Az EXC-mbe ~15e km után ugyanúgy 1-es méretű gyári dugó kellett (direkt megmérettük a hengert gépműhelyben)...az újrabevonatolást (illetve utána a hónolást) meg úgy tudom ahhoz a dugóhoz csinálják amit Te adsz nekik, szal akkor sem szükséges feltétlenül a túlméret...
Hát szerintem cipővel, csizmával vigyázni kell, mindenféle képpen azt javaslom próbáld fel először, meg nem biztos, hogy a lábméreted olyan könnyen eltaláljuk, mint a pólót. Én nem merném látatlanba megrendelni, az tuti
Ohhaa!
Akkor kinézem hogy mi kell mert még nem nagyon nézegettem hogy mi kellene az a helyzet! De megpróbálom gyorsan összeszedni a cuccokat és szólok is hogy mi kell!
Köszi!
Okés, ez normális estben van így. Mármint ha mindig időben van cserélve a dugattyú valóban ugyanaz a méret kell bele, de valjuk be öszintén nem sokan cserélik ki időben. És ha megsérül a nicasil akkor javítani kell, de az a méretű dugattyú már nem lesz jó bele( én úgy tudom 0.05 -ént vannak a túlméretek) és én is azt írtam hogy lehet újrabevonatolni vagy hüvelyezni, ha már nincs túlméret. És valóban egyik se pénztárcakímélő megoldás. Elnézést, ha hülyeséget írtam, világosíts fel nyugodtan, tágra nyílt szemekkel figyelek
Izé...nicasilos hengerbe ugyanakkora dugó megy mindig...ha meg elkopik/megsérül a nicasil, még mindig lehet újrabevonatoltatni...a sima hengernél viszont minden dugócserénél fúrni kell és ha nincs több túlméret a dugókból, akkor új hengert kell venni...
Más: tegnap téma volt, hogy nicasilos e a mocid vagy nem. Megnéztem 0.25-2.00-ig van méretezve a dugattyú(prox), ami szerint fúrható. Mákod van, mert ha nicasilos lenne és már nics több túlméret, akkor hüvelyezni kell a hengert, ami kicsit költséges. Bocsi, ha beleokoskodtam
bár ettől függetlenül is.... de ezt tudod....
Akkor kinézem hogy mi kell mert még nem nagyon nézegettem hogy mi kellene az a helyzet! De megpróbálom gyorsan összeszedni a cuccokat és szólok is hogy mi kell!
Köszi!
...bár még bármi megtörténhet (pláne, ha vizespoló verseny lesz....)
mindegy, majd itthon lelocsollak