Én aztat hallottam hogy egy+olajhűtő az jót tenne neki,de igazából nem túl sokan foglalkoznak vele.
Az biztos hogy a folyamatos gyorsítások tökig gázon(az enyémmel lehet,nem basz hanyatt ) jobban terhelik,mint pl az endúrózás.
Sziasztok!
Sokak szerint a pályagépek az aszfalton tönkremennek..de sokan használják a versenygépüket supermoto szettel aszfalton...
az lenne a kérdésem h' az nem árt a gépek ha a versenycrossgépet supermotoszettel használom aszfalton?
zselés aksi és elég nehéz szóval szerintem nem üres és a kapcsoló nem szorulhatott meg mert a fény kürt van csak ott és 1x ért csak bele a kuplung kar utána egyből vissza állítottam
helló mindenkinek!
Az hogy lehet hogy kitolom a motort gyújátskapcsoló áttkapcs , önindító és meg se nyikkant?Miért merülhetett le az aksi tegnap még pöccintésre indult
ja és a kapcsolót jó irányba kapcsoltam
sanya mester, asszem az első gumma tárgytalan, mert most megnéztem, 455 van ráírva egy ovális mélyedésben (asszem talán 420at mondtál, vagy mennyit, hogy akkor jó). meg az konkrétan rajta van, hogy 16 -- 120/80, szóval...
hátsó viszont kellene, mert egyre inkább észreveszem az enyémen hogy gallyon van. az új áttétellel össze vissza tolja a farát még 3ba is ilyen eddig nem vÓt, szerintem nem természetes.
na hazamegyek beprogramozom az antennát, hogy holnap legalább ne essen amíg felérek.
csöcs
Az biztos hogy a folyamatos gyorsítások tökig gázon(az enyémmel lehet,nem basz hanyatt ) jobban terhelik,mint pl az endúrózás.