Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Számolni sem tudok...a 15ös szám a nyerő...2ropiért kapsz 1et ha köll mert van egy hasznyált
naja,így számoltam énis 17/42=14/33... de nekem 14/38 vagy 14/40 lenne
Egy első lkerék 3000ft...te jársz iskolába nem én,mondjuk én is járok de,ez az élet iskolája,és qurva nehezek a tantárgyak elől 1 fog az hátúl 3nak számít,tehát könnyű kiszámolni
akkor írd már le nekem aképletet légyszi de bazz ha elől 3 foggal kevesebb lesz...az már kurva sok,alig fog menni valamit végre a motor,ezért gondoltam,hogy akkor hátra menne kisebb,hogy megtaláljam a köztes áttételt vagy kéne egy 15ös lánckerék...de minek ha itt a 14es komplikált eset vagyok
*matek....számolni tudok csak írni nem
Na akkor egy kis metek így 7végére...ha hagyod a hátsó lkereket és csak az elsőt cseréled le akkor nem kell kivenni a láncból és ugyan azt eredményezi a csere mint ha hátúl is felraknád a kisebbet,és van még egy előnye,ha vissza akarod rakni a zuccai verziót nem kell egy másik láncz sztem jól gondold át mert +éri, ja a tanácsadás a pálya büféjénél egyenlíthető
kiváncsi vagyok h mit fog produkálni így a gép,lesz erő,meg azért 14/38 elég nagy változtatás...ugrálni fog,remélem igaz a fogyi is meg fog nőni
oksi köszike
Van erre spéci "lánczszegkinyomókézikészülék" de ha lejössz a gummáért elötte jelőld be és kiütöm mint Csákón Kokót
őrkény
Te figyu már, most 17/42 van fent..ami kurva hosszú,van itthon 14/38am,az úgy egész pofás lenne pályára. Na de a láncból akkor kéne szemet kivenni...eddig régebbi motoroknál faterral megoldottuk flexszel meg ilyen pontozóval,amivel kiütöttök a nem tudom mit de azért itt már neccesebb,nem akarom elcseszni a láncot hogyan lehet 1szerűen,könnyen ki venni szemet? mert ha felteszem a 14/38at,akkor igen csak kell majd
Egy kalapács,véső,fűrész
tudom én hájdenau rakat szar azé,odaadnám valakinek 2 mátyásért is,csak ne itt álljon már persze jó lenne a drift metz tőled,de az akkor jöhet szóba ha eladom a héten az egyik gumimat... na majd meglátom,egyelőre a motor legyen kész
Csak mindennek ára van, ha tapad jobban kopik,ha meg nem, akkor te kopsz el a sok fírkázásban....
a heidenau gumiról az a véleményem amit az angol kolléga szokott mondani mikor +kérdik tőle mi a véleménye erről:Hej de no!
remélem elkészül a gép még hétköznapokon mert akkor megoldom itt a gumizást....ha nem tudom megoldani az baj. mert akkor csak pályán börni tudja...de az nem gyóó,mert nem tud centírozni,nekem meg az elsőt kell ám...
na akkor nagyon komoly szerszám parkkal kell érkezned!
Holtzihher
*dzs
Azok hát
Ja ,úgy leszek ahogy te a menedszerem mi
utcán ugyis a közepét használom... még egy ezrest csak elmegy...
Gyere,csak ne létrán
arról beszélek,létrás slick sokan így hívják
jó a misi.......most pénz beszél már megint csak