Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Más, én most gyárira cseréltem a hátsót mert kaptam marha olcsón (bár nem ezt akartam, de nem lehetett kihagyni). Te mire cserélted vagy cseréled a hátsót(méret, típus)?
Valamit, valamiért
Ez kéne nekem! Csak ahogy hallottam az Agonál ez nem olcsó manőver. Persze az olcsóbb helyen lehet nem véletlen, hogy olcsóbb.
nem jól tudod,ez volt az alap.....ez a mostaniból lett átalakítva,,hátsó villa és a lámpa,mega kipu
Az enyém nem rángat. Ettől még tolja a seggét, de csak annyira, amennyire húzom neki. Gyári gumival szerintem nem is érdemes erőlködni, mert úgyis elég fos a tapadása (főleg ha kicsit túlmelegszik).
Nekem gázelvételnél volt, hogy egy darabig esett a fordulat, aztán megtorpant és esett egy embereset (2-3e körül). Az teljesen eltünt, sokkal lágyabban reagál mindenre, mint gyári állapotban.
Engem egy dolog érdekel, hogy a rántás eltűnjön gázadáskor, mert kanyarban(ez főleg pályán gond) lassan merem ráengedni. Előfordult, hogy eltolta a valagát még egy kis gázra is 2.-ban. Persze valószinüleg fakezü vagyok, de rántás az érezhető.
Ha gondold én felteszem ide a mérőpadi eredményemet, aztán mindenki eldönheti, hogy van-e értelme vagy nincs... Dobcsere+légyszűrő csere+PC= +15LE 10Nm
Az egész teljesítmény görbe eltolódott, úgyhogy ez a többlet nem csak a csúcsban jelent meg, hanem a teljes tartományon. Persze ettől még lehet, hogy hülyeség rátenni... És a fogyasztás nem nőtt (max. 2-3 tizedet, de nem tudok sose egyenletesen menni).
Aki ilyesmiben gondolkozik mindenképp konzultáljon elismert(!) szakemberrel. Pl: Ago-val.
Nekem a pc dolgot a Csaba mondta tudod hol. Ez így már gyanús, lehet, hogy mégis kéne? Bár nekem ez is elég erős.
Ezzel commander dologgal azért rendesen zavar van a fejekben.
A Suzuki injektorokba 2003 óta nem lehet beleírni (régebben a gixerkhez volt Yoshimura író).
Ergó felül kell írni a kiadott jelet. Vagyis kell bele a commander, ami megmondja, a befecskendezőnek, hogy ne annyi anyagot toljon, mint a amit a gyári szofter kiadott, hanem attól eltérőt. Ez nem lehet sehogy megkerülni, úgyhogy valakit csúnyán átvágtak
Az öndiagnosztizáló motyó se az igazi. A térképet valamire optimalizálod: csúcs teljesítmény, nyomaték, fogyasztás, alsó tartományi lyukak kiegyenesítése stb... Olyan nincs, hogy "ideális" térkép. Szóval fogalmam sincs, hogy mit ismer fel ez a kütyü, de majdnem biztos, hogy nem azt, amit én akarok...
Nem véletlen, hogy versenyzők sehol nem használnak ilyen rendszert. Ráadásul a dobcserével kiugrik egy katalizátor, aminek a senzorát ki kell ütni, különbe össze vissza korrigálja a befecskendezést.
Ez egy kicsit komolyabb dolog, mint hogy otthon majd én megcsinálom a tutit a garázsban... Persze mindenki ott barmol bele a saját bicajába, ahol akar, csak ha elcsesződik, jusson eszébe ez kis figyelmeztetés.
2 hete voltunk íratni haver SV1000.ét(mellesleg a legerősebb lett amit eddig ott mértek) és ott azt mondták, hogy asuzukira nem érdemes a pc-t rátenni mert nem sokat ér. Nekem is csak annyit mondta, hogy ha kipuffot cserélek hozzáírják, de a többi felesleges.
Ha jól tudom nem feltétlenűl kell a power commandert megvenni..Legalábbis nekem mikor mérték a teljesítményt és írták az injektort akkor volt bekészítve a szakinál egy pc ha jólemlékszem..Rátette,beállította és utánna leakasztotta róla..Olcsó és nem ráz a megoldás..
na igen, ez volt az alap, a koncepció. De azért a használhatósága a mostaninak jobb talán
Még mindig ez a leg ütősebb ...nincs túllihegve

Üdv mindenkinek
már miért kéne rákölteni? Mondjuk tény, hogy egy kipucsere után is illik egy fékpados beállítást elvégezni....
Talán az, hogy még majdnem ugyanennyit rá kel költeni, hogy a egzaktul a motorodhoz legyen beállítva. Monjduk van más megoldás és még messzire sem kell érte menni.
mi ilyen nevetséges rajta?
B-king-re power commander Új;Ára;60000ft
nekem pont az jön be rajta, lerendeltem a yoshi karbon dobokat is, mert a fekete jön be
Ezek némelyike tök jó, de nem másolnám őket. Ötletem van a megalomán motort még fokozni egyedire. Túl fekete.
És Te milyenre alakítod a magadét?
Most nagyobb!
Lehet csemegézni!
Variációk B-kingre:
Vazze, hogy mik vannak ezen az oldalon! Jó lenne ha itthon foglalkozna valaki ezekkel.
236 paci keréken, ha az 50 lovas nitrorendszer működik.