Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ismerőssel szombaton néztünk egy 650es Berget. 16ezer van a motorban 2-3 ezrenként cserél olajat, eddig 1 vezérműláncot cserélt. A haverjaival jár a hegyekbe kanyarogni, vagyis kb arra használja, amire teis használnád. Minden hibátlan rajta. Az más kérdés, hogy 15üoként cserélném(2004es) az oilt benne.
Természetesen a tulaj, aki árulja, ismét Berget vesz csak 08at. Ő már tudja mi a tuti
Hát igen,viszont akkor túrázni tényleg jobb lenne a 610.
Meglátjuk remélem a mai nap folyamán hívni is fog a 610 tulaj és a héten visszajelez az 510-is azt mondta.
Szerintem az 510-es oda-vissza veri a 610-est. Mind gyorsulásban, mind élményben, mindenben . Szerintem kajak máshogyan van hangolva a két blokk. Felesleges hasonlítgatni. A 610 meg sokkal kényelmesebb lehet, finomabban járhat a motorja, és a sokkal jobban szeretnél menni vele túrázni, csak akkor fájna a szíved, mikor 1 körön 2-őt vernének rád a Huskysok . 510 gyakorlati haszna = 0, de ha rajta ülsz, akkor minden OFF. 610 csajozni is lehet, meg lötyögni (azért keményen is) vele. Visszaolvasva mekkora arcos szöveget írtam
Had álljak melléd! Mi a picsának mindent kicserélni, mikor semmi baja. 50 üzemóránként (mondtam egy számot, nekem ennyi) megnézed a szelepeket, meg hogy nem csörög-e. Ne mondja nekem senki, hogy nem hall meg minden kis szart, ami "nem úgy szól mint múltkor" a szíve csücskén! Szóval, a szervízekkel meg a törődéssel elébe lehet menni mindennek, de azért ne vigyük túlzásba. Hétvégén beszélgettem egy motocrossossal (TC 250, kurva jó gép) ugyan ezt mondta! Éjjel nappal szerelhetnél ha mindent aszerint nyomnál mint a könyv! Szóval 100%-ig igazat adok !
Amugy mennyi lehet a külömbség a két moci között rugalmaságban?
Mert az SM510R 20kg-al könnyebb és LE-ben is kicsikét több,a SM610 meg nyomatékossabb.
Kényelem szempontjából gondolom az SM610-nek van előnye az SM510R-el szemben.
sziasztok!
azt szeretném kérni hogy valaki dinojet fuvoka szettet tud valaki ami jo a DRZ-E tipushoz?
vagy hol nézzem meg nem találok csak DRZ-S/SM hez
Utcára egyértelműen a 610-es az okosabb döntés. Utasszállításra az 510-es tökéletesen alkalmatlan.
Taki par honapja vett ujonnan egy 50es derbit(xtreme 50r-t), nagyon tetszik neki(nem elso motor: fazer1000, drz400 utan/mellé...)
Betonuton 90korul van a vege eddig komoly problema nem volt vele(kb 5000km ment bele a negyed ev alatt), de az anyagminosege hagy nemi kivannivalot maga utan: kb ugy nez ki mint egy 10+eves japan motor: itt-ott rozsda foltok, kemenyedő/törő muanyag elemek, stb.
A francba már,nem tölti be a mocsok a képet!
Itt a másik is,az elöbb lemaradt!
Eddig úgy néz ki hogy talán ez a két fajta moci jönne számításba ezekre lenne esélyem.
Vagy egy SMR510 vagy SM610 között kellene választanom ha mindketten belemennek a cserébe.
Évjárat mindegyik 2006-os,szerintetek melyik a jobb választás közutra?
Ezek nem azok a motorok amiket elcserélnének.
:-) Nem arra gondoltam, tényleg van web- és mail szolgáltatásunk.
De motozni tényleg jobb :-)
Keress valami néptelen sarkot és aludjál
Az előző munkahelyemen én ezt már a módszert már tökéletesre fejlesztettem
MORGEN!
Skype?
Hali,
Mit sikerült intézni Visontán?
Szép reggelt Mindenkinek!
Szia!

Velem semmi csincsen. A dokiról semmi hír, a munkahely meg tök unalmas, nincsen nagy pörgés, úgy meg nehezen megy el a napi 10 óra.
Jó reggelt mindenkinek!
Ma nagyon jó idő várható, aki tud motorozzon helyettem is.


Foxy mi van veled? Munkahely, motor stb.


Üdv

Andi
cső Lukito. 6.-7.én megyek egerbe osztálykirándulás
test-üreg motozás!
jó éjt mindenkinek!
És nálad milyen szolgáltatást vehetek igénybe..............?



a motozást
Az én szolgáltatásom nem szar :-)



most már mindegyik szolgáltató egy nagy sz@r.......................



Skype?