Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oktatás. Nekem jól jött. Tanultunk a helyes testhelyzetről, és motorkezelési technikákról. Megcsináltam életem első light-os stoppie-ját (ez sosem ment).
Elégedett vagyok, kösz mindent, Sanya.
Bazz!
Ti felültetek a vaddisznóra
Foxi. Tedd már ide azt a bankszámlaszámot, legalább lehessen rajtad segíteni egy kicsit. Akik adnának, mégsem nyomkodhatják a kezedbe a pénzt.
na egye fene, én is felnyitok valamit így estére.... és most ezzel el is búcsúzom!
Medina?!
Sajnos nem... Ma sem sem motoztam senkit :-)
én is kellemesen elfáradtam! Köszi Sanya az okítást, én úgy érzem, hogy egyre gyorsabb vagyok!Remélem a barátnőm nem így fog vélekedni!
ohh hogy az a .............miért nem csörögtél rám?
Nekem nem jutott csak a parkolo
kepeket videokat merre talalok, barmivelorultenszaguldomester?
Akkor jo volt ezekszerint ma az sm suli amiböl kimaradtam?
haza, bar a negyedikre majd 15 percig tartott feljonni. a masodikon elondolkodtam hogy inkabb negykezlab kene folytatni.
kosz az oktatast, hasznos es tanulsagos volt.
www.gokartland.hu oldalon megtalálsz minden infót a pályáról
azt hittem messzebb van
ott mennyibe kerül a pálya használata?
Kb. 70 km.
Estét!Hát gyerekek ez a mai nap nagyon ott volt! Gyermeknap alkalmából a srácommal gokartoztam egy jót, majd kipróbálásra kerültek a cimbik motorjai ,amiket egy szóra megkaptam!Lukító mocija volt az első alany:nagyon jó gép!Második motoroskerékpár:Feri 640-ese volt ,ami elég jól uralta a kanyarokat!A 3. a hab a tortán:SANYA HUSABERGJEvolt! Ettől egy kicsit helyrejöttem, igaz csak magázódtunk a géppel! Megemlíteném még Vermes barátunkat is, aki a csúsztatás fenoménja, gyönyörű volt nézni hogy érkezik lapon csúszva a kanyarok felé! Köszönöm mindenkinek aki hozzájárult ehhez a tökéletes naphoz ,és a profi fotókat videókat készítő kolllégáknak kolléganőknek is a kitartó munkát! Szevasztok!
Hi everybodry!
Help! Milyen messze van Budapesttől Visonta?
Milyen a pálya? Kakucshoz képest mi a vélemény?
Átérzem milyen lehetett!
Voltam pályán :-) Csak nem nyomtam neki annyira, nincs ruhám, első pályázásom és a hátsó gumim nem pályára való, de azért jól mentem.
ecsém te miért nem mész sose a pályán?
Már csak ott tartanánk.......................... Az a gáz, hogy nem látom a jövőt. Végre itt vagyok Pesten, közel a pályákhoz és erre csincsen többé a doki...................
Igen,csak nem úsztam meg szárazon
Ennyi rossz után már valami jónak kell jönnie
Andris!
Ez már 2007 óta nem igaz, azóta egy tök új 250-es blokk van a KTM-ekben (SX-F és EXC-F), ami legalább ugyanolyan komoly (ha nem komolyabb) mint a hasonló japán erőforrások! Persze ennek másik oldalról is megvan a hozománya: már egyáltalán nem olyan szétüthetetlen a blokk mint a régi EXC-ké...

Amúgy nekem az a véleményem, hogy egy 450-es gép kezdőnek, terepre iszonyatosan sok, szenvedni fog vele, és csomó hibás reflex rögződik majd benne amik miatt az életben nem fog rendesen megtanulni motorozni...a másik meg hogy (bár nem látok senkinek se a zsebébe, de) akinek most van miből venni egy új KTM-et, annak 2-3 év múlva is jó eséllyel lesz miből kipótolnia a használt 250-es és az új 450-es árának különbözetét...
Szia!

Szerencsésen hazaértél?