Mentem FMXel. A motor 'halad' és ennyi. Hiába van nyomaték ha 180 kiló a cucc, amire kitalálták arra bizti nagyon jó.
Viszont ha veszel 1 KTM-et és cseréled az olajat ahogy kell és az üzemórás alkatrészeket is cseréled ahogy azt kell, akkor nem lesz hengerfejes
Akkor lefényképeztem a villahidat. Annyit még róla, hogy pluszban rajta van a kormánybefogó, ami szintén le van eloxálva, és az árban benne van a csapágy is, ha az újat megveszed ezeket mind külön kell megvenned hozzá.
egy kis összehasonlítás, ki-ki döntse el, melyik adat melyik motort fedi!
1.
Motor típus léghűtéses, négyütemű, RFVC, egyhengeres SOHC
Furat x löket 100 x 82 mm
Hengerűrtartalom 644 ccm
Kompresszióviszony 8,3:1
Üzemanyagellátás 40mm-es VE-karburátor
Max. teljesítmény 27,7 kW / 5 750 1/min (95/1/EC)
Max. nyomaték 52,3 Nm/4 500 1/min (95/1/EC)
Gyújtás elektronikus tranzisztoros
Önindító Elektromos
Sebességváltó Ötfokozatú
Kihajtás O-gyűrűs lánc
Méretek (HxSzxM) 2151 x 823 x 1157 mm
Tengelytáv 1490 mm
Ülésmagasság 875 mm
Szabadmagasság 216 mm
Üzemanyagtartály 11 liter (3,8 liter tartalékkal)
Első kerék 17 M/C x MT3,50 küllős aluminium felni
Hátsó kerék 17 M/C x MT4,00 küllős aluminium felni
Első gumi 120/70 R17 M/C (58H)
Hátsó gumi 150/60 R17 M/C (66H)
Első futómű 44 mm-es fordított teleszkópvillák, 218 mm rugóút
Hátsó futómű Pro-Link felfüggesztés, 186 mm rugóút
Első fékek 296 x 4 mm-es féktárcsák, kétdugattyús féknyergek
szinterfém fékbetétek
Hátsó fékek 220 x 5 mm-es féktárcsa, egydugattyús féknyereg
szinterfém fékbetétek
Száraz tömeg 163 kg
2.
Motor egyhengeres, négyütemű
Lökettérfogat 654 ccm
Furat x löket 102 / 80 mm
Teljesítmény 45 kW / 6500 rpm
Nyomaték 68 Nm / 5000 rpm
Sűrítési viszony 11,5:1
Indítás berúgó
Váltó 5 fokozatú
Karburátor Keihin FCR- MX 41
Vezérlés 4 szelep / OHC görgős himbával
Kenés Nyomóolajozás 2 Eaton pumpával
Motorolaj Motorex Power Synt 4T 10W-50
Primer áttétel 31:79
Szekunder áttétel X-gyűrűs lánc 5/8 x 1/4
Váltóolaj
Hűtés folyadékhűtés
Tengelykapcsoló többtárcsás, olajfürdős, hidraulikusan működtetett
Gyújtás Kokusan DC-CDI 4K3
Váz CrMo ötvözött, szinterezett acélváz
Segédváz aluminium
Kormány aluminium, változó falvastagságú
Első villa WP-USD 48 MA
Hátsó rugóstag WP - központi rugóstag
Rugóút elöl/hátul 265 / 310
Első fék Brembo 4 dugattyús nyereg, 320mm tárcsa
Hátsó fék Brembo 1 dugattyús úszónyereg, 220mm tárcsa
Első/hátsó felnik 3,5 x 17"; 5 x 17"
Első/hátsó gumik 120/70-17"; 160/60-17
Meghajtás áttétele 16:38
Akkumulátor nincs
Kipufogódob aluminium SXC
Kormány fejszög (villaszög) 63°
Utánfutás 99 mm
Tengelytáv 1510±10mm
Szabad magasság (terheletlen) 290 mm
Ülés magasság 910 mm
Tank kapacitás kb. 9 liter / 2,5 liter tartalék
Versenykész tömeg (üza. nélk.) kb. 131 kg
3.
Motor:
vízhűtéses, egy hengeres, 4 ütemű
Hengerűrtartalom:
628.3 cc
Furat és löket:
100 / 80
Kompressziós érték
11.8:1
Szelepelés
4 szelepes / OHC rendszer, himbás
Motor kenés
Nyomásos cirkulálás, olajpumpával
Szűrés:
micro szűrő, mosható fém szűrő, mágneses csavar
Indítás:
önindító / berúgó kar
Dekompresszor:
tejesen autómata / kézi
Gyújtás:
Kokusan digitális
Akkumulátor:
12 V 7 Ah
Karburátor:
Keihin MX FCR 41 TPS
Kipufogó rendszer:
2-1-ben, aluminium hangtompító
Benzin:
ólommnetes benzin (ROZ 95)
Váltó
6-sebességes
Kuplung
olajos lemezelés, hydraulikus nyomással
Primér hajtás
29:78
Szekunder hajtás
16:38 (nyitott verzió 15:40)
Váz:
25CrMo4 hőkezelt
kormány
Magura SX Alu, kúpos
Első teleszkóp:
WP USD 4860MA HUSABERG SUPERMOTO
Hátsó teleszkóp:
WP 5018 DCC PDS HUSABERG SUPERMOTO
Rugóutak:
275 mm / 288 mm
Első fékmunkahenger:
FTE 17.46 mm
Első fék:
FTE 4 dugattyús, radiálisan rögzített, Ř 310mm úszó acél tárcsa
Hátsó fékmunkahenger:
Brembo 13 mm
Hátsó fék:
Brembo 1 dugattyús, Ř 220 mm rozsdamentes acél
Első felni:
Behr 3.5x17"
Hátsó felni:
Behr 4.25x17"
Gumik:
120/70-17" / 150/60-17"
Tengelytáv:
1481 mm
Ülés és hasmagasság:
870 mm / 320 mm
Tank:
10.5 liter
Száraz súly:
112 kg
ez most mi?vagy hogy? vagy esteleg honda kereskedő vagy? senki nem fikázta. eddig legalábbis nem. az olyan motor, és akinek nem olyanra van szüksége, az nem olyat vesz. ha nyomatékot szertnél érezni, akkor köcsönadom egy körre a 660SMC-t garantáltan vigyorogva szálsz le róla!
A segítségeteket kérném.
Szeretném a masinámat átalakítani, vagy venni egy használt de jó állapotú supermotó "csomagot" tudtoek ebben segíteni? Egy 2003-as Yz 250 f masinám van.
én olvastam egyszer egy tesztet, hogy a blokkja elnyűhetetlen és tartós,de nemalegerősebbek között van , ez a kompromisszum, nekem esztétikailag bejön, nemtok mást hozzászólni.
Na.....Csak azért regisztzráltam magam, hogy közöljem veled hogy az fmx ek nagyon jó motorok hiszen akinek volt hondája tudja hogy nem nagyon kell a boltba járni alkatrészért, amugy meg nagyon sok emberr azt hiszi hogy gyenge szar 41lóerős motor, na most ha egy kicsit értenél hozzá testvérem akkor egyhengeres gépnél nem a lóerőket néznéd hanem a nyomatékot......Tehát az előttem szólónak azt üzenem ha tetszik neki az fmx nyugodtan megveheti.....Nekem nagyon bevált a kis gép az nem lezs hengerfejes mint pl a ktm......Sosem hagy cserben egy honda......
én neeeeeeeeeeeeeeem isten ments....
csak a vegának segitek, mert volt egy haverom aki vort akart venni meg most a vega is kinézett egyet,
én husabergre pályázom
DRZ nemjönbe
A srác a hirdetésben is csak egy tizessel nézte el.