Egy első lkerék 3000ft...te jársz iskolába nem én,mondjuk én is járok de,ez az élet iskolája,és qurva nehezek a tantárgyak elől 1 fog az hátúl 3nak számít,tehát könnyű kiszámolni
akkor írd már le nekem aképletet légyszi de bazz ha elől 3 foggal kevesebb lesz...az már kurva sok,alig fog menni valamit végre a motor,ezért gondoltam,hogy akkor hátra menne kisebb,hogy megtaláljam a köztes áttételt vagy kéne egy 15ös lánckerék...de minek ha itt a 14es komplikált eset vagyok
Na akkor egy kis metek így 7végére...ha hagyod a hátsó lkereket és csak az elsőt cseréled le akkor nem kell kivenni a láncból és ugyan azt eredményezi a csere mint ha hátúl is felraknád a kisebbet,és van még egy előnye,ha vissza akarod rakni a zuccai verziót nem kell egy másik láncz sztem jól gondold át mert +éri, ja a tanácsadás a pálya büféjénél egyenlíthető
Te figyu már, most 17/42 van fent..ami kurva hosszú,van itthon 14/38am,az úgy egész pofás lenne pályára. Na de a láncból akkor kéne szemet kivenni...eddig régebbi motoroknál faterral megoldottuk flexszel meg ilyen pontozóval,amivel kiütöttök a nem tudom mit de azért itt már neccesebb,nem akarom elcseszni a láncot hogyan lehet 1szerűen,könnyen ki venni szemet? mert ha felteszem a 14/38at,akkor igen csak kell majd
tudom én hájdenau rakat szar azé,odaadnám valakinek 2 mátyásért is,csak ne itt álljon már persze jó lenne a drift metz tőled,de az akkor jöhet szóba ha eladom a héten az egyik gumimat... na majd meglátom,egyelőre a motor legyen kész
Csak mindennek ára van, ha tapad jobban kopik,ha meg nem, akkor te kopsz el a sok fírkázásban....
a heidenau gumiról az a véleményem amit az angol kolléga szokott mondani mikor +kérdik tőle mi a véleménye erről:Hej de no!
remélem elkészül a gép még hétköznapokon mert akkor megoldom itt a gumizást....ha nem tudom megoldani az baj. mert akkor csak pályán börni tudja...de az nem gyóó,mert nem tud centírozni,nekem meg az elsőt kell ám...
a heidenau gumiról az a véleményem amit az angol kolléga szokott mondani mikor +kérdik tőle mi a véleménye erről:Hej de no!