Az utolsó idei közös guruláson többnyire csoppik voltak és alig értük el a 110-et is, de visszafelé egy Busás haverral leválva sikerült Zirc-Csesznek között és persze hazafelé egy jóképüt csapatni. Na ott a kétfajta gurulás fogyasztás átlaga tényleg 8l körül volt. Mivel nem teszek különbséget, hogy a haverjaim milyen gépekkel mennek, a gurulások nálunk úgy néznek ki, hogy a célterületet normális tempóban megközelítjük és ott megy mindenki úgy ahogy akar vagy tud.
én meg tudlak érteni, én 110-es utazóval megyek az enyémmel, néha meghuzom 140-ig de tovább nem igen szoktam ezeken a szar utakon evvel a motorral nem tudnék gyorsabban menni multkor is 145 meghúztam neki a környéken és a hepehupák majdnem kicsapták alólam a motor seggét. De ha megtehetném vennék egy fehér hayabusát, nem azért mert vadállat, jó közbe biztos odarántanék neki, de főleg azért, mert gyönyörű, kényelmes, a hayabusa nem egy motor, hanem a motor......
Akkor én feltünően lassan megyek(egyébként tényleg nem húzom egyfolytában). Általában 6 körül van. Mivel nemcsak sportmotorosokkal járunk túrázni (a lányomnak is M800-a van) így ennyit eszik. Persze lehet mondani minek akkor egy ilyen gép ? Csak!
Egy picit engem is érdekel a fogyasztás, és egyszer-kétszer számolgattam, és a legjobb fogyasztásom is 8,4 volt. 1340ccm megissza a magáét, na! Ekkora ménest veszel, számolj vele. Brutálisan jól megy, és fordul. Hát a tank...! Ez van!
8-10-et hogy enne alapban, az kurva sok. Amugy meg a fogyasztásnál sokan csak azt mondják, hogy úú ennyit ez meg ez közben meg elfelejtik hozzátenni, hogy nem ám 100-on hanem 160-on, általában ekkora motorok tulajainál szokot ez lenni , mert még eccer sem mértek 100-120-as utazónál fogyasztást, ami érthető is ezeknél a gépcsodáknál . A fajlagos tüzelőanyagfogyasztás az ami a mérvadó. Amugy én ismerek olyan cbr 600-as tulajt aki 12 litert etett meg a hondával , szóval minden a vezetőn múlik, hogy mennyire pörgeti, húzza neki. Én teljes mértékben hiszek tsanyinak a fogyasztással kapcsolatban akármien meglepő is , hogy csak annyi. Engem már ért negatív meglepi annó, mikor a robogóm 65-ös utazóval 3.8-4 litert benyelt apám meg jött haza vigyorogva, hogy egész jó lett a Dl 650-vstrom fogyasztása 4.5 , fel tudtam volna robbani
Inkább minden tesztelő aki cikket írt mondta ezt róla mert ritkán volt lenn mindkét kerék és csak pályán illetve állat módjára mentek vele. Lehet 10-nél is többet megetetni vele, de ha csak úgy mennék nem sokáig irogatnék sehova. Egyszerüen azért eszik keveset mert nem kell pörgetni és tépni a gázt, hogy szerpentinen tartsd a lépést a többiekkel. Az 577-en 3-4-ben közlekedek míg az SV1000-el inkább 2. és csak 1-2 helyen harmadik volt. Ja, és ezzel így is gyorsabb vagyok. Persze csak az én szintemen, szerpentines túrán is bőven van sokkal kisebb géppel aki messze lehagy. Engem ez nem zavar.
Köszi
A fogyasztásról annyit, hogy a GSR nagyon kímélve 5,3 volt a rekordom, kanyarvadászaton, ringen 7,5, pályán meg 200 körül 10. Pedig csak 600-as. Amúgy meg milyen túra az, ahol nem állsz meg 200 km-enként?
Nem eszik sokat, ezt már régebben leírtam, normál 120-130-as túrán 5l alatt is akár, de bármilyen túrán sem sikerült ahol mások is jöttek velem 6.5 fölé vinni csak 2-3 alkalommal egyedül autópályán jött össze 150km alatt kiüríteni a tankot (kb 10l/100km) és persze pályán. A tempót azért hiába nincs igazi szélvédelem el lehet viselni 200 fölött is, sőt igazából pályán egyenesben szinte csak afölött megy az ember és észre sem veszem. Amióta azt a kis plexit feltettem azóta még autópályán sem annyira megterhelő felegyenesedve a 200....... Tehát nem kicsi a tank pedig én is azt hittem eleinte.
Hát nyilván azért nem fogy, mert igaz, hogy mindenhol hülyére dicsérik és nyilván nagyon jó motor, de egy naked bike-ba teljesen fölösleges 180 lóerő. Az ezres nakedek bőven elegendők. A Hayabusában ki lehet jasználni viszonylag mert a plekó mögé bebújva száguldozhat az ember de a B-kingen nem nagyon lehet kibirni ezt a tempót sokáig. Meg lehet vki-nek nem is tetszik a kinézete (mondjuk hogy ilyen bazi nagy a tankja).
Nemrég voltunk haverral az SV-jét iratni és kérdeztem mit érdemes kezdeni a Békával? Azt mondták semmit, a tiltást ugyan ki lehet venni könnyen és a 200le-t is el lehet érni de igazából értelmetlen mert annyival nem lesz jobb mint amennyibe kerül illetve ugyan most nyilván kapok a pofámra, de azt mondták, hogy a PC-t suzukiba(nemcsak a Békába) nincs értelme, én igazából ezt kérdeztem.
A külseje elég megosztó,gondolom ezért nem viszik.Mert az ár-érték aránya elég jó.
Engem is meglep mennyi áll a kereskedésekben,pedig állítólag nagy a kereslet iránta Eu.-ban.
ooooooooooooooooook