most primitiven megfogalmazom mit nem értek ne nevessetek ki
ugye van a gyárikrossz husabergek az FC ami zemórás, de a sima "utcai" ami lámpás meg renbdszámos az is üzemórás és ugyanojan sok odafigyelést igényel mint egy gyárikrossz? nameg ez mit tkar pontosan? szóval ez a husaberg vor összvér akor utcai rendszámos motornak mindenféle használatra nemjó választás?
Köszi a választ előre is !
Ááá! Sztem lehetetlen,hohy ne legyen olajnyomás kerekezés közben!Én láttam olyan videót melyben az ürge az LC4-el autópályán vagy 2 percig folyamatosan egykeréken ment 100-120km/h-val.Ilyen esetben ha nem lett volna olajnyomás beállt volna a moci.Sztem az olajszivattyút úgy helyezték el a blokkban,hogy az inkább a hátsó tengelyhez értelem szerűen a blokk aljához közel,így kerekezés közben az olaj a blokk hátuljába folyik és állandóan olajban van a szivattyú.De lehet hülyeséget mondtam.Lehet nem is szivattyú van benne mint a BMW-ben is fogaskerekek nyoják fel az olajat.Annyira pontos az illeszkedésük,hogy képesek olajnyomást produkálni.
Az sem versenykörülmény, ha a tulaj a karcmentes motorjával csak minden nap egyszer végig egykerekezik az egyik utcán.
Mégis lehet többet árt neki, mint 5 verseny.
M1-en Asterix és Obelix, a Kleopátra küldetés!
Örülök, hogy végre találkoztunk!
kb. egy 15 perce lehetek itthon.
Csak most értél haza
http://www.hasznaltauto.hu/2230841_husaberg_400_1998
ugye van a gyárikrossz husabergek az FC ami zemórás, de a sima "utcai" ami lámpás meg renbdszámos az is üzemórás és ugyanojan sok odafigyelést igényel mint egy gyárikrossz? nameg ez mit tkar pontosan? szóval ez a husaberg vor összvér akor utcai rendszámos motornak mindenféle használatra nemjó választás?
Köszi a választ előre is !
Mégis lehet többet árt neki, mint 5 verseny.