"Csökkentett méret ( kb fele akkora mint a PC III USB )
USB porton keresztül egy norebook-hoz csatlakoztatva már a szükséges naftát is megkapja, igy nem kell a 9V-os adapter / elem combo a programozáshoz
Az opciós listán szereplô térkép váltó kapcsolóval 2 térkép között is váltogathatunk menet közben akár..
fokozat / sebesség bemeneti jel fogadása - a térképeket már a sebesség és a fokozat függvényében is lehet programozni
Analog bemeneti jel fogadása (bármilyen 0-5V közötti szenzor jelet képes fogadni így a térképeket még tovább lehet finomítani . Beköthetô ezáltal pl. a külsô levegô szenzor vagy a légnyomás szenzor )
Fokozat mint bemeneti jel . Ezzel minden egyes henger minden egyes sebességi fokozathoz külön "meppelhetô " Ezzel egy 4 hengeres 6 sebességes motornak 24 különbözô táblázatból állhat a befecskendezési térképe !
Az egység -100/+250% tartományban képes állítani az üzemanyag mennyiséget
Az eddigi 9 helyett immáron 10 különbözô gázálláshoz lehet a motort belôni.
A befecskendezési rendszerrel való együttmûködési képességet tovább fokozták, igy nagyobb az állítható tartomány ,ráadásul nagyobb érzékenységgel párosítva.
Automatikus Behangolás
Hamarosan hozzáférhetô az “Auto Tune” kit ami magában foglalja a Wide Band O2 sensorot a kontrol egységet is. Ezt csatlakoztatva a berendezés automatikusan végzi el a szükséges behangolást - menet közben.
Minden egyes cellája a befecskendezési térképnek külön állítható , igy akár minden egyes kicsi befecskendezési-idô tartományhoz, hozzárendelhetô egy tetszôleg AF érték !
A tudásához képest az ára nem is lett olyan magas , 399 EUR -os árat szellôztetett meg a gyár ..Ez persze nem tartalmazza a beállítások , a szállítás a beszerelés költségét igy az ÁFÁ-t sem ..."
Ez így alapállapotban nem tartalmazza az automatikus állítást. Összesen a hengerenkénti állítással tud többet, mint a Motty, az viszont data loggerként is működik, el tudja látni a végsebesség tiltás feloldását is, valamint egy kiegészítő modullal a 4 térképes hangolást is. Ha beleszámolod az Áfát, a kiegészítő modult akkor már jóval magasabb árnál tartasz, nem beszélve arról, hogy tudomásom szerint csak 2009-es sportmotorokhoz FOG majd kijönni (jelenleg csak HD-khez van támogatás, legalábbis az oldaluk szerint). Míg ehhez képest már a Motty AFR már egy kiforrott termék, nem beszélve arról, hogy mivel mi magyarok vagyunk, egyszerűbb egy levelet, telefont eljuttatni a gyártóhoz, mint megkeresni a nagy Dynojet Companyt. Talán szívesebben is foglalkozik velünk, mint egy amerikai multi. Félreértés ne essék: egy átlagember számára biztosan előnyösebb, hogy csak összedugunk 2-3 csatlakozót, aztán máris indulhat az automatikus üzemanyagtérkép állítás (apropó nem látok sehol olyat, hogy hengerenkénti automatikus állítás lehetséges lenne-e, mint a Mottynál), de szerény véleményem szerint, aki megvesz egy ilyen szintű cuccot, amire gyári beállításoknál szinte semmi szükség nincsen, az már rendelkezik annyi ismerettel, hogy a mellékelt tájékoztató alapján nyugodtan installálni tudja. (OFF:olyan ez, mint a fotózásnál valaki megelégszik a gépből kijövő JPG képekkel, míg egy olyan profi mint te, szívesebben pöcsölget a RAW képek feldolgozásával, amihez én akárhányszor hozzákezdtem, csak rosszabb lett a végeredmény:ON)
Szóval kinek a Motty kinek a PC. Ez is csak azért jött ki belőlem ilyen hosszan, hogy árnyaljam a képet, meg te újból felhoztad ezt a témát, amit egyszer már saját magad zártál le.
Bocs a hosszért. Üdv: Fekete István
Na erről van szó. Vagy meg kell nézni a sportosabb V2-ket, gyakoratileag 3000 alatt használhatatlanok, az általad említettek meg alapjárattól húznak. Vagy meg kell nézni a nyomatékrugalmasságokat: gixer, r1 11sec 60-180 utolsó fokozatban. Ezt egy V2 sem tudja.
Ja, a nagy nyomaték a nagyobb lökethosszból adódik, de a mai sorosok a modern befecskendezéssel és belső kiképzéssel már kompenzálják sőt jobbak is mint a V motorok. Ez jó régen még igaz volt. A tgk-nál még használják, de ott is inkább a jobb helykihasználás miatt vannak V motorok. Persze azért még kár leírni mert a versenysportban is ott vannak a Duci-k és az Apriliák.
Én a Bandit után gondolkoztam az MT-01-en. Jól néz ki és szép a hangja. Aztán elmentem egy nyílt napra és semmi más pozitívumot nem találtam benne. 2e alatt le akart fulladni, 5e-nél vége volt. Azt a hasznos 3e-t meg olyan gyorsan leforogta, hogy úgy kellett váltogatni, mint egy kétüteműn. És a 160Nm-es nyomatéktól nem estem seggre. Ez a V2 nyomatékos duma szerintem hülyeség. Nézzük meg azonos köpcinél egy V2 vagy egy sor4 nyomatékosabb-e. Pármelyik csopi mellé odaállok 6.-ban a királlyal, de akár még egy Bandittal vagy egy GSX1400-el. Azért mondják nyomatékosnak, mert a kicsit fordulatszám tartomány alján jelenkezik a nyomaték, ami azt az érzést kelti, hogy "nyomatékos" (kis gázkar mozdulatra is megindul). De egyébként ez csak egy érzés, semmi több. Meg lehet nézni a MasterBike-on, hogy milyen nyomatékgyorsulásokat produkáltak a V2-esek (nyári Motorrevüben volt). A nyomatékos V2 ma már csak egy legenda. A hirtelen gázreakció nem nyomatékosság...
És az ereje sem ugyanaz, talán a nyomaték, de az sem számottevően nagyobb. Több Fazeres jár velünk túrázni és hát a 600-as csúnyán veri minden szempontból az SV650-et és az 1000-nél is ez van. A fogyasztás is a sor javára dönt, legalább 20%-kal ha nem többel. A rezonancia miatt pedig egy 5-600km-es túra után zúgott a fülem még 1-2 óra múlva is és mindenem remegett egy ideig(ebben azért van jó is ). Ezek a tünetek a B-Kinggel teljesen megszüntek, hosszabb út után is jól érzem magam és akár azonnal indulnék is tovább. Akik közülünk gixerre váltottak ugyanezt mondják.
ezért vettem nakedet, sportmotorral nem járnék 200 alatt.....
SV1000-hez: van egy barátom, a Fefe, SV-sek lehet ismerik, autópályarendőr a Balaton mellett. Ő mondta, hogy szép a V2 nyomatéka, de egy sor 4 vagy V4 pöörgősségét nem tudja megadni élményben.
szerintem normális használat mellett egy sor 4-es, meg V2-es is minimum 80-100.000km-et tutira elmegy, aztán , hogy fölötte még meik megy el tovább 10-20-30 ezerrel többet még plusszba szerintem lényegtelen.
Én megmondanám, de az SV topicban épp folyik eszmecsere arról, hogy a V2 és sor4 közül melyik tartósabb és inkább nem részletezném. Nekem a Béka előtt a legjobb motorom volt és nagyon szerettem sőt ha valamiért elmenne a Béka megint azt vennék.
Nekem 7e-t ment el hátsó, de nem középen kopott el (jobb széle)
Normál használatra nem rossz gumi, de vízen kezelhetetlen. Nedves úton nem lehet vele gyorsíteni még B-ben sem (legalábbis, ha kicsit kopottabb az aszfalt). Szerencsére ehhez képes elég jó visszajelzést ad és ha időben reagálsz, akkor újra megtapad. Szóval hétköznapi használatra "elmegy", de akinek komolyabb elvárásai vannak (pályázás néha stb...), az nézzen komolyabb gumit. 190-es meg az tegyen fel, aki nagyon hegyesen akar kanyarodni, mert sokkal billegősebb lesz a gép (hegyesebbek a 190-es profilok).
Nem,magyarországi a motor és a full idom utólag kerűlt rá azt a suzukitól rendeltem meg.Na és persze még egy raklapnyi extra is.Lehetett kapni 2005-ben egy limitált szériás sv-t ami teljesen gsxr-re hajazott legalábbis ami a színt illeti.
Majd meglátod, nem tudom mennyire hajtod, de az biztos, hogy mivel ennyire erős és simán jár először fel sem tünt milyen gyorsan megyek. Jó, hogy nincs szélvédelem, az legalább visszatart a folyamatos nagyon gyorshajtástól.
16500-nál cseréltem a hátsót, másoknak hamarabb kopik, de én nem égetem és egykeró sincs(nem is tudok ) csak normál használat élvezetes gyorsításokkal. Az nagy élmény ezzel a géppel.
én meg majd jövöre max utána olyat szeretnék mint a tiéd amugy is tetszik az sv1000s de így full idommal még szebb. Tiéd is import moci eredetileg? mert amcsiknál asszem alapból így árulják full idommal
USB porton keresztül egy norebook-hoz csatlakoztatva már a szükséges naftát is megkapja, igy nem kell a 9V-os adapter / elem combo a programozáshoz
Az opciós listán szereplô térkép váltó kapcsolóval 2 térkép között is váltogathatunk menet közben akár..
fokozat / sebesség bemeneti jel fogadása - a térképeket már a sebesség és a fokozat függvényében is lehet programozni
Analog bemeneti jel fogadása (bármilyen 0-5V közötti szenzor jelet képes fogadni így a térképeket még tovább lehet finomítani . Beköthetô ezáltal pl. a külsô levegô szenzor vagy a légnyomás szenzor )
Fokozat mint bemeneti jel . Ezzel minden egyes henger minden egyes sebességi fokozathoz külön "meppelhetô " Ezzel egy 4 hengeres 6 sebességes motornak 24 különbözô táblázatból állhat a befecskendezési térképe !
Az egység -100/+250% tartományban képes állítani az üzemanyag mennyiséget
Az eddigi 9 helyett immáron 10 különbözô gázálláshoz lehet a motort belôni.
A befecskendezési rendszerrel való együttmûködési képességet tovább fokozták, igy nagyobb az állítható tartomány ,ráadásul nagyobb érzékenységgel párosítva.
Automatikus Behangolás
Hamarosan hozzáférhetô az “Auto Tune” kit ami magában foglalja a Wide Band O2 sensorot a kontrol egységet is. Ezt csatlakoztatva a berendezés automatikusan végzi el a szükséges behangolást - menet közben.
Minden egyes cellája a befecskendezési térképnek külön állítható , igy akár minden egyes kicsi befecskendezési-idô tartományhoz, hozzárendelhetô egy tetszôleg AF érték !
A tudásához képest az ára nem is lett olyan magas , 399 EUR -os árat szellôztetett meg a gyár ..Ez persze nem tartalmazza a beállítások , a szállítás a beszerelés költségét igy az ÁFÁ-t sem ..."
Ez így alapállapotban nem tartalmazza az automatikus állítást. Összesen a hengerenkénti állítással tud többet, mint a Motty, az viszont data loggerként is működik, el tudja látni a végsebesség tiltás feloldását is, valamint egy kiegészítő modullal a 4 térképes hangolást is. Ha beleszámolod az Áfát, a kiegészítő modult akkor már jóval magasabb árnál tartasz, nem beszélve arról, hogy tudomásom szerint csak 2009-es sportmotorokhoz FOG majd kijönni (jelenleg csak HD-khez van támogatás, legalábbis az oldaluk szerint). Míg ehhez képest már a Motty AFR már egy kiforrott termék, nem beszélve arról, hogy mivel mi magyarok vagyunk, egyszerűbb egy levelet, telefont eljuttatni a gyártóhoz, mint megkeresni a nagy Dynojet Companyt. Talán szívesebben is foglalkozik velünk, mint egy amerikai multi. Félreértés ne essék: egy átlagember számára biztosan előnyösebb, hogy csak összedugunk 2-3 csatlakozót, aztán máris indulhat az automatikus üzemanyagtérkép állítás (apropó nem látok sehol olyat, hogy hengerenkénti automatikus állítás lehetséges lenne-e, mint a Mottynál), de szerény véleményem szerint, aki megvesz egy ilyen szintű cuccot, amire gyári beállításoknál szinte semmi szükség nincsen, az már rendelkezik annyi ismerettel, hogy a mellékelt tájékoztató alapján nyugodtan installálni tudja. (OFF:olyan ez, mint a fotózásnál valaki megelégszik a gépből kijövő JPG képekkel, míg egy olyan profi mint te, szívesebben pöcsölget a RAW képek feldolgozásával, amihez én akárhányszor hozzákezdtem, csak rosszabb lett a végeredmény:ON)
Szóval kinek a Motty kinek a PC. Ez is csak azért jött ki belőlem ilyen hosszan, hogy árnyaljam a képet, meg te újból felhoztad ezt a témát, amit egyszer már saját magad zártál le.
Bocs a hosszért. Üdv: Fekete István