Ha egy modern 2T-nél csak akkor cserélsz dugót, ha érezni a teljesítmény-vesztést, akkor az már régen rossz! Egyébként azoknál sem azért kell 20-30 üó-ként dugót cserélni, mert elkopott (kibírna az sokkal többet is) hanem mert a sok kicsi robbanástól, lehűléstől-felhevítéstől elfárad az anyagszerkezet és repedések, törések léphetnek fel - ennek hatását egy 10-12e-t forgó motorban gondolom nem kell különösebben ecsetelni...
Hát ez úgy történet hogy ugye az RXV550-et nem akartam levizsgáztatni mert eléggé sokba került volna.
Felvittem Kecskemétre mert úgy volt hogy van ott egy Yamaha XT660X és arra becseréltetem,de ott megláttam az MT-03-at ami sokkal jobban megtetszett.
Kiváló motor de nem az én stílusom,de tényleg egy csoda jó masina mégis a Supermoto kell inkább!
most lehet hülyeséget kérdezek de nem sajnáltál ennyi pénzt kiadni egy xt 660as blokkos motorra ami lehet hogy tartós de nem túl erős(szerintem).Vagy úgy összességében jó gép?
"Akkor ha már cserére érett valami és van is rá pénz."most ez komolyan gondoltad?
ha valaki versenyzek,merem feltételezni,hogy nem ugy indul neki 1 versenynek,hogy még a benzin pénzt is kölcsönböl oldja meg...
ergo egy versenyzö szerintem inkább kihagy egy versenyt,mintsem kockáztassa az egész motor épségét 10-20-30ezer forint miatt....
Hát igen jó lenne,ma is értekeztem egy SM510R tulajdonosal van még neki rajta hitel azk kell elöbb kifizetnie.
Neki nagyon tetszik az MT-03 szívesen cserélné rá!
Azért nem mond hogy nincs igazságtartalma annak amit írtam!
Természetesen nem kell megvárni, de elég sok gond abból adódik hogy bár tudjuk hogy már kopott az alkatrész de most nincs pénz másikra és csak kibírja még egy kicsit.
Egyébként egy 2T-nél szerintem igen jól lehet érezni is hogyha már kezd kopni.
Nekem akkoris sokkal megnyugtatóbb az amikor a szervíz intervallum sokkal igénytelenebb és nem kerül annyiba a fentartása.
Akkor inkább nem kell az a brutál teljesítmény hanem legyen időtállóbb db.
Megkérdezheted a versenyzőket is hogy mit mikor cserélnek.
Akkor ha már cserére érett valami és van is rá pénz.
A cserére érést pedig a rendszeres revíziókból lehet tudni.
Igen ezért nem kell,mert akkor inkább egy olyan kell amibe 3000-5000km között kell cserélni és 20000km-ként kell ellenőrizni a dugattyut meg a gyűrűket!
Nem vitázni akarok hanem a téged egy kicsit felvilágosítani, hogy nem csak az van amit az embernek mond valaki.
Egyébként, persze, ha odatolod hogy hoztam a 45 üzemórás szervízre akkor a semmivel sem törődve felütik a kézikönyvet és ami fel van sorolva azt cserélik. Minden márkaszervíz ilyen!
Ha neked ez kell és emiatt nem lesz olyan motorod amit szeretnél akkor csak tessék! Hajrá!
Figyi nem tudom minek vitázól ezen,ezt mondták nekem hogy legkésöbb 6000-9000km között cserélik a gyűrűket és a dugattyut,nem tudom ezen mit kell annyit rágódni!
Oké!
Van némi tapasztalatom ilyen téren.
Mi történik ha a dugattyúd illetve a gyűrűid elérik a 45 ill a 90 üzemórát?
A gyártói kísérletek és tapasztalatok szerint ennyi idő múlva már kimutatható rajtuk némi kopás, ez ugye már teljesítményvesztéssel jár, és az nem jó. A versenyen valóban nem jó, de ott sem mindegy hogy mennyi ez a kopáss ill a telj.vesztés. Lehet gyűrűzés előtt álló motorral is versenyt nyerni, azért mert egy hangyányit gyengébb, na és, nagy dolog. Utcán ugyanez történik, csak lassabban. Ennyi erővel minden reggel cserélhetnél dugattyút, hogy aznap is tuti kopásmentes legyen amikor elindulsz a munkába.
Felvittem Kecskemétre mert úgy volt hogy van ott egy Yamaha XT660X és arra becseréltetem,de ott megláttam az MT-03-at ami sokkal jobban megtetszett.
Kiváló motor de nem az én stílusom,de tényleg egy csoda jó masina mégis a Supermoto kell inkább!
Ezt nem csak én gondolom így hanem ez a valóság is. Ez van.
ha valaki versenyzek,merem feltételezni,hogy nem ugy indul neki 1 versenynek,hogy még a benzin pénzt is kölcsönböl oldja meg...
ergo egy versenyzö szerintem inkább kihagy egy versenyt,mintsem kockáztassa az egész motor épségét 10-20-30ezer forint miatt....
Neki nagyon tetszik az MT-03 szívesen cserélné rá!
csak én kezdek fáradni
Természetesen nem kell megvárni, de elég sok gond abból adódik hogy bár tudjuk hogy már kopott az alkatrész de most nincs pénz másikra és csak kibírja még egy kicsit.
Egyébként egy 2T-nél szerintem igen jól lehet érezni is hogyha már kezd kopni.
Akkor inkább nem kell az a brutál teljesítmény hanem legyen időtállóbb db.
Akkor ha már cserére érett valami és van is rá pénz.
A cserére érést pedig a rendszeres revíziókból lehet tudni.
Egyébként, persze, ha odatolod hogy hoztam a 45 üzemórás szervízre akkor a semmivel sem törődve felütik a kézikönyvet és ami fel van sorolva azt cserélik. Minden márkaszervíz ilyen!
Ha neked ez kell és emiatt nem lesz olyan motorod amit szeretnél akkor csak tessék! Hajrá!
ÉN IS!
Nincs a postán valakinek haverja?
Van némi tapasztalatom ilyen téren.
Mi történik ha a dugattyúd illetve a gyűrűid elérik a 45 ill a 90 üzemórát?
A gyártói kísérletek és tapasztalatok szerint ennyi idő múlva már kimutatható rajtuk némi kopás, ez ugye már teljesítményvesztéssel jár, és az nem jó. A versenyen valóban nem jó, de ott sem mindegy hogy mennyi ez a kopáss ill a telj.vesztés. Lehet gyűrűzés előtt álló motorral is versenyt nyerni, azért mert egy hangyányit gyengébb, na és, nagy dolog. Utcán ugyanez történik, csak lassabban. Ennyi erővel minden reggel cserélhetnél dugattyút, hogy aznap is tuti kopásmentes legyen amikor elindulsz a munkába.
A lényeg a rendszeres ellenőrzés, átvizsgálás!