okés persze. ha tényleg érdekel, majd keress meg nyugodtan e-mailben is vagy ahogy gondolod, csak olyan problémák lesznek, hogy én augusztus közepe előtt nem érek haza semmiképp, szóval vagy azután adom el, vagy esetleg el lehet vinni a háztól kp-ért 1-2 héttel előbb, és a papírt meg aláírom amikor hazaérek - ha ez így nem gáz.
műszakit most csináltattam meg a gogo1 előtti héten, fogyasztása 6-8 között (attól függően hogy terepen vagy úton küldöd, pályán, vagy egyenletes tempóban, gondolom ezt nem kell ecsetelnem) - de én az utóbbi időben 6-7-tel járkáltam és nem sajnáltam azért a gázt. amúgy a 94es a moci a hónapot most nem tudom
még az árát mondom ne nagyon feszegessük, mert nem akarok segget csinálni a számból, de vagy mind2 féle kerékkel viszik el, vagy csak krosszal, mert azt nem szeretném ha a nyakamon maradna 2 cross-kerék amit még használni se tudok. de szerintem ha mind2 kerék kell, akkor drágább lesz valamivel.
hát lényegesen gyengébb azért. a crm olyan 45-50 ló körül van jó esetben, míg a cr inkább a 60 felé húz ahogy én tudom. viszont ne tévesszenek meg a számok, szerintem a crm-mel sincs gond bika-ügyben - és azért sokat számít az a pár ló minusz a tartósságát nézve. jó olajjal meg kis odafigyeléssel nincs baj vele.
az enyémből eddig egyszer kellett kivenni a gyertyát, mert meg lett szivatva. egyéb hozzányúlást még nem igényelt.
Végülis tudom h el kellene döntenem h endurozni vagy crossozni szeretnék de elöbb utóbb le akarom tenni a jogsit és akkor minden képpen crm et akarok mert nagyon megvagyok elégedve a crel kopp kopp és akkor már maradok a márkánál(HONDA) meg gondolom a crm azért nem annyira szervizigényes mint a cr
mennyivel gyengébb a crm mint a cr? nagyon sokkal?
jahh, sorry, az árát elfelejtettem. hát nem akarok hülyeséget mondani, mert igazából fogalmam sincs, hogy mennyit kaphatnék most meg érte, de már kalkulálgattam, meg körülnézegettem, hogy mennyibe mennek el az ilyen vasak, és mindenképp árában vagy jobban akarom eladni. nem akarom dicsérni, de motorikusan jó állapotban van szerintem (meg a szerelőm szerint is), annyi hogy egy lamella-cserét még valószínűleg beiktatok eladás előtt, meg a hátsó-futóművet mindenképp megcsináltatom, ez nem olyan nagy tétel, viszont az árán sokat lendít. így ezek után szerintem olyan 4 kiló körül fogok kérni. de mondom ezt most ne vedd ajánlatnak, mert még sok minden változhat!
aha lehetséges h vagy engem vagy havert érdekelné mert a cr azért sokkal jobban szervizigényesebb meg le akarom majd enni a jogsit és akkor rendszámosat akarok!
mennyiért dobnád?
na utánanéztem kicsit, és egy 2006-os táblázatot találtam, ami szerint 126-500 köbcentiig a motorkerékpárokra 135 000 /db. a reg.adó. ehhez valaki hozzá tud szólni? változott-e ez a felállás azóta, vagy esetleg valaki motanában fizetett motorra reg-adót? mert ha ez az össz-költség meg az átírás jön még csak hozzá (jó meg eredet-vizsga, de az nem nagy tétel), akkor még azért megérné bevinni szerintem. egy motor, ami nálunk van 1 - 1,1 milla, és mondjuk találok itt olyan 6-7 kilóért, már nyertem is rajta egy jó ruhára, vagy sm-kerekek-re valót. egyre jobban b*ssza a csőrömet ez a téma
fogyasztása mien neki?
kötelező mennyi 1 évre?
amúgy mien évjárat?
az enyémből eddig egyszer kellett kivenni a gyertyát, mert meg lett szivatva. egyéb hozzányúlást még nem igényelt.
mennyivel gyengébb a crm mint a cr? nagyon sokkal?
mennyiért dobnád?
azt hiszem ebből motorvásárlás lészen majdan
na jó de ne kiabáljuk el. viszont ha mégis, akkor szaraz! : igen, eladom a vasat. esetleg érdekelne? vagy tudnál rá vevőt? mert akkor ne kímélj!
és akkor eladod a crm et?
mennyiért adnád?
és hol van még augusztus