Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a 400-450 már jól hangzik!
Annyit azért hozzátennék, hogy a Bergeken is állapot szerint cserélik a dolgokat, mivel mi nem vagyunk sem Svédek, sem Osztrákok. Pl.: könyv szerint (lehet rosszul emlékszem) 150-200 üzemóránál írnak főtengely csapágycserét, meg ami ilyenkor ezzel jár. Ezzel szemben a Promotonál mondta egy szerelő srác, hogy laza 400-450 üzemórát elmegy generálig, vezérműlánc csere (nekem most esedékes) kb.150 üzemóra, de az sem biztos (se nem csörög, se nem zörög ), majd most megnézik és lehet csak 200-nál kell cserélni. Szerintem a KTM is hasonló intervallumokat ír elő, de minek cserélni mindent, ha nem vagy milliomos, nem vagy versenyző és nem utolsósorban nem is kellene cserélni, mert még semmi baja . Nem kötözködni akartam .
A _motorban_ van 70e km, de nem újonnan vettem (a 3. tulaj vagyok). A km-ek nagyobbik részét (35e körül) az első tulaj tette bele, én még "csak" 25e-t mentem vele.
Igen! Szeretnék menni
Kinél kell jelentkezni a Dr350-es talira? Mármint a szállás miatt is kérdezem, nehogy lemaradjak róla.

Az új munkahelyhez pedig mégegyszer gratulálok.
Szia!

Gratula
Szép jó reggelt mindenkinek!
Ezt jól értelmezem
Te 70 ezer kilómétert lemotoroztál?Futárkodsz,vagy mi?
Azért mondom ott valami nem stimmel,mert az SXV sem 158 megy végre az bizti.
nekem az SMC gyári áttételezéssel ment 200at (17/38) most megy 180at (15/38)
Nekem olyan kéne ami azért műszakin átmegy (jövő hónapban lejár). Meg inkább egy jobb gumiért adom ki a plusz pénzt mint a gumisnak a sok kopott cucc csereberéléséért...
mivel voltál? mx3? most vett évfolyamtársam egy 1.8 v6ot...most azzal kocsikáztunk,szépet megy
Igen,tökéletes hely az endurózás szerelmeseinek.
Érdekesek a belinkelt képek amin tesztelik a mocikat,az SXV végsebessége már eleve rossz,mert nekem az RXV ment 160-at,az SXV meg hosszabb áttételezésű.
De vannak érdekes adatok még ezen kívül is!
Úgy emlékszem felnőtt kísérettel, akikről remélted, hogy majd kidumálnak ha van valami.

Voltam múltkor utcátokban autóval. Oda se megyek többet, fényezés nem marad.
vannak filléres gumik,150esből mondjuk több... de ilyesmi 2-3 milis elég sok van 3-4-5ezerért.
Ez nem is hangzik rosszul...mondjuk előtte azért konzultálok még borsatyával is...
Hmmm...az SMC még erősebb is picit mint a Berg...

Amúgy most nézem csak hol laksz...nemrég ott voltunk a szomszédban (Dudar) KTMKlub-os talin
Nagyon faszányos környék...olyat enduroztunk a helyi erőkkel hogy ihajj
Tatabányán szerinted hogy voltam Lacika? vigyázzá mer rólad is van polgárpukkasztó igazolványfényképem úgy néz ki hogy a láncra nem tartok igényt,mert az enyém még elfut idén..köll neked?

Gumit megoldjuk okosba valahonnan,160as dunlop d208 van 3 milis mintával 4ezerért...nem sok rajta a minta de jó gumi.
Na mert az enyém nem rezeg, mi?
Ha sikerül addigra intézni hátsógumit, akkor akár még lehet is róla szó...
megvan a jogsid?
Én is remélem!
Technikai adatok és mérések gyári beállításokkal.
na igen,de az enyémen nagyon durva a rezgés..akra még fokozza is meg a bőrruhához sem vagyok még hozzászokva leeht azért...nem tudom de már nagyon motorozhatnékom van 2 hét már csak..utána visegrádi lájtos karika?
Nincs mit, remélem sikerül megtalálnod a számodra legjobban megfelelő gépet!
Pedig a tieden még szélesebb is az ülés mint az SMC-n!
én totál hozzá voltam szokva h milyen kényelmes...nem ültem rajta fél évig,haza hoztam Zozitól és 40 km után jajongtam
Köszönöm a segítségedet.
Sokat segített a döntésben.