Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Talán most!
Hol vannak a képeim?
A Husky első teója ilyen magasról már nagyot ütött (SMR), meg előtte simmeringes is lett sajnos a sártól. A Berg elég kényelmes volt, de féltettem a kereket, hogy hátha széttörik !
HOPPÁ mittaláltam
sajnos így van egyelőre
jahh, a drz elég esélyes versenyző most. de majd alakul. majd 1 hónap múlva már lehet, hogy elkezdek kipróbálgatni párat, addigra lehet, hogy a pénzem is kicsit biztosabb lesz.. na de most lépek ebédre. köszi, hogy foglalkoztok a témával! remélem jó időtök van otthon, mert itt elég ratyi. na üdv mindenkinek
Akkor neked minden "komolyabb" paripa felejtős!
Sziasztok.CRF témához.Pár barátom nyüstöli öket SM/CROSSként egyaránt és semmigondjuk vele(pedig nem 1éves motorok és kapnak rendesen..)
Akkor meg én azt mondom hogy Suzuki DR-z 400 SM ha megbízható motort akarsz elég jó áron!
De én nem gondolkodnák! KTM és késsz! Na de ez én vagyok!
na igen, ez igaz lehet, csak ha lenne vele valami mondjuk szerdán, felgurulnék vele a kertünk végébe, meg egy másikon le és köv. hétre kész lenne a vas. ez az egyetlen érv a honda mellett, de mondom nem akarok sem crf-et venni, sem yz-t, sem kxf-et, semmi olyasmit, ami fokozottan szervízigényes. azt sem bánom ha a lóerők szenvednek egy kis ritkulást, csak cserébe legyen megbízható, meg ne kelljen 1000-enként cserélni az olajat.
A Honda CRF 450-ről volt a MOTO..X-ben egy elég jó cikk és hátt tényleg elég nyügös a gépezet! De azthiszem Sanya erről a gépről többet tud mondani!
na ez mondjuk már cudar jó gép hallod-e

de tényleg jó. csak gondolom ez az ilyen sxv-kategória nem rátettek két lámpát, de gondolom olajcsere is többször kell, meg esetleg a blokk-ban ha cserés valami arra már gondolni sem merek
CRF tudomásom szerint még a 4T krosszok közül is a leghisztisebb, úgy eszi a szelepeket mintha muszáj volna neki...ráadásul a japánok közül a Hnnndához a legdrágább az alkatrész...
hát ez a gondom pont, hogy műszakira fel kell építeni, meg hogy rohadt drága alkatrész, üzemórás, stb. ezért is mondtam korábban, hogy versenygépet nem szívesen vennék. de ha mégis, akkor már valszeg inkább egy crf-et, mert ahhoz jó szervízhátterem lenne úgy 1 km-en belül, csak hát fizetni azért is kell. és fősuli mellett nem akarom gyűjteni az ősök baját azzal is még, hogy a motoromat javíttassuk
Gyári RM-z 450!
Nem _csak_ aszfaltra jó. De ha megnézel egy komoly SM futamot (VB, AMA stb.), ott is kemény talajú az offroad rész, és ha esik az eső akkor vagy kiveszik az offroad-ot vagy szopnak a versenyzők de nem kicsiket
Nem itt a fórumon húztak fel!
Ha itt húztak volna fel akkor nem írkálnák most!
Szió!

magasban mocizni...... ez jóóóó
ezt mondjuk én nem láttam itt leírva...
ahham - az világos volt nekem is hogy a kerekeknek nem ideális talaj egy mx-pálya - ez benne a nehéz, de a futóművek terén nagyon nem vagyok otthon, ezért is van teljes ködben előttem, hogy most akkor miért supermoto, ha csak asztfaltra jó
Nem veszegette rooftop senki sem a DR-z vs RM-z ügyet csak ma éppen ezzel húzták fel az agyam hogy a DR-z gyári sm jobb mint az RM-z SM......
Műszakira 1x kell felépíteni...a kopóalkatrészeket viszont folyamatosan cserélni kell, egy 4T krosszmotornál nem keveset és nem olcsón...
Szeja! este eltünt a netem, Yamahát még csak 600as XT-t és TT-t próbáltam, enduró kerekekkel. elég furcsa volt a hasalás után olyan magasban mocizni
Gyárilag az RM-z(t) pályára találták ki tehát versenygép de ha jól tudom akkor nehézkesen de fel lámpázva stb le lehet műszakiztatni! De ha ügyes az ember nem kell félni attól hogy elkapnak műszaki nélkül!
de az RM-Z cross motor