Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi a gond a csonkokkal?
Igy helyes, de a legszürö oldal is elterö a kiosztas miatt.
Angol banditás fórumban is ezt találtam. A porlasztók egymáshoz képest máshogy vannak pozicionálva, csak együtt átültethetők.
(pl. kései karbi kései gumival mehet korai blokkra).
Köszi szépen. A cikkszámokat láttam én is, csak ott akadtam fenn, hogy "ha" a karbik csatlakozási méretei ugyan azok,
akkor "lehet hogy..." jó az újé is. De inkább nem rizikózok. Amit belinkeltél, azt pont nem láttam Ebay-en :).
Hát... az ára az sajnos ennyi, nem lepődtem meg, gyári csavarokat rendelgetek...
https://www.ebay.de/itm/255470970850

Cikkszám alapján ez a szett a nyerő. Papíron Tourmax CHS-19 is odavaló, csak az sincs olcsóbban.
Késő. Megfejtettem. Cikkszám szerint nem. A 96-2000-ig gyárott esetén négy csonk négy külön cikkszámon.
2001-től két cikkszám van, oldalanként felcserélhetők. (1-2 hengeré, valamint 3-4 hengeré ua.)
BST36 van a régin, BSR36 az újabbikon, ahogy látom.
Segíts a "zsargonnal", forsítsd le évjáratra és megmondom.
Nagy hülye vagyok, hogy a Hiace-t eladtam.
Habár... szívódízel volt, ki tudja, azzal hova tehetném be a lábam. A kerekem.
De, ha már Bandit fórum, hátha tudja valaki a választ a kérdésemre, ami a következő.
A pop 1200-esek szívótorok gumicsatlakozása csereszavatos a kult-éval ?
Teljesen megértelek. 4 éve pont ugyan ezt tettem.
Amikor elkezdtem elmesélni a felújítást, akkor azzal kezdtem, hogy eladtam a túraendurot, pontosan azok miatt, ami számodra most előny.
Engem megijesztett, hogy itt vagyok 39 évesen és punnyadok el.
Régen meg... A helyzet az, hogy könnyű a kényelem felé elsodródni, ami érthető is, de ennek ára van. Nekem még ne legyen :).
És nem, nem akarok pályázni, meg száguldozni, csak egyelőre visszalépek 2-őt.
Na ezért kezdtem ebbe bele, meg a szentimentális énem miatt.
Az teljesen tiszta, hogy anyagilag sokkal jobban megérte volna venni egy új motort és helyben is vagyunk.
Most nem tudsz olyan motort venni, amilyen a Bandit, mert nincs. (Erre értettem, amit írtam.) 🙂
Hmmm,pont mashogy allok mostanaban a turistaskodashoz.
Idohiany miatt felhagytam az egyhetes monstre nagy nyari turakkal.
Beinditottam a Hetvegi Fapad Kanyar nevu programot. 😆
Vagy beszuszakolom a forgonba a kis szürke angol csacsit es szombat ejfeli indulassal lenn vagyok senjben es mehet a kanyargas,vagy csak a hatarig az M1 en pentek este utana madodrendu utakon a glocnerig majd masnap vissza.
Eddig mivel csak az alpok nepszeru resze vagy a dolomitok volt a cel kihagytam a kozepausztria nem tul magas reszeit,de jo utvonaltervezessel a hatartol csak 50-80 km-re sok szerpentin van,siman lehet tekeregni rgy hetveget arra is.
Jovore kombinalom a furgont es a hosszuhetveget irany a dolomitok.
Ropira tores nelkul le tudok szallni igy.
Mer az a 3-500 km nyir ki amit oda-vissza kell megtenni mig hazajutok.
"és nem csak crossoverek meg túraendurók lesznek"

Én pl azért vettem egy gyenge és csúnya túraendurót, mert
- szerettem volna lazákat földutazni,(ez sikerült, sokadik lábtartót veszem hozzá)
- hosszabbakat menni egyedül és Anyával, úgy, hogy közben egy 6-700-1000 kilométeres napon sem mozsárban tört ropiként esünk le délután.
- el tudok menni élvezetesen karikázni meló után pár órára, bármilyen is legyen az útminőség. A Bandin már leszkadt a derekam a kicsit is szarabb utakon, és nagyon untam mindig ugyanarra menni.
- nem ázok szarrá, és fagyok le róla.- ma is azzal jöttem.
Szóval, lehet ez divat :) , de nem baj. Szervizelek egy nagybandit rendszeresen, mindig megveregetem a vállam a tesztúton, milyen rohadt kemény csávó voltam régen. Ezt a csavarról összerakást megcsináltam 2 éve a triálgéppel, tavaly meg a krosszmotorral, jó buli amúgy.
az enyém egy 95-ös viszonylag keveset futott cucc , itt nem volt beírva, összevissza vergődésre használtam vagy 9 éve szétszedtem hogy lefestem a vázat azóta úgy áll a polcon szétszedve a hátsó teló kuka arra is sajnáltam a zsetont elég volt a banditba vegyek az fontosabb volt 😄 jó lenne összerakni régen hallgattam már ahogy csühög , az egyik jó dolog benne hogy önindítós nem kell dekompresszorral játszani , ezeket elég jó mulatság berúgni pláne ha nem klappol minden 😆
Itt a balanszer meg egyben maradt, de mar olyan hangja volt, mint egy Ikarus busznak.

A hengerfal van krateresre rohadva, valszeg sokat allt es a kondenz miatt korrodalt a hengerfal egy savban. Megette az olajat, a vezermutengely lecso, a himbak szinten, a hengerfej talan meguszta.
szép lesz ! én szemezek egy ideje a rozsdamentes szelepfedél csavarokkal .... nem mintha rozsdás lenne az enyém de az szép fényes 😀 mondjuk láttam már rozsdást is , oldaldeklikre kónuszos titán inbuszcsavarokat raktam az aliról a sima fényest semmi csiricsáré
96 előttibe kettő lánc az újabba csak a vezlánc van , de a régivel se lenne különösebb baj ha a karbantartás megvan és időnként beállítják a láncfeszességet , ami a cumi benne hogy a generátordekli alatt van és csavaros kontraanyás , én is cseréltem az enyémben mert elkezdett csörgőkígyózni nem volt valami rettenetes érvágás gyári alkatrészekkel a dolog, persze ha eljut odáig hogy reccs akkor akár anyagi totálkár a mese
Hja, a kiegyensulyozo tengelyek hajtasa eleg faramuci benne.
Abba DR-ben mennyi lánchajtást sikerült belegyömöszölni pontosan?
Teljesen homlokegyenest fejlesztés mint pl ez GSXR 1100 - Bandit 1200 eröforrás ahol a vezélésen kivül minden mást megoldottak fogaskerékhajtással, miközben pl a yamaha (xs-fj-xjr) vagy a honda (xx, x11) nem tudta ezt megugrani...- ;-D
A magam részéről (távolról is) örülök, hogy foglalkozol vele.
Ne foglalkozz a divattal, azzal törődj, neked mi kell. Cimborám most öl bele 600 ezret egy "szaros" DR650-be, de ott is szerelem van, így érthető.
Hajrá, hajrá!
Nem gondolkodtam ennyire előre. Egyedi motort szerettem volna, és az emlékeket visszahozni.
Illetve szeretek szerelni és mindig is vágytam arra, hogy egy motort újra összerakjak. Most van rá lehetőségem, hát miért ne ?
10 év múlva nem tudom mi lesz, de ha most vettem volna motort, akkor kb. 1 választásom lett volna vadonat új motorra a jelenlegi igényeim mellett.
Hátha 10 év múlva újra divatba jönnek a régivágású túramotorok és nem csak crossoverek meg túraendurók lesznek.

Hogy mennyire lesz tartós azt nem tudom, de mivel a blokkon kívül minden új lesz ami gondot okozhat, így talán nem lesz nagy meglepi.
Az előző tulaj 2007-ben vette, karbantartotta. Majd 2011-et követően én is karbantartottam, úgyhogy sok minden időközben is cserélődött.
Egyébként közben bekerült a nagyfiú a helyére. Azóta már a vázat összeraktam, hátsó sárhányó bent van és a kormánykiflik is a helyén. Azok is feketék.
Ez szeptember elején volt.
Előtte hétvégén le volt zárva,de szerencsémre utána már felolvadt és felszáradt.
már nem volt gyümölcsérlelő meleg.
nálunk már nem nagyon lehet felmenni , most hétvégén esett vagy 20-30 centi hó , sokan csak másnap tudtak lejönni mikor eldúrták a havat Pádison meg Biharfüreden
Ahh,csak oregesen,iden villamlatogatasra rendezkedtem be,hetvege.
Nem volt rossz.
Fasza szallas.
Semmi hegy v tengerpart?.....komolytalan.... 🙂 😄
már 10 éve van meg a bandit, misleny pówer püré gumival vettem azt nézték páran mikor papás szerpentinezés után percegve áll az út szélén a motor a gumin egy féllapát sóder felragadva 😁 fékszag nem szokott lenni mert spórolok a fékkel de így is lötyögnek az első tárcsák előre hátra