyére a karbisort, észrevettem, hogy elszakadt az egyik gumis "T" idom a karbi felső elosztójában, amire a szellőző (?) csövek mennek. Vagy légköri nyomást ad ott, nem tudom... túlfolyónak magasan van.
Plusz tönkrement pár műanyag alátét a lábtartó konzol csavarjai alatt, még jó, hogy kapni...
Egy biztos, ha lesz az életemben még 1 ilyen projekt, akkor a csavarokat szépen felcímkézem, mindegyik külön kis dobozba fog kerülni.
Ez a csavarkeresgélés őrület.
portalanították, az üvegbúrát szépen letakarították. Majd hétvégén csinálok pár összehasonlító fotót, mert van egy tartalék fényszóróm.