Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bár számomra kinézetre a legszebb motor a Supermotok között az SXV550.
Nekem ő a kedvencem dízájnra ezt nem is tagadom,egyedi formavilág,fantasztikus kinézettel.
Főleg a VDB arra már nem is írok semmit..........
Az ám............
Igen tényleg egy iszonyt szép motor,gyönyörű a formavilága neki és a színe is ebben a sárga,feketében eszméletlen.
Én tittára beleszerettem az SMC-be. Kár, hogy nem tudtam kipróbálni.
Pofás db de nekem még mindig a legszebb gépek a KTM-ek közül az SMR560 és SMC660-as.
Ez a kettő csodaszép!
hát igen, az nagyon rondára sikerült
Szia!
Igen az SMC690 az szép,a SM690 ami nem tetszik.
nekem nagyon tetszik
Szió!

de Ő szerintem csini: 690 SMC
Szép napot Mindenkinek!
Teljesen kényelmes a Berg ülése, csak meg kell szokni
Ja, de ha minden igaz, akkor ezek főtengelyre értendő adatok
Az a baj nálam hogy az SM690 tökre nem tetszik valahogy az a formavilág már nem szép számomra.
Mellette lehetséges hogy egy tök jó moci,de nálam azért a kinézet is számít.
Ha 2005-os SMC660-at találok szép állapotban azt elegyek megnézni és kipróbálni.
Aztán utána fogom csak azt mondani hogy tényleg ilyen kell e.
A Bikez.com oldalán van róla infó!
http://www.bikez.com/motorcycl...
61LE és 67Nm
A totalis mintapeldaja a fomumokon valo felretajekozodasnak ;) teljessen autentikus informacionak vesszuk meg a "Menni én sem mentem még vele" kezdetu hozzaszolasokat is.
Leven hogy endurobol epited az sm-et, a futomuvet ugy is okositanod kell - az elso fek pedig csak a fantaziadon mulik. Meg a "szar futomu" mint alltalanos fogalom is eleg erdekes - mert egy kemeny palyara allitott futomu a magyar utakon 500+km-t turazni "szar". _Szerintem_ probalj ki minden tipust ami szoba jon lehetoleg ne egy 2km-es probakoron ha turara akarod venni, en 690SMC-t vennek - annak fenyeben hogy: nem tudok supermotozni es nem szoktam betonon turazni;), viszont mentem fe650e, 660smc, 625sx, xr600, xr650 es 690smc-vel is.
Nem raz, normalissan nez ki(690sm-hez kepest) de a szervizperiodusok megegyeznek 690sm-el, ha nagy sebesseggel akarsz turazni/kozlekedni praktikusabb a 690sm(R).
erre most csak annyit hogy félúton volt a feszítőm...7ezer ft lett volna..most meg lesz 97...
Hát azt a 62 LE-t nem tudom hol és hogy mérték...mert vmelyik amcsi tesztben volt fékpadi mérés is, és ott ilyen 50 lovat tudott...lehet hogy főtengelyen és japán pónilóban adták meg
Én mondjuk ennek ellenére kíváncsi volnék rá hogy milyen...hátha hülyeségket írtak a tesztekben
62LE és 62Nm,de nem az a lényeg hanem a többi amiket írsz róla,nem a legjobb színben tünteted fel.
Ha ez igaz rá akkor már nem is szeretném megnézni a gépet.
Menni én sem mentem még vele, de amcsi teszteket olvastam, ott azt írták hogy a blokkja az nagyon oké (mondjuk jóval gyengébb mint az LC4, ilyen 45-50 LE), viszont a futóműve puha, a fékje meg kimondottan gyenge (ugyanaz a fék van rajta mint a CR-eken, pedig azok se a jó fékjeikről közismertek). Egyébként találtam valahol a neten kezelési utasítást hozzá és ott 1000 km-enként írták az olajcserét...
Viszont az XR nem létezik csak enduroban, szóval ha SM-t akarsz akkor azt úgy kell megépítened magadnak...de aszfaltra már tuti gyenge lesz a fék, futómű (főleg a Te apró termeted alatt )...meg asszem utast se lehet vinni rajta...
És az XR650R milyen egyébként?
Olyanhoz sem volt még szerencsém!
Köszönöm neked is a hozzászólásodat és a segítséget.
"G" = HancsákG.
Ott a pont!
Ha tartós gépet akarnék venni, akkor valami nagyobb soft gépet keresnék. Nem lehet összehasonlítani a kettőt, igazad van! Ezért nem is versenyeznek olyanokkal. Ha túrára kell kedves "G", vagy mászkálni vele ide-oda, akkor ne vegyél Berget. Kényelmetlen mint a picsa, szervízigéníes, mint a picsa és nem utolsósorban megy mint a picsa. De én . Szerelni meg bütykölni azt lehet dögivel. De az egyik spanomnak van egy XR 650-je, na öcsém, az olyan mint a svájci óra. Nem csörög, nem zörög, 5000 km-ként olajcsere. Örökös, mint a nyomorúság. 640 LC -ről nincs tapasztalatom, de az is hasonló jó lehet. Ha veretni akarod akkor szerintem Berg (és nem hétköznapokra), ha mindennapra kell, akkor vegyél olyat, amit tartós használatra terveztek (SMC, DRZ, LC4, XR stb.)
Ez igaz amit írsz, de azért láásuk már a különbséget aközött hogy valamit amit a gyár előír, mi tapasztalati alapon felülbírálva csinálunk (vagyis nem csinálunk), meg aközött hogy a gyári előírást betartava sem kell valamit megcsinálni...amúgy ha kiszámolod a 400-450 üzemóra is csak huszonpárezer km (bazi nagyvonalú, 65 km/h-s átlaggal számolva), ami még mindig csak a fele az SMC-k hasonló adatához képest...bizonyos szint után sajnos már nem egyenes hanem négyzetes az arányosság a súly/teljesítmény és a karbantartás-igény között...