Annyit azért hozzátennék, hogy a Bergeken is állapot szerint cserélik a dolgokat, mivel mi nem vagyunk sem Svédek, sem Osztrákok. Pl.: könyv szerint (lehet rosszul emlékszem) 150-200 üzemóránál írnak főtengely csapágycserét, meg ami ilyenkor ezzel jár. Ezzel szemben a Promotonál mondta egy szerelő srác, hogy laza 400-450 üzemórát elmegy generálig, vezérműlánc csere (nekem most esedékes) kb.150 üzemóra, de az sem biztos (se nem csörög, se nem zörög ), majd most megnézik és lehet csak 200-nál kell cserélni. Szerintem a KTM is hasonló intervallumokat ír elő, de minek cserélni mindent, ha nem vagy milliomos, nem vagy versenyző és nem utolsósorban nem is kellene cserélni, mert még semmi baja . Nem kötözködni akartam .
A _motorban_ van 70e km, de nem újonnan vettem (a 3. tulaj vagyok). A km-ek nagyobbik részét (35e körül) az első tulaj tette bele, én még "csak" 25e-t mentem vele.
Nekem olyan kéne ami azért műszakin átmegy (jövő hónapban lejár). Meg inkább egy jobb gumiért adom ki a plusz pénzt mint a gumisnak a sok kopott cucc csereberéléséért...
Igen,tökéletes hely az endurózás szerelmeseinek.
Érdekesek a belinkelt képek amin tesztelik a mocikat,az SXV végsebessége már eleve rossz,mert nekem az RXV ment 160-at,az SXV meg hosszabb áttételezésű.
De vannak érdekes adatok még ezen kívül is!
Amúgy most nézem csak hol laksz...nemrég ott voltunk a szomszédban (Dudar) KTMKlub-os talin
Nagyon faszányos környék...olyat enduroztunk a helyi erőkkel hogy ihajj
Tatabányán szerinted hogy voltam Lacika? vigyázzá mer rólad is van polgárpukkasztó igazolványfényképem úgy néz ki hogy a láncra nem tartok igényt,mert az enyém még elfut idén..köll neked?
Gumit megoldjuk okosba valahonnan,160as dunlop d208 van 3 milis mintával 4ezerért...nem sok rajta a minta de jó gumi.
na igen,de az enyémen nagyon durva a rezgés..akra még fokozza is meg a bőrruhához sem vagyok még hozzászokva leeht azért...nem tudom de már nagyon motorozhatnékom van 2 hét már csak..utána visegrádi lájtos karika?
Kinél kell jelentkezni a Dr350-es talira? Mármint a szállás miatt is kérdezem, nehogy lemaradjak róla.
Az új munkahelyhez pedig mégegyszer gratulálok.
Gratula
Te 70 ezer kilómétert lemotoroztál?Futárkodsz,vagy mi?
Érdekesek a belinkelt képek amin tesztelik a mocikat,az SXV végsebessége már eleve rossz,mert nekem az RXV ment 160-at,az SXV meg hosszabb áttételezésű.
De vannak érdekes adatok még ezen kívül is!
Voltam múltkor utcátokban autóval. Oda se megyek többet, fényezés nem marad.
Amúgy most nézem csak hol laksz...nemrég ott voltunk a szomszédban (Dudar) KTMKlub-os talin
Nagyon faszányos környék...olyat enduroztunk a helyi erőkkel hogy ihajj
Gumit megoldjuk okosba valahonnan,160as dunlop d208 van 3 milis mintával 4ezerért...nem sok rajta a minta de jó gumi.
Ha sikerül addigra intézni hátsógumit, akkor akár még lehet is róla szó...
Technikai adatok és mérések gyári beállításokkal.
Sokat segített a döntésben.