Igen. A B-king nem használható ki közúton, a GS mindenhol elmegy, és nem azt nézem, hol van éppen egy luk.Az utasom a B-kingen sírt, hiába zselés ülés volt feltéve, 200 km-es túrán vége volt, itt 600km után sincs nagyobb panasza. És a GS futóműve olyan, amilyen a B-king soha nem volt. Cserébe gyengébb, de alulról nyomatékos, és őszintén, kinőttem már a 180-as szaladgálást. Ennek a 140-es autópályás átlag a kényelmes. Nincs láncfújás, nem kell 6000-nél gumikat cserélgetnem, és még sorolhatnám.
2,5 volt a 2009-es BK-m ára, és emlékeim szerint 18 volt benne, mikor elment, 1.9-ért. Yoshimura karbon dobokkal, felextrázva.......na de a szerelem másfelé vitt:) Erre mondtam, hogy horror az ár.
A 2008-as király 3.2 még a 2010-es 2.5 milla volt újonnan Taki te meg ne legyél érthetetlen le írta mennyi km van benne gari nincs rajta mivel egy év de ha kettő a kor se
Most meg én nem értem, hogy mit akarsz azzal kérdezni, hogy "hány km-es" . Amugy nem akartalak megbántani, hogy "nem egy fajsulyu a két motor" hanem azt akartam kifejezni, hogy erőviszonyokban egy kicsit más a kettő motor
Az lenne az új szerelem?:)
Hogy hogy csak 2.2 volt a 2010 es?
jövőre megyek skóciába motorral kene vmi megbízható