Azért egy utcai SM-hoz (XT, 640LC4, FMX ) képest az SMC is elég harapós jószág (végülis a karbi pl. ugyanaz mint az 525SX-en), de a nagyobb lendtömegek miatt nyilván lustábban pörög kissé mint a Berg (mondjuk olyannal még nem is mentem, szal csak gondolom)...
Az olaj talán hagyján, de a Berg-en az alkatrészcserék is üzemórásan elő vannak írva, az SMC-n meg ráérsz állapot szerint szervizelni...nekem pl. 50e környékén kellett dugót és 70e-nél hajtókart cserélnem, pedig ez a motor se volt kímélve túlzottan...
Akkro sztem egyértelmű hogy melyik motor kell neked! Gondold csak el hogy a Berg-ben minden második ilyen túra után cserélhetnél olajat...meg amúgy is, miért fognál egy versenylovat konflisba?
Hülyeség, én az SC-vel remekül eltúrázgatok akár 5-600 km-t naponta! Ha elzsibbad a segged, egyszerűen fel kell állni kicsit és akkor megint kibírsz 1-1,5 órát ülve (utána meg úgyis meg kell állni tankolni)...
De komolyan, az SMC-nek kb. 2x olyan széles az ülése mint egy EXC-nk, Berg-nek, WR-nek vagy DRZ-nek. Múlt hétvégén a 4 nap alatt több mint 1500 km-t mentem az SC-vel és semmi bajom nem volt utána...az EXC-mről meg 240 km után nem is leszálltam hanem kivettem az ülést a két farpofám közül
Persze pályán meg a kisebb, könnyebb, keskenyebb motor a jobb...szóval a döntés inkább arról kell szóljon, hogy hol használnád többet a gépet, pályán vagy utcán?
Gyerekbetegség nem hinném, hogy van.
A régebbi szériákon SEM gyújtás van, ami a dekni beázásával tönkremehet. 1 ideig nem javítható alkatrészként volt számontartva, de javítható
A blokkról pedig kérdezd ki az embert, nehogy gáz legyen.. pl: milyen gyakran cserét olajat, és milyet tett bele
Aztán szedesd le az ülést, hogy a légszűrőre ráleshess. De ne mond meg neki miért akarod ülés nélkül látni! Miután láttad a szűrőt, valszeg kiderül, hogy tisztította-e vagy sem
Kb. 630-620 körül kérek érte, de csak ez egy elképzelés, ha jól tudom az új 900 körül van. Hát a vége 100-110 körül van vagyis én még csak ennyit mentem vele. Amióta megvan csak 150km-et mentem vele. Rendszeresen Yamaha szervízben szervizelt friss olajcsere meg stb.
Az olaj talán hagyján, de a Berg-en az alkatrészcserék is üzemórásan elő vannak írva, az SMC-n meg ráérsz állapot szerint szervizelni...nekem pl. 50e környékén kellett dugót és 70e-nél hajtókart cserélnem, pedig ez a motor se volt kímélve túlzottan...