CBF600S: kb. 220 kg, 78 LE, végsebesség 220km/h, 130-140-et kényelmesen tudja tartani.
Előny: teljesítmény, kényelem, futómű. Hátrány: nem supermoto ...
Szervizigény: olaj- (1,5 l) és szűrőcsere 6000 km-ként, légszűrőtisztítás állapottól függően. Szelephézag-ellenőrzés elvileg nem kell. Amúgy a tapasztalatok szerint (és egy angol honlap szerint) 300ezer km-t a blokk megbontása nélkül el szokott menni a gép.
Ja meg egy vizhűtés rendszerrel kevesebb meg szárazkarteres vagy hogy hivják, ha kivül van az olajtartály.
És ezeknél azt mondják a yamahások, hogy 60e kmnél szokott átégni a dugó közepe, de dugó gyűrűcserével orvosolva is van.
46e km-est láttam már.
625 SC: kb. 130 kg, 57-58 LE, végsebesség bőven 170 fölött (nekem ennyi volt vele a max. de sztem menne többet is mert nem forgott le teljesen), 130-140-et kényelmesen tudja tartani.
Előny: teljesítmény, súly, futómű. Hátrány: nemtom, én így szeretem ahogy van...
Szervizigény: olaj- (1,5 l) és szűrőcsere 2500 km-ként, légszűrőtisztítás állapottól függően. Szelephézag-ellenőrzés elvileg minden második olajcserénél (csavaros, nem lapkás, szóval akár otthon is tudod állítani ha kell). Amúgy a tapasztalatok szerint 40-50e km-t a blokk megbontása nélkül el szokott menni a gép.
Értelek. :) Az első tuning robcsimmal 97'-ben én is csináltam hasonlót aztán leküldtek miután egyenesbe érhettem volna. :) GD képe tetszik de nem ír árat.
Most valahogy az jutott eszembe, mikor a gyáli körforgalomban egy 900-as KTM-et kívülről körbemotoroztam a CBF250-essel
Aztán az egyenesben otthagyott, mint a szart
Szerintem nagyon nagy tehenet ne vegyél. GD gépe tökéletes pl. (nem kapok százalékot, ez a vélemyényem és kész)
Olajból több kell...
Előny: teljesítmény, kényelem, futómű. Hátrány: nem supermoto ...
Szervizigény: olaj- (1,5 l) és szűrőcsere 6000 km-ként, légszűrőtisztítás állapottól függően. Szelephézag-ellenőrzés elvileg nem kell. Amúgy a tapasztalatok szerint (és egy angol honlap szerint) 300ezer km-t a blokk megbontása nélkül el szokott menni a gép.
És ezeknél azt mondják a yamahások, hogy 60e kmnél szokott átégni a dugó közepe, de dugó gyűrűcserével orvosolva is van.
46e km-est láttam már.
Előny: teljesítmény, súly, futómű. Hátrány: nemtom, én így szeretem ahogy van...
Szervizigény: olaj- (1,5 l) és szűrőcsere 2500 km-ként, légszűrőtisztítás állapottól függően. Szelephézag-ellenőrzés elvileg minden második olajcserénél (csavaros, nem lapkás, szóval akár otthon is tudod állítani ha kell). Amúgy a tapasztalatok szerint 40-50e km-t a blokk megbontása nélkül el szokott menni a gép.
Holnap viszem Veszprémbe a gépet már bent is van a kocsiban.
A 600tt tetszik eddig a legjobban.
Aztán az egyenesben otthagyott, mint a szart
Szerintem nagyon nagy tehenet ne vegyél. GD gépe tökéletes pl. (nem kapok százalékot, ez a vélemyényem és kész)
GD-é sem egy nagy böhöm, nekem pl. nagyon tetszik, és minden nap Pesten küzdök, nem is kéne testes gép