Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha acélból van, akkor majdnem mindegy...amúgy lánckerékből nyugodtan megveheted a gyárit, 3000 körül van az első, 6 körül a hátsó (acél)...láncból nekem bevált a CZ ORM, árához képest marha sokat kibír(t)...
2005-ösre.
Csak mert találtam 1500ért is meg 5000ért is elsö fogaskereket, gondolom nem ugyan azt birja
Szevasztok!
Neten tudtok vmi helyet hol találok lánc szettet LC4 -re?
pontosan ezt szeretném tenni!
ma este anyit iszok hogy remélem belehalok
bekéne fejezni a NIK-et te rákrakéta és akkor kereshetnél jó sokat egy bőrfotelben ülve
mondj már egy munkát otthon ami ennyit fizet, és elérhető érettségivel 19 évesen

CRM-FEJŰ
és ennek mért kellett angliába menni?
nem titok - itt vagyok, valami east-grinstead nevű helyen west sussex-ben, egy konyhán dolgozok (kruplipucolás, mosogatás, meg kaja-előkészítés). kb. 1500-at kapok forintban egy órára, napi 10-12 óra heti 5 nap. nagyjából ennyi a story.
Zoli, Anglia? Ha nem titok írhatnál pár sort, h mit csinálsz, mennyit keresel, főleg ez érdekelne:) Ha ide nem akarod, mail címem megvan.
de az ám

ha most otthon lennék és lenne rá zsém biztos rámennék.
Nagyon occsóóóóó
Endúróni szeretnék és a rendszám nem lényeg de nem is hátrány.
Csak addig el kéne adni az Xt-t
jóvétel az a drz de rendszám van rajta?
Fazer1000 tudnál mondani a Drz-ről egy-két dolgot lehet érdekelne.
Hello Srácok,

Van egy eladó YZ 250 F Yamahám.
Nagy király masina, de sajna a térdem nem bírja.

Akit érdekel itt meg tudja nézni:

http://www.hasznaltauto.hu/2056051_yamaha_yz_2003



Üdv
Mihu
Helóka Mindeki,

Eladósorba került a kicsikém... DRZ 400 S egy valag cuccal, ha valakit érdekelne: http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
tudom ezért mondtam. nem dicsekvés de az enyém nagyon ki van hegyezve
tudja ő, csak dicsekedni akart hehe - nem ám komolyan venni

egyébként fogalmam sincs, hogy pontosan hány lőerő az enyém, de szerintem nem is az a legfontosabb. ráülsz, mész vele és kiderül hogy elég erős e vagy sem. csak hogy mondjak egy példát egy 85 köbcentis gépet is ki lehet hozni 40 lóerőre (most ne feszegessük az élettartamát), mégsem lesz sehol egy 250es 40 lovashoz képest, mert nyomatékban nagyon elmarad, és ez a két dolog együtt adja a motor erejét, nem elég a lóerőket számolgatni.
CRM250-ről van szó, kedves László
az jo gyari lehetett, mivel a suzuki hivatalosan nem gyart gyari rmz supermotot
az enyémre amikor megvettem azt mondták 40 le =
34 az bizti igy a nagyhengerrel meg a kipurendszerrel
az egri suzuki szalonban
A CRM legjobb tudomásom szerint 40 LE (gondolom jó japán szokás szerint főtengelyen, pónilovakban mérve ), a CR meg évjárattól függően 52-54 között.
hol?