Brutus!
Ne vedd személyeskedésnek, de nem hiszem, hogy van annyi tapasztalatod nagyteljesítményű motorokkal, hogy el tudd dönteni 180Le elég vagy nem egy csupasz gépre. A tiéd nem is csupasz és még 100Le sincs
Mekkora tempót nem lehet kibírni? Legalább vedd a fáradságot és próbálj ki egy motort, mielőtt ostobaságokat nyilatkoztatsz ki. Elhiszem, hogy szerinted így van, meg más motorokon szerzett tapasztalat alapján erre gondolsz, de nincs igazad.
És mindenkinek azt mondom, aki fikázza a B-King szélvédelmét, hogy akkor óbégasson a témában, hogy legalább 100km megtett egy ilyen járművel. Addig meg ilyen részeltekről ne tippeljen, mert ökörségeket mond a leendő vevőknek, akiket ez befolyásolhat. A széles tank egyáltalán nem kényelmetlen, de ezt szintén csak az tudja, aki vette a fáradságot és elment vele egy körre. A felült rá szalonban, az szintén ne nyilatkozzon a témában, mert rohadt más ugye letett lábbal motorozni, mint fékezéskor összeszorított térdel kapaszkodni és felkapni a hátsó kereket
Azért, ha egy kicsit elmerül az ember a termékek között, meg mondjuk elolvassa a SBK magazin legutóbbi számát, rájön, hogy nem is olyan rossz a Bódis, E-legál, meg van hozzá karbon undertail. Teljesítmény szempontjából szinte ugyanaz mint a Two Brothers, csak ez legális, az meg nem. Egyre fontosabb lesz ez a szempont is. A kivitelt is nyugodtan oda lehet állítani akármelyik mellé.
Fogyasztás témához egy kis adalék:
Normál használat mellett (tempós haladás, de nem folyamatos gyorsulás orgia): 250km/tank
forszírozott kanyargászás, sok gyorsítás: 200km/tank
hungaroringi vadulás: 150-160km/tank
Ezek rendszeres tapasztalatok, nem egyszeri mérés. Nekem a Yoshi carbon dobbal és sportlégyszűrővel ~1l-t esett a fogyasztás a gyári motyókhoz képest.
A Bódis dob sajna nem egészen magyar gyártmány. A nagy része itthon készül, de pl. karbon véget és még pár dolgot Németországban tesznek rá és onnan is történik az árusítás. Vagyis ez ugyan olyan import cucc, mint a többi. De ez nem minden Bódis termékre igaz.
Yoshi karbon dobot a Corsaro-ban érdemes venni. Főleg télen, meg amikor jó a dollár árfolyam
én vaterom is minden évbe lemegy motorral horvátba, most, hogy már én is vettem magamnak felvette a dolgot, hogy gyűjtsem a pénzem májusba lemegyünk horvátba, épp csak arról feledkezett meg, hogy az nekem már vizsgaidőszak, nem mintha a tavalyi szakmaimra nem az utolsó héten álltam volna neki , meg azt nem mondta hogy honnan a fa..omból gyűjtsek pénzt , most hogy már megszűnt a diákmelóm és egynlőre nincs is helyette na majd meglátjuk mi is, ha találok valami pénzszerzási lehetőséget mi is lemegyünk
a magyar márkakaereskedő a bódist 373.000-ért adja a yoshi acél 230, a titán 260.000. A karbon 310.
Ebayen a Yoshi karbon 210. Az acél meg 173 USD.....
Hi!
Télen is szívesen motorozok (lásd a képeim), de holnap autós családi kirándulás lesz Zebegénybe. Úgyhogy szomorúan bár de le kell mondanom ezt a gurulást. Gondolom lesz még alakalom…
Üdv B-Kingesek!
Látom most már működik a topik rendesen, pedig az elején még voltak kételkedők!
Egyszer majd lehet csatlakozok hozzátok egy gurulás erejéig, ha befogadtok egy hasonszőrű GSX-est.
Amúgy meg Kellemes Ünnepeket mindenkinek!
Holnap lehet, hogy elgurulunk valamerre. 10 után indulnánk Visegrád felé......vagy máshová. Ha érdekel bárkit akkor jelezze itt és közzéteszem hol találkozunk. Persze csak ha nem esik-hullik semmiféle csapadék. A hideg nem zavar, ruha van.
Ha nem érdekel a papír és E jel akkor a Finsterrel beszélj Cegléden, szép-jó hangú-olcsó dobokat készít. Ha papír kell akkor a legolcsóbb amit láttam a Laser 4 csöves 180000 körül. Kint pedig itt is lehet nézelődi: http://www.b-king-shop.de/inde... meg itt: http://www.louis.de/_10e295915...
ez amúgy is igaz, a világválságtól eltekintve minden olcsóbb ami motoros télen.
Más: néztem slip-ont, hát kicsit lezsibbadtam a hazai árakon. Karbon Two Brothers 273.000 Yoshi karbon 315.000 Bódis 373.000.....
USA ár 173.000 a yoshira, UK ár leszállítva 210.000. Szal azt hiszem nem hazai beszerzés lesz, hacsak nem kapok erre is valami faszentos árajánlatot....
Viszont nekem PC-vel és légszűrővel 200Le-t tud a gép (Ago-nál bemérve)