Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

enyim gyárilag 33kw,forgalmi szerint+akra.
Te! Itten azt írja "Nennleistung: 31,5 kW (43 PS) b. 6.500/min"...ennyit még én is tudok németül...azért ez elég karcsúnak tűnik az SC-hez képest
nemröhög
Sztem Hancsák is beindult, ezt lehet a Loveboxba akarta rakni vagy.....
Akkor ebben már van biztos, mert a nagyok a tt fórumról irták, hogy elég dugó bele meg gyűrűk.
Ilyenül sajnos nem beszélek...
Krosszmotorokban a 80-as évek végétől alkalmazzák, de pl. a Dominator meg ha jól tudom a léghűtéses XT blokkja is a gyártás végéig sima vasperselyes maradt (magyarul nem csak a dugót kell cserélgetni benne ha elkopott, hanem a hengert is fúratni kell mindig).
Jó, de ő a papirt is tisztitja...
Sziasztok!Na látom HancsákG szindroma beindult (le/nm/kg )
Pedig Zóó egy hóapja motózik egomban vmi KTM-mel
Akkor enyém még csak be van járatva.....
"légszűrőtisztítás állapottól függően"

Nem papírszűrő van benne véletlenül
Kérdezd meg azokat akik gyártották, de ha ez az eljárás normális volt 98 után, akkor van belül ilyen bevonat.
Hitel nem játszik
60-70
Ezt én meg nem mondom, hogy belül mi van.
Mert karbi volt leszedve idáig meg felül a borítások szelephézag állításhoz.
Akkor neked tavaly szeptemberben megvolt a 40-50k km? :P
belül bizony
a "voltak" törölve
Kukucson voltak mell dömping volt,van aki natur all nyomatta
belül?
mert belülről még sosem láttam.
de link és járj utána
egy erős bevonat a hengerfalán,ami jó drága. na ezt jólmegaszontam
Tetszik a géped GD, de sajan nekem nem lesz rá anyim kb. 500-600e tudok áldozni és még el kell adjam a SilverWing-em, mert egy kis kápé is kell. :(