Más, én most gyárira cseréltem a hátsót mert kaptam marha olcsón (bár nem ezt akartam, de nem lehetett kihagyni). Te mire cserélted vagy cseréled a hátsót(méret, típus)?
Az enyém nem rángat. Ettől még tolja a seggét, de csak annyira, amennyire húzom neki. Gyári gumival szerintem nem is érdemes erőlködni, mert úgyis elég fos a tapadása (főleg ha kicsit túlmelegszik).
Nekem gázelvételnél volt, hogy egy darabig esett a fordulat, aztán megtorpant és esett egy embereset (2-3e körül). Az teljesen eltünt, sokkal lágyabban reagál mindenre, mint gyári állapotban.
Engem egy dolog érdekel, hogy a rántás eltűnjön gázadáskor, mert kanyarban(ez főleg pályán gond) lassan merem ráengedni. Előfordult, hogy eltolta a valagát még egy kis gázra is 2.-ban. Persze valószinüleg fakezü vagyok, de rántás az érezhető.
Ha gondold én felteszem ide a mérőpadi eredményemet, aztán mindenki eldönheti, hogy van-e értelme vagy nincs... Dobcsere+légyszűrő csere+PC= +15LE 10Nm
Az egész teljesítmény görbe eltolódott, úgyhogy ez a többlet nem csak a csúcsban jelent meg, hanem a teljes tartományon. Persze ettől még lehet, hogy hülyeség rátenni... És a fogyasztás nem nőtt (max. 2-3 tizedet, de nem tudok sose egyenletesen menni).
Aki ilyesmiben gondolkozik mindenképp konzultáljon elismert(!) szakemberrel. Pl: Ago-val.
Ezzel commander dologgal azért rendesen zavar van a fejekben.
A Suzuki injektorokba 2003 óta nem lehet beleírni (régebben a gixerkhez volt Yoshimura író).
Ergó felül kell írni a kiadott jelet. Vagyis kell bele a commander, ami megmondja, a befecskendezőnek, hogy ne annyi anyagot toljon, mint a amit a gyári szofter kiadott, hanem attól eltérőt. Ez nem lehet sehogy megkerülni, úgyhogy valakit csúnyán átvágtak
Az öndiagnosztizáló motyó se az igazi. A térképet valamire optimalizálod: csúcs teljesítmény, nyomaték, fogyasztás, alsó tartományi lyukak kiegyenesítése stb... Olyan nincs, hogy "ideális" térkép. Szóval fogalmam sincs, hogy mit ismer fel ez a kütyü, de majdnem biztos, hogy nem azt, amit én akarok...
Nem véletlen, hogy versenyzők sehol nem használnak ilyen rendszert. Ráadásul a dobcserével kiugrik egy katalizátor, aminek a senzorát ki kell ütni, különbe össze vissza korrigálja a befecskendezést.
Ez egy kicsit komolyabb dolog, mint hogy otthon majd én megcsinálom a tutit a garázsban... Persze mindenki ott barmol bele a saját bicajába, ahol akar, csak ha elcsesződik, jusson eszébe ez kis figyelmeztetés.
2 hete voltunk íratni haver SV1000.ét(mellesleg a legerősebb lett amit eddig ott mértek) és ott azt mondták, hogy asuzukira nem érdemes a pc-t rátenni mert nem sokat ér. Nekem is csak annyit mondta, hogy ha kipuffot cserélek hozzáírják, de a többi felesleges.
Ha jól tudom nem feltétlenűl kell a power commandert megvenni..Legalábbis nekem mikor mérték a teljesítményt és írták az injektort akkor volt bekészítve a szakinál egy pc ha jólemlékszem..Rátette,beállította és utánna leakasztotta róla..Olcsó és nem ráz a megoldás..
Talán az, hogy még majdnem ugyanennyit rá kel költeni, hogy a egzaktul a motorodhoz legyen beállítva. Monjduk van más megoldás és még messzire sem kell érte menni.
Nekem gázelvételnél volt, hogy egy darabig esett a fordulat, aztán megtorpant és esett egy embereset (2-3e körül). Az teljesen eltünt, sokkal lágyabban reagál mindenre, mint gyári állapotban.
Az egész teljesítmény görbe eltolódott, úgyhogy ez a többlet nem csak a csúcsban jelent meg, hanem a teljes tartományon. Persze ettől még lehet, hogy hülyeség rátenni... És a fogyasztás nem nőtt (max. 2-3 tizedet, de nem tudok sose egyenletesen menni).
Aki ilyesmiben gondolkozik mindenképp konzultáljon elismert(!) szakemberrel. Pl: Ago-val.
A Suzuki injektorokba 2003 óta nem lehet beleírni (régebben a gixerkhez volt Yoshimura író).
Ergó felül kell írni a kiadott jelet. Vagyis kell bele a commander, ami megmondja, a befecskendezőnek, hogy ne annyi anyagot toljon, mint a amit a gyári szofter kiadott, hanem attól eltérőt. Ez nem lehet sehogy megkerülni, úgyhogy valakit csúnyán átvágtak
Az öndiagnosztizáló motyó se az igazi. A térképet valamire optimalizálod: csúcs teljesítmény, nyomaték, fogyasztás, alsó tartományi lyukak kiegyenesítése stb... Olyan nincs, hogy "ideális" térkép. Szóval fogalmam sincs, hogy mit ismer fel ez a kütyü, de majdnem biztos, hogy nem azt, amit én akarok...
Nem véletlen, hogy versenyzők sehol nem használnak ilyen rendszert. Ráadásul a dobcserével kiugrik egy katalizátor, aminek a senzorát ki kell ütni, különbe össze vissza korrigálja a befecskendezést.
Ez egy kicsit komolyabb dolog, mint hogy otthon majd én megcsinálom a tutit a garázsban... Persze mindenki ott barmol bele a saját bicajába, ahol akar, csak ha elcsesződik, jusson eszébe ez kis figyelmeztetés.
Üdv mindenkinek