Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nicasil wtf?
HOPP!
Olajból több kell...
Hali
CBF600S: kb. 220 kg, 78 LE, végsebesség 220km/h, 130-140-et kényelmesen tudja tartani.
Előny: teljesítmény, kényelem, futómű. Hátrány: nem supermoto ...
Szervizigény: olaj- (1,5 l) és szűrőcsere 6000 km-ként, légszűrőtisztítás állapottól függően. Szelephézag-ellenőrzés elvileg nem kell. Amúgy a tapasztalatok szerint (és egy angol honlap szerint) 300ezer km-t a blokk megbontása nélkül el szokott menni a gép.
A TTR hengere nicasilos vagy sima?
Ja meg egy vizhűtés rendszerrel kevesebb meg szárazkarteres vagy hogy hivják, ha kivül van az olajtartály.
És ezeknél azt mondják a yamahások, hogy 60e kmnél szokott átégni a dugó közepe, de dugó gyűrűcserével orvosolva is van.
46e km-est láttam már.
Ezt mind tudja a ttr is, de ott elég 6000 kmenként olaj + szűrő csere de ennek örömére 2,8l kell bele.
625 SC: kb. 130 kg, 57-58 LE, végsebesség bőven 170 fölött (nekem ennyi volt vele a max. de sztem menne többet is mert nem forgott le teljesen), 130-140-et kényelmesen tudja tartani.
Előny: teljesítmény, súly, futómű. Hátrány: nemtom, én így szeretem ahogy van...
Szervizigény: olaj- (1,5 l) és szűrőcsere 2500 km-ként, légszűrőtisztítás állapottól függően. Szelephézag-ellenőrzés elvileg minden második olajcserénél (csavaros, nem lapkás, szóval akár otthon is tudod állítani ha kell). Amúgy a tapasztalatok szerint 40-50e km-t a blokk megbontása nélkül el szokott menni a gép.
Bölcs döntés
hááát...nincs pénz pályázásra meg amúgy is,nem vagyok én egy hű de nagy spíler...de egyelőre még kész sincs a gép,már fél éve egomba van
MÍÍÍÍ
Ahol Dani motorja elfér, ott elfér az összes, mert a kormány adja a legszélesebb méretet.
helló szia!
Holnap viszem Veszprémbe a gépet már bent is van a kocsiban.
talán hornetet
mit akarsz venni ?
http://www.hasznaltauto.hu/1529798_ktm_625_2002
Értelek. :) Az első tuning robcsimmal 97'-ben én is csináltam hasonlót aztán leküldtek miután egyenesbe érhettem volna. :) GD képe tetszik de nem ír árat.
1 misi a keret...inkább 900ezer amúgy benne lennék,főleg ha nem üö-ás lenne
te meg vedd meg az enyémet
ktm sxc 400 99ből,wp rugóstagok,gyári könnyített kivitel,125 kg tankolva,kb 50 ló kb 50 nm,excel 17es ráfok,talon mart arany agyak,radiális fék elől 4dugós braking nyereggel,hullámos tárcsákkal. 750. műszakival.
Írjatok árat is, meg előnyők-hátrányok, teljesítményt, szervízigény ilyenek. Őszintén!
A 600tt tetszik eddig a legjobban.
én sokat mászkálok vele Pesten...kár, hogy nincs ventim...sokszor forrás közeli élménye lehet a motornak
Most valahogy az jutott eszembe, mikor a gyáli körforgalomban egy 900-as KTM-et kívülről körbemotoroztam a CBF250-essel
Aztán az egyenesben otthagyott, mint a szart

Szerintem nagyon nagy tehenet ne vegyél. GD gépe tökéletes pl. (nem kapok százalékot, ez a vélemyényem és kész)
Igazad van!
Világos...(a 250-es CRM egész jó gép)
GD-é sem egy nagy böhöm, nekem pl. nagyon tetszik, és minden nap Pesten küzdök, nem is kéne testes gép