Na ez jó ötlet!Szerintem is magad tapasztaldmeg, mer ugyebár ahány motoros anyi vélemény. A tesztelőknekse lehet hinni,mert ők is a végleteket próbálva alkotnak véleményt.
A gyári gumi túrázni sem rossz és pályán is elsőre 2.15-ket mentek vele páran így azért nem mondanám nagyon rossznak. De kicsit rossznak igen mert éppen túrán okozhat meglepetéseket. Nekem 2 konkrét esetem volt. Semmi kunsztot nem csináltam, esőben B fokozatban 90-100-al előzni akartam egy kb 80-al előttem haladót és 6.-ban gázra kiment a hátulja, a másik utassal szintén esőben előzés után 100-110 körül ahogy a sávomba tértem vissza sima gázelvételre az eleje csúszott meg, de szerencsére nem volt perec. Így vizes úton ugyan sikerült sokat túrázni idén, de ezek után sokkal lassabban kanyarodtam. Szerencse, hogy ezek még az első hónapban voltak. Autópályán persze mindegy mert ausztriából szakadó esőben jöttünk haza 650km-t és 140-150-el sem volt gond( a lányom mondjuk ordibált, hogy lassítsunk mert nem lát semmit ) Száraz úton viszont nem értem el a határait, igaz pályán az egyik srácnak elfolyt, de sokkal gyorsabb volt. Viszont néha szórakozásból kipróbálom mennyi féknél csúszik meg az eleje és 2kiló körül elég hamar ezért erre számítani kell száguldozásnál, egyszer volt akaratlanul, egy kanyar előtt mielőtt beértem a sávomban a kanyart levágva megjelent egy swift mire betojva fék és elsőkerék csúszás, de szerencsére a motor igen stabil így esés nélkül csak egyenesen csúszott. Egy jobb gumi nyilván sokat segítene ezen, na majd a következő mert már az első is eléggé kopottas. Ezen a gépen ahogy nézem a többi motorommal ellentétben nagyjából egyszerre fogy el az első és a hátsó.
Csak azért érdeklődöm,hogy milyen a gyári mert ha sikerűlne "elbótolnom"az sv-t akkor bking lenne a következő..és akkor áldoznék egy másik gumira ha a gyári nem túl jó.Persze hétköznapi használatra kellene és néha egy kis szerpentines csapatásra.
Én a gyári gumikkal mentem vele, volt benne kb. 160 km.....és -bár hülye voltam- téptem neki...250 körül is...és dadogós kigyorsítások....hm...nekem nem csúszott meg
Ezt más jó gumival szerelik gyárilag, szerintem
a magyar tesztekre gondolsz? A BT 14-et rakták fel a motorrevüsök, na az egy igazi szar, csúszik, ha hideg, folyik pályán, visszajelzése nulla. A GSR gyári gumija volt, 4000 után dobtam el.
a külföldi fórumokat olvasgatva az derül ki, hogy annyira azért nem gáz. Viszont ésszel kell használni vele a gázt, és hát nem egy pályagumi, de gyakorlatilag egyetlen gyárilag szerelt gumi sem az. Arra, hogy megtanuld a motort szerintem elég lesz.
ugyan én még csak március 2-án veszem át, de azt mondják kinti fórumokon, hogy közepesen szar, kevés visszajelzéssel. A qualifier RR már jó, a gyár sima q nem túlzottan.
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne azokhoz akiknek van Béla királyuk és nem csak álmodoznak róla mint én
Mennyire veszélyes a gyári gumi amivel kijön a szalonból?Valahol(asszem a superbikeban)azt olvastam,hogy elég gyengus a gyári gumi..
Ezt más jó gumival szerelik gyárilag, szerintem
Egy kérdésem lenne azokhoz akiknek van Béla királyuk és nem csak álmodoznak róla mint én
Mennyire veszélyes a gyári gumi amivel kijön a szalonból?Valahol(asszem a superbikeban)azt olvastam,hogy elég gyengus a gyári gumi..