Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Miért? Talán nem szeretsz csacsogni?
Hiába töltesz bele többet, a hengerfejből 4-500 m után akkor is elfogy az olaj (oda ugye csak a vezérműlánc hordja fel)...
az LC4 nagyon jól bírja az egykerekezést,csak 1 decivel több olajat kell betölteni. Ez még nem nem megy a tömítések rovására és tuti van olajnyomás
Tiszta mázli hogy nem velem jöttél
Én is jól éreztem magam. Jó volt!
Nem tom, biztos elbeszélgettük az időt..............


M1-en Asterix és Obelix, a Kleopátra küldetés!
Mi tartott ennyi ideig Én már f7-kor itthon voltam...
Jó volt ez a mai nap. El sem hiszem, hogy tudtam egy picit motozni.....

Örülök, hogy végre találkoztunk!
Szia!

kb. egy 15 perce lehetek itthon.
Neked is szép estét!
olom!
Csak most értél haza
Szép estét Mindenkinek!
Ez hogy lehet 2 személyes? Nincs is hátsó lábtartónak nyoma sem.
A 4T EXC-k is rendszámosak, mégis 15 üó-ként olajat kell bennük cserélni...DRZ-E szintén csak abban elég 20-anként cserélni...
Na mint például ez amit a koléga már belinkelt! Nekem amugy bejön igy külsőre
http://www.hasznaltauto.hu/2230841_husaberg_400_1998
most primitiven megfogalmazom mit nem értek ne nevessetek ki
ugye van a gyárikrossz husabergek az FC ami zemórás, de a sima "utcai" ami lámpás meg renbdszámos az is üzemórás és ugyanojan sok odafigyelést igényel mint egy gyárikrossz? nameg ez mit tkar pontosan? szóval ez a husaberg vor összvér akor utcai rendszámos motornak mindenféle használatra nemjó választás?
Köszi a választ előre is !
vagy picit túltöltik,vagy lc4eknél szoktak variálni néha...
Ááá! Sztem lehetetlen,hohy ne legyen olajnyomás kerekezés közben!Én láttam olyan videót melyben az ürge az LC4-el autópályán vagy 2 percig folyamatosan egykeréken ment 100-120km/h-val.Ilyen esetben ha nem lett volna olajnyomás beállt volna a moci.Sztem az olajszivattyút úgy helyezték el a blokkban,hogy az inkább a hátsó tengelyhez értelem szerűen a blokk aljához közel,így kerekezés közben az olaj a blokk hátuljába folyik és állandóan olajban van a szivattyú.De lehet hülyeséget mondtam.Lehet nem is szivattyú van benne mint a BMW-ben is fogaskerekek nyoják fel az olajat.Annyira pontos az illeszkedésük,hogy képesek olajnyomást produkálni.
Az sem versenykörülmény, ha a tulaj a karcmentes motorjával csak minden nap egyszer végig egykerekezik az egyik utcán.
Mégis lehet többet árt neki, mint 5 verseny.
Mit nem értesz benne
Erre gondolok én is,normális körülmények között mennek el talán ennyi km-t.
erősen függ a km attól is, hogy mennyire egykerekeztek vel, mert akkor ugye nincs olajnyomás....