Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ezt most konkrétan nem értem......!


Persze hogy az RM-z jobb mint a DR-z eddig ezt valaki feszegette? ráadásul amiket látsz, az nem mind átalakított, ugyanis létezik belőle gyári SM!
Száraz időben, valami keményebb talajú pályára simán fel tudsz menni. De sárban vagy mély homokban nagyon megszopod a széles gumikkal...
Sztem jobban jársz az enduro + SM kerékszett + SM fékrendszer megoldással, így télen is tudod majd használni a motort (olyankor úgyis csak szopás aszfalton menni).
és az rmz forgalomba-helyezhető? mert nekem arra nem lenne pénzem, hogy még műszakilag is felépítsem
Én ehez a vitához meg csak annyit szeretnék hozzáfűzni hogy vannak a Suzuki RM-z 450(ek) és azokat a gépeket elég sokan lehozzák terepről és áttalakítják SM-re, sm szett, fékek, első villák esetleg+ futóművet hozzá ígazítani és többet érnek vele mintha vettek volna egy DR-z 400 Sm-et!
igazad van. nem főzöm a fejem. úgyis van még 2 hónapom kitalálni mi legyen. (még az is lehet hogy moto nélkül maradok ) csak most így a héten megláttam azt a huskyt és beütött a bogár az agyban. aztán gondoltam elkezdek időben nézelődni, meg infot gyűjteni, hogy ha odajutok, hogy megvan a pénz, akkor már csak nézelődni kelljen. (ha eljön ez egyáltalán... )
Persze nem olyan, mint egy gyári sm, de szerintem hobbi célra tökéletes.
Sokan használnak endurot (exc,dr-z e stb.....) supermotozni és nem hiszem, hogy nagyon nagy gondjaik lennének. Teljesen jól elmotorozgatnak velük.
Én nem gondolkodnék ennyit a helyedben.


Látod, hogy a doki is megállta a helyét mindenhol, akkor miért lenne gáz egy új yami? Nem értem...
igen azt sejtettem hogy jó, hisz enduro, csak akkor meg jön a kérdés, hogy sm-kerékkel is jó lenne-e



útelágazódáshoz érkeztünk - és nehéz a választás
igen ezt sejtettem, de azért ne már, hogy egy gyári sm-mel mondjuk ne lehessen felmerészkedni egy cross-pályára körözgetni egy kicsit azért az a futómű sem csak asztfaltra van kihegyezve szerintem. biztos van valami lehetőség úgy beállítani, más olaj stb. hogy azért karcoljon a földön is - nem
Hidd el nekem, hogy a WR tökéletes terepre! Én egy 426-sal voltam kint párszor még régebben és akkor döntöttem úgy, hogy a következő mocim egy 450 Yami lesz.
Börninek így utólag( egy nap késéssel) Boldog Névnapot!
Nem akarlak elkeseríteni, de mindenre jó motor nem létezik, szóval valamelyik oldalról mindenképpen kompromisszumokat kell majd kössél...
köszi mindenkinek a tanácsot meg a véleményt, sokat segítettetek! Azért is szeretnék inkább endurot, mert most a crm így ahogy van nagyon bejött, csak amit említettetek is, a villaszög az tényleg nem ilyen kis kerékre lett kitalálva, ezt éreztem amikor kész lett, meg hát a kis műszaki problémák idegesíenek rajta. meg az olyan szituk, amikor mx-pályán tök kis ugrók után koppant, ezért gondoltam inkább valami olyasmire, ami azért versenykategóriában is megállná a helyét. bár most ahogy így hallom, hogy a husky is gáz terepen, már teljesen összezavarodtam. remélem azért lehet találni olyan sm-et amivel nem kell fosizni off-roadon
Hi,

Én amikor versenyezni kezdtem supermotoba, akkor pont így gondolkodtam. Jó lesz sm-re (a szükséges átalakítások után), jó lesz endurozni, és akár mx pályára is felmerészkedhetek majd vele. DE! Be kellett látni, hogy sm-re nem jó a villaszöge, tejója, hasmagassága, stb miatt, mx-re szintén gyenge, de endurora tökéletes, hisz erre találták ki. Ha tudsz kompromisszumot kötni, és véges a pénztárcád, akkor válaszd...

üdv,

giraffe
így is-úgy is
Ezt én is így látom.
Köszi . +1 érv, a supermoto telókat szétkúrja a por meg a sár (mondjuk nem néztem bele), de szerintem más simmeringek vannak benne és természetesen a betonon elvileg nem lehetne sáros (igaz hogy a supermoto nem csak betonon megy, hanem terepen is, de ha minden igaz, akkor Magyarországon 1 azaz 1 db Eb-s supermoto pálya van), pedig szívesen megnézném, hogy az aszfaltbetyárok hogyan ugratnak 100-as tempónál, mert ott aztán . Hajaj. Továbbá szerintem egy versenyenduro még mindig többimndenre használható, mint egy versenysm. Privát vélemény!
Egyetértek! És további érv az enduro mellett hogy a 3 (krossz, versenysupermoto, enduro) közül azt a legolcsóbb fenntartani...mert ugye a motort nemcsak megvenni kell...
Én endurot vennék. Még mindig egyszerűbb átalakítani supermotová, mint vissza. Az biztos, hogy a supermoto futómű terepre k..va kemény, meg az elsőfék is életveszélyes. Az enduro teleszkop meg vica versa, túl puha (bár ha olyat veszel amit lehet állítgatni, akkor azért egészen jól be lehet lőni, bár a lehetőségek száma végtelen, de tény hogy akkor is puha marad), a kicsi fék meg nagyon kaki, mert hamar felmelegszik és olyan szép látványos stoppie-kat elfelejtheted, legalábbis nagy tempónál. Amúgy meg, hogy ki milyen gépet vegyen: Láttam én már karón varjút! Ja tényleg az egyik haverom használ terepen is egy Husky 450 SMR -t (vagy mit tudom én hogyan vannak a betűk). Hát komám az nagyon bűntet ha ugratsz. Szerintem enduro ha nem akarsz versenyezni, ha pedig mégis letévednél egy pályára akkor is lehet vele pirítani, szórakozni első osztályú lesz.
Na remélem nem gázoltam bele senki lelkébe! Üdv
kinek van sxv vagy rxv je? irjon már
persze értem az álláspontod, sőt egyet is értek vele, viszont én nem szeretnék versenyezni, még amatőr szinten sem. pályán eddig egyszer voltam, az elég nagy kudarc volt, bár próbálom azzal nyugtatni a lelkem hogy a gép is kivette a részét a negatív élményből. pont ezért szeretnék inkább valami versenyenduro-félét, amire csak át kell tenni a kerekeket, és ha nem is alkalmas versenyre meg komoly moto-zásra, az én tudásomhoz biztosan elég lenne egy darabig - még a mostanit sem sikerült igazából kimotoroznom. vagy ami mégjobb lenne, egy gyári papíros sm (lásd a huskyt amit belinkeltem tegnap vagy tegnapelőtt), csak hát az már drágább mutatvány, szóval muszály valahol megtalálnom a kompromisszumot, és hát egy smr nem tudom mennyire hozható ezzel összefüggésbe

remélem nem lett túl tudálékos, csak már fáradt vagyok ;)
komolyra fordítva a szót, mire akarod használni? mert ha valóban supermotózni akarsz vele pályán, és megveszel egy krosszgépet, a gatyád rámegy a kerék és a futómű és fékcserére... remélem nem gondoltad komolyan, hogy beleraksz egy gagyi moto kereket oszt el van intézve a kurva jóü supermoto gépmadár? a krossz telókat komolyabb átalakítás nélkül nem tudod betonon használni.... vigyázz vele mert drágább lesz a leves mint a hús.... amatörnek, félprofinak csak gyárit szabad megvenni.... különben oda a lényeg...
mert egyébként most így, ahogy nézegetek körül, egyre több info jön be - pl. ilyen 1-2 éves crf-eket tudnék venni egész nyugodtan akár 250-est akár 450-est, csak azért ilyen komoly vasat több okból sem szeretnék venni...