Oktatás. Nekem jól jött. Tanultunk a helyes testhelyzetről, és motorkezelési technikákról. Megcsináltam életem első light-os stoppie-ját (ez sosem ment).
Elégedett vagyok, kösz mindent, Sanya.
haza, bar a negyedikre majd 15 percig tartott feljonni. a masodikon elondolkodtam hogy inkabb negykezlab kene folytatni.
kosz az oktatast, hasznos es tanulsagos volt.
Estét!Hát gyerekek ez a mai nap nagyon ott volt! Gyermeknap alkalmából a srácommal gokartoztam egy jót, majd kipróbálásra kerültek a cimbik motorjai ,amiket egy szóra megkaptam!Lukító mocija volt az első alany:nagyon jó gép!Második motoroskerékpár:Feri 640-ese volt ,ami elég jól uralta a kanyarokat!A 3. a hab a tortán:SANYA HUSABERGJEvolt! Ettől egy kicsit helyrejöttem, igaz csak magázódtunk a géppel! Megemlíteném még Vermes barátunkat is, aki a csúsztatás fenoménja, gyönyörű volt nézni hogy érkezik lapon csúszva a kanyarok felé! Köszönöm mindenkinek aki hozzájárult ehhez a tökéletes naphoz ,és a profi fotókat videókat készítő kolllégáknak kolléganőknek is a kitartó munkát! Szevasztok!
Már csak ott tartanánk.......................... Az a gáz, hogy nem látom a jövőt. Végre itt vagyok Pesten, közel a pályákhoz és erre csincsen többé a doki...................
Andris!
Ez már 2007 óta nem igaz, azóta egy tök új 250-es blokk van a KTM-ekben (SX-F és EXC-F), ami legalább ugyanolyan komoly (ha nem komolyabb) mint a hasonló japán erőforrások! Persze ennek másik oldalról is megvan a hozománya: már egyáltalán nem olyan szétüthetetlen a blokk mint a régi EXC-ké...
Amúgy nekem az a véleményem, hogy egy 450-es gép kezdőnek, terepre iszonyatosan sok, szenvedni fog vele, és csomó hibás reflex rögződik majd benne amik miatt az életben nem fog rendesen megtanulni motorozni...a másik meg hogy (bár nem látok senkinek se a zsebébe, de) akinek most van miből venni egy új KTM-et, annak 2-3 év múlva is jó eséllyel lesz miből kipótolnia a használt 250-es és az új 450-es árának különbözetét...
Elégedett vagyok, kösz mindent, Sanya.