Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ebből csak a hangrobbanást hallanád meg......két nitrópalack...az idiótája
Ennek kiváncsi lennék a hangjára.
Ehhez mit szóltok?
Innen tudom. Nekem egy régi Busám van, azt csinálgatom. A burkolt motorokat szeretem, amelyeken van 3 m2 műanyag, azt könnyű tisztántartani.
amúgy az osztrákok sem szóltak érte, nem hiszem, hogy máshol gond lenne. Bár tény, hogy a hangtompító nélküli Yoshikért sem szóltak anno, még jót is beszélgettem velük.
Úgyhogy inkább lássanak és halljanak a bamba autósok, max magyarázkodunk kicsit
köszi. Neked is BKING-ed van, hogy így tudod?
Ezek szerint szedhetem ki a GSR-ből....
És ebben mi a furcsa?
Egy kis Amerika.
H4-es. Tehát bixenon kell bele.
Fogalmam sincs. Én is gondolkozom xenonon. Mondjuk mennék vele párszor nyugatra és ott nem biztos, hogy szeretik.
Sanyi, milyen izzó való a BKING-be?
Ezek a túrák nekünk is csak hétvégések, amin ezek a képek készültek egy hirtelen csütörtöki elhatározás volt és összejöttünk 5-en. Szombat reggel elindultunk a tengerpartra minden előzetes szervezés nélkül, ott találtunk szállást-éttermet, másnap haza. 1 hónap múlva a 4 napos ünnepen újra odamentünk de már 15-en és 2 napig szerpentineztünk. Ezek nem túl drága túrák, illetve a benzin 1200-1600km-re ami kell. Gondolom idén hasonlóképp fogunk majd menni párszor. De már B-Kinggel, hogy on is legyen. Itt április 4-én fürödtem a tengerben:
kísérletezzél
Lehet, hogy nem veszik fel elsőre a telefont, kísérletessél türelmesen.
az sem.
Hétfőn beszélek Bódis Úrral, milyen árat mond, és ha nagyon drágállom akkor marad a Yoshi karbon, akár street legal akár nem, nagyon tetszik
Akkor a két bratyó kipufogó sem legális?Már ugye úgy gondoltam,hogy kivehető hangtompítóval és egyebekkel.
A superbike-ban szinte egyszerre teljesített az összes kipu,csak nüansznyi különbségek voltak közöttük.
A hangban volt asszem változás az összes többi nagyjából megegyezett.Nagyon tetszik a TwoBra,ha valamikor lesz B-king-em akkor olyat tennék rá
most jöttem rá, hülye vagyok, hisz egyetlen USA-ban gyártott, ottani piacra szánt kipu sem lehet E legal, amikor nem is ismerik az E minősítést
Én pont egy éve vette a Corsaro-ban.
~250 volt és nem "legális"...
Viszont király. De tényleg durva hangja van. Városban néha szégyelem magam miatta.
Szerintem hagyjuk...
Én sehol nem olvastam kritikát a nagy tankról és elégtelen szélvédelemről.
Ajánlom figyelmedbe a decemberi Superbike-ot:
Tényle szó van a tankról: kicsi.
Szerintem is jobb lenne 20L-es. De ez nem ugyanaz, ugye?!
Helo!
Nem veszem személyes sértésnek! Ez az én véleményem volt és valóban nem rendelkezem nagy tapasztalattal és az én motorom még 100 le. sincs és még B-Kinget sem vezettem. Csak leirtam, hogy mit gondolok. Nem hiszem, hogy a hozzászólásom miatt bárki is elállna a vételtől. A nagy tankot mindenki szidja, az összes tesztben és a szélvédelmet is és ugyan ezt irják le, hogy ennyi erő egy naked-be sok. De ha valakit is elbizonytalanitottam akkor bocsesz. Amugy ha vki emiatt eláll egy motor vételétől akkor az nem is akart igazán venni. De asszem azt is leirtam, hogy biztosan jó motor, mert agyonra dicsérik.
de, számít. EZ a corsaroban 235, szerintem ilyet itthon is szerzek 200 körül. Csak a fekete szebb
Persze lehet, hogy ez is annyiba kerül, mint írtad. Meg lehet, hogy neked nem is számít, hogy street legál legyen.
Sajnos attól, hogy Angliából jön, még nem legál. Ez a legál változat:
Na basszus, és a titánium igen?
Amúgy angkliában is van, onnan 220 behozva fedexel, és ugye EU....
Neked honnan van a carbon és mennyiért?