Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok

Nekem is Prop-tech es kütyü van a Busámba és nagyon fasza!Amit Balu80 mutatt a képen az a régebbi tipus és ahoz jár egy fokozatt kijelző is. Az ujjabbik viszont megoldja ezt a problémát és már nem kell fokozat kijelző, (hála Csunderlik Csabiéknak) Persze ha olyan a moci hogy nincs fokozat kijelző (SV) akkor természetesen a régebbit kell kérni. B.Ú.É.K.
Balu80
Ez nem egészen az a szerkezet, ez nem tudja felülírni a gyári fokozatkijelzőt, ezzel folyamatosan azt írná ki hogy 4.-ben vagy.
A tankot kell felemelni( Busánál) és az ECU csatlakozását megbontani, de ha elviszed hozzájuk szerintem ingyen berakják.
De te is beszerelheted 15 perces munka.
Az űlés alatt(legalábbis az sv-nél)van egy fehér csatlakozó.Azt szét kell húzni és a közé kell csatlakoztatni a dobozt.Kicsit a nagyba,nagyot a kicsibe..
Egyszerű beszerelni,nekem is az van.Egyébként meg ha lerendeled akkor kapsz hozzá egy beszerelési útmutatót ami első olvasatra bonyolúltnak fog tűnni.Viszont el sem lehet rontani mert két különböző csatlakozó van amit rosszul össze sem lehet dugni.A +tápfeszűltséget meg valahonnan leszeded hozzá..Nekem egy bajom volt vele:a gyári csatlakozó amivel adod a tápfeszt nekem első út után szétcsúszott ezért én inkább a blankolásos-forrasztásos megoldást választottam.Ettől eltekintve viszont nekem is hibátlanúl működik.
és hová kell bekötni? Könnyen hozzáférhető a hely?
Magamnak raktam be, tökéletes rajzos leírás van hozzá, de telefonáltam a gyártónak, és részletesen elmondtak mindent lépésről lépésre nagyon készségesen.
http://www.prop-tech.hu/
magadnak raktad be vagy bearakattad?
Nekem ilyen van és tökéletes!
és a zajszintet is csökkenti ezzel.....
Nagyon jó ez a prop-tech kütyü, és 20.000-ért nem is drága. Beszerelni csak annyi, hogy rádugom a csatira az ülés alatt és kész?
Ezt a kérdést nem értem. Mire gondolsz?
Ha a tiltásra, akkor a lényege az, hogy 1-2-3-ban nem engedi leadni a teljesítményt, mert védi a környezetet.
nem tudom még....
Én még csak 200kmet mentem a kedvesem, de nem tapasztaltam hogy szar..l lenne beállítva gyárilag. Ez később jön ki?
A prop technél kaphatsz olyat, ami a gyári kijelzőn keresztül a korrekt fokozatot mutatja, miközben megszabadít mindenféle tiltástól (Gear2Dash)
A tiltás kivételéhez nem kell PC!
Egyébként, ha kiveszed a tiltást, akkor állandóan negyediket fog mutatni a gyári fokozatkijelző. De a tiltás kivevő kütyükban szinte mindig van kijelző, amit a kormányra fel tudsz vezetni. (pl: GIpro)
Hitesd el a computerrel, hogy mindig 4.-ben mész
Az Astránál az EGR-t le kellett zárni, sokkal jobb lett. Egyenletes alapjárat, jobb gázreakció, stb.

A rider fórumon a Z-re is EGR-t mondanak, lehet hülyeség esetleg mindkettőnknek igaza van. egr
"The "egr is not actually egr. It introduces fesh air into the exhaust to help light off and unburned fuel.
You can remove the valve and run a hose from side to side. Do not remove the reed valves inside the valve covers unless you plan to use blockoff plates.
An easier solution is to plug the hose coming from the airbox then slip it back into the airbox grommet."

A második pillangósor, vagy bármi ami a levegő útjában áll szerintem nem javítja az áramlást. Én a légszűrőház módosítással nagyjából együtt csináltam meg, eddig csak az előnyét tapasztaltam. Addig úgy reagált a gázra mint egy FZ6S, most meg mint egy ZX10 (kis túlzással). Eddig nem kellett hangolás hozzá, nem csinálja azt mint a haver power commander-je hogy indítás után leáll a motor akár kis gázadásra is. Eddig bevált, akárcsak a gsx-r hátsó futómű. zx6 pályagépnél is ugyanezt tapasztaltuk, de hallottam már 2004-es R1-nél is ugyanezt a mod-ot.
Erről volt szó sokáig! PC meg az a másik kütyü...
még egy kérdés, hogyan vehető ki a tiltás 1-2-3-ból?
ja jól van, csak nem találtam ilyen képet, csak amin a nagy látszott. Mi van a te király projekteddel?
az alsó ' 0 ' karaktar az maci
2.5 misibe már nem fér bele...
gyerekek, azt jól látom, hogy nincs a műszerfalon váltó fokozat-kijelző?
huhh, mindenki emészti az írásod

Na, a kűfődiek 190/55-ös váltómérettel mociznak.
Olyan szivesen belefolytam volna ebbe a vitaba...
Mar csak azert is tettem volna mert miota nem tudok itt forumozni kenytelen voltam mas dolgokkal lekotni magamat az elmult idoben, es tobbek kozott a befecskendezes rejtelmeibe is beastam magam. Azt hiszem megfejtettem kedves baratom 14oo-esenek befecskendezesi hibajat ami elott a szervizek csak szettart kezekkel alnak, es hogy hogy ne egjenek meg jobban csak kemenyen haritanak, pedig levezettem mindent feheren -feketen. Komolyan foglalkoztatott az utobbi idoben mindket termek (PC-AFR). Aki olvasta a beszamolomat amit nem olyan linkeltem be (1120-as hsz) es meg mellette a tobb oldalni levelezesem Agoval temaval kacsolatban. Es utanna jartam az itt hallott AFR-nek is reszletesen, es kielemeztem aprolekosan a leirast is...
Es akit erdekel felalitottam egy parhuzamot a ket termek kozott. Megertem mindegyik oldal erveit pro es kontra. AFR-em meg nincsen igy arrol gyakorlati velemenyen nincs ha csak a kovetkezo aggalyaim nem azok. Mikor eloszor feltettem a akadekoskodo, tudalekos kerdeseimet a cegnek a Motty-val kapcsolatban, nem mondanam hogy mindenre megkaptam a maradektalanul a valaszt, vagyis mivel egy tomegcikk, vagyis nincs motorokra specializalva, komolyabb hozzaertest igenyel az instalalasa(es azt el sem tudtam kepzelni hogy forrasztani is nekem kell ennyi zseert), tovabba be kell hegeszteni a sonda menetes huvelyet a kupiba, es meg ott van a suzukiknal a PAIR system amit ki kell iktatni, mert a plusz levego megbolonditja csak a meres ertekeit. Szoval ez azert egy kicsit nagyobb falat akkor ha mind ezt a gyari kipu rendszerrel akarod elkovetni, es nem valami sportdobbal...Ugyanakkor ott a PC igen komoly szakmai tapasztalattal szervizhatterrel,szakerto segitokkel, tobb eves hagyomannyal. Es egyedileg minden motorra, gyari csatlakozokkal, istalalasi leirassal, akar egy kisgyereknek is.Szoftvere jol mukodik otthon is alitgathato, igaz pad nelkul csak sajat megerzesek alapjan.Es itt jon vissza az egesz .Ez egy statikus dolog, mesterseges korulmenyek kozott, \"csak\"fekpadon beallitott terhelesekhez,meresekhez. Es nem a valos eletszeru korulmenyek kozott. Persze nekik is van kulon regisztralo egyseguk, ami meri a keverek aranyt es egyeb parametereket egy kivalasztott idoben. De ez egy vagyont ero muszer...Ugyanakkor siman tudja a 4 henger kulon ,elbol kezelni a PC, mig ez a masik Motty-s cuccnal ujabb kiegeszeto( Bar ebbe nem merultem annyira bele, mert nem hiszem hogy akarom 4 helyen megcsapolni a kipuredszeremet.)
Es mivel hasonloan elegedetlen tipus vagyok allandoan turom a gepet , es bele-belenyulkalok a PC-be, de igen nehez meres nelkul erdemenyesen modositani.Igy ebben az esetben mivel nem mindig lesz allando a gepem felepitese, pl szeretnek visszaalni a sportszurorol a gyari szurore, igy ujra kene hangolni. Ebben azert nagy elony lenne "onallito" rendszernek ha lenne tobb sikertortenet mogotte, vagyis akik hasznaljak azok tudnak rola partatlanul beszelni, elonyokkel es hatranyokkal egyutt , es tudnanak kulonbseget tenni dolgok kozott, egyszoval ertenek hozza. (itt elsosorban cegre gondolok akik forgalmazzak)
Es igen valoban jobb a felbontata a Motty-nak, mint a PC -nek. Es ez egy nagyobb hengerurtartalmu motornal aminek kisebb a fordulatszam tartomanya, es komoly dolgok tortennek kisebb fordulatszam valtozasnal is mint sajat GSX 1400-asomnal annak biztos hogy szamit...
Egy biztos mindegyik elonyos abbol a szempontbol hogy ki lehet vele nyitni a motor zart rendszeret es bele lehet piszkalni, csak ugyelni kell arra hogy jo iranyba.

Egy biztos hogy nekem alaposan foglalkoztatja most a fantaziamat a Motty fele szabalyzos rendszer,es ha kozelebb ferkozok hozza biztos osszehozok egy kisebb beszamolot ami csokkenti a lila kodot.

Udv

Istvan