Üdv mindenkinek!
Kis segítségre lenne szükségem!
Drz-e hez most szereztem egy garnitúra mito felniszettet,ha Valakinek van tapasztalata és tudna segíteni pár szóban,hogy mit kell módosítani és milyen távtartók kellenek illetve első fékadapter hol lehet venni vagy gyártatni? Köszönöm!
Sziasztok!
Az előző években Magyarországon, eléggé rosszul állt a Supermoto szakág szénája. Alig volt licences versenyzők. A versenyek is el-el maradoztak vagy nem is voltak egyáltalán. Eddig egy ember kezében összpontosult minden és sajnálatos módon ennek meg is volt az eredménye! Teljesen meghalt a sport...
Most összeállt egy olyan Csapat, akik személyes ügyüknek érzik ezt megváltoztatni. 2013
a változások éve lesz a magyar Supermoto történelmében. Lehetőségünk van arra, hogy módosítsuk a szabályrendszert és az alapkiírást, reális és ésszerű kereteken belül. Ha van valami ötletetek, hozzászólásotok szívesen várjuk! Íme pár dolog a jövő évi versenytervezetből.
- Kategóriák:
. Sm1 és Sm2 (csak pálya supermotok. [épített vagy gyári]"profi" és "amatőr" kategória)
. Superstreet (csak utcai Supermotok)
. Superquad(SQ1 és SQ2)
. Superrobogó
-Futamok. 2 vagy 3 futam legyen?
.régen 2 futam volt 15perc+2kör. Idén lehetne módosítani.
Arra gondoltunk, hogy legyen 3x10perc +2kör. A néző több rajtot lát, nem lesz olyan unalmas és a versenyző sem fárad el annyira.
-Szombat vagy vasárnap legyen a versenynap?
-Éves Licenc váltás! Számunkra nagyon fontos dolog, hogy kiváltsátok minél többen, mert ez alapján kapjuk meg az éves támogatást, amiből a későbbiekben a versenyeket szervezhetjük és színesebbé tehetjük azokat!
Jogosan tehetnétek fel magatokban azt a kérdést, hogy miért is váltsam ki az éves licencet!? Azért, mert:
.Járna mellé egy kedvezmény, bizonyos pályákra a napidíjból.
.Mert kapnátok egy egész éves biztosítást
.Bizonyos motoros boltokban 5-30%os kedvezményt
.És a legérdekesebb! A szezon elején egy 2napos oktatást szakavatott Oktatóktól. Egy napot aszfalton és egy napot terepen. Mint amatőr motoros mondhatom, hogy már emiatt megéri...
Én,azért büszke vagyok arra a néhány magyar kamikázéra!Ezúton is gratulálok minden nevezőnek,hogy helytálltak és kellemes programot biztosítottak Nekünk-nézőknek!
Üdv:Laci-Debrecen
Versenyzői Beszámoló!
A nyíregyházi terem supermotó versenyre elégedetten gondolok vissza, hiszen egyszer sem estem.
„Így utólag, hogy sikerült talpon maradjak és útólsó sem lettem, azt mondom, megérte részt vennem." Lucas, /osztrák bajnok/ mellettem készült a futamokra. Sokat beszélgettünk arról, mit hogyan kell legközelebb másképpen felkészítsek, a deszka motorozáshoz. Sajnos nem sikerült kiugró eredményt elérnem, pedig a szabad edzésemhez képest a versenyen, 8mp gyorsultam!
Legnagyobb hibát a hátsó gumi választással és a rövid áttétellel követtem el, ezek okozhatták azt hogy közel azonos köridőim mellet a közép, majd a hátsó sorokban végeztem!
Sokan hiányolták, hogy magyar résztvevők nem neveztek rajtunk kívül. Vajon mi az ok? Ezen a fórumon talán kiderül!
Hát atomvillanás az nem volt, a kiállítók/árusok is évről-évre kevesebben jönnek el, régen emlékszem kijött a Yamaha-Karsai, Hondáék, KTM-ék, Kawasakiék...most talán két alkatrészes-ruházatos jött el méregdrága lomokkal, és ennyi. Összességében nézhető volt a műsor, a tavalyi Pesti móka sem volt sem rosszabb sem jobb szerintem.
Jó móka volt idén is a teremkrossz, megkaptuk a szokásos hányinger hastáncos pillangókisasszonyokat, de voltak látványos esések(sajnos), élvezetes csaták, mókás minimotoros futam, haláligömb-bemutató, kisKöki-féle stunt-bemutató....stbstb
De számomra a nap fénypontja, mikor HadnagyJózsi odahívta az öregKökit, hogy meginterjúvolja és az öreg első mondata a közönség felé az volt, hogy legközelebb hívjunk minél több embert magunkkal! Valóban elég foghíjas volt a lelátó szombaton, nyilván kevés volt a bevétel...
honda xr 600-ashoz elöl hátul tárcsáshoz nincs valakinek kerékszetje?köszi
Kis segítségre lenne szükségem!
Drz-e hez most szereztem egy garnitúra mito felniszettet,ha Valakinek van tapasztalata és tudna segíteni pár szóban,hogy mit kell módosítani és milyen távtartók kellenek illetve első fékadapter hol lehet venni vagy gyártatni? Köszönöm!
Az előző években Magyarországon, eléggé rosszul állt a Supermoto szakág szénája. Alig volt licences versenyzők. A versenyek is el-el maradoztak vagy nem is voltak egyáltalán. Eddig egy ember kezében összpontosult minden és sajnálatos módon ennek meg is volt az eredménye! Teljesen meghalt a sport...
Most összeállt egy olyan Csapat, akik személyes ügyüknek érzik ezt megváltoztatni. 2013
a változások éve lesz a magyar Supermoto történelmében. Lehetőségünk van arra, hogy módosítsuk a szabályrendszert és az alapkiírást, reális és ésszerű kereteken belül. Ha van valami ötletetek, hozzászólásotok szívesen várjuk! Íme pár dolog a jövő évi versenytervezetből.
- Kategóriák:
. Sm1 és Sm2 (csak pálya supermotok. [épített vagy gyári]"profi" és "amatőr" kategória)
. Superstreet (csak utcai Supermotok)
. Superquad(SQ1 és SQ2)
. Superrobogó
-Futamok. 2 vagy 3 futam legyen?
.régen 2 futam volt 15perc+2kör. Idén lehetne módosítani.
Arra gondoltunk, hogy legyen 3x10perc +2kör. A néző több rajtot lát, nem lesz olyan unalmas és a versenyző sem fárad el annyira.
-Szombat vagy vasárnap legyen a versenynap?
-Éves Licenc váltás! Számunkra nagyon fontos dolog, hogy kiváltsátok minél többen, mert ez alapján kapjuk meg az éves támogatást, amiből a későbbiekben a versenyeket szervezhetjük és színesebbé tehetjük azokat!
Jogosan tehetnétek fel magatokban azt a kérdést, hogy miért is váltsam ki az éves licencet!? Azért, mert:
.Járna mellé egy kedvezmény, bizonyos pályákra a napidíjból.
.Mert kapnátok egy egész éves biztosítást
.Bizonyos motoros boltokban 5-30%os kedvezményt
.És a legérdekesebb! A szezon elején egy 2napos oktatást szakavatott Oktatóktól. Egy napot aszfalton és egy napot terepen. Mint amatőr motoros mondhatom, hogy már emiatt megéri...
Várjuk a véleményeiteket és ötleteiteket!
Nem a saját motorommal megyek!
Szóval csak idétlenkedem majd
Üdv:Laci-Debrecen
A nyíregyházi terem supermotó versenyre elégedetten gondolok vissza, hiszen egyszer sem estem.
„Így utólag, hogy sikerült talpon maradjak és útólsó sem lettem, azt mondom, megérte részt vennem." Lucas, /osztrák bajnok/ mellettem készült a futamokra. Sokat beszélgettünk arról, mit hogyan kell legközelebb másképpen felkészítsek, a deszka motorozáshoz. Sajnos nem sikerült kiugró eredményt elérnem, pedig a szabad edzésemhez képest a versenyen, 8mp gyorsultam!
Legnagyobb hibát a hátsó gumi választással és a rövid áttétellel követtem el, ezek okozhatták azt hogy közel azonos köridőim mellet a közép, majd a hátsó sorokban végeztem!
Sokan hiányolták, hogy magyar résztvevők nem neveztek rajtunk kívül. Vajon mi az ok? Ezen a fórumon talán kiderül!
De számomra a nap fénypontja, mikor HadnagyJózsi odahívta az öregKökit, hogy meginterjúvolja és az öreg első mondata a közönség felé az volt, hogy legközelebb hívjunk minél több embert magunkkal! Valóban elég foghíjas volt a lelátó szombaton, nyilván kevés volt a bevétel...
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
vastagtengelyes 2004től
info: pm v 06204706921
KTM cikkszám 590.32.000.100
400, 450, 525, 560
Magurára gondolsz? (kinyomo, avagy kuplungmunkahenger also)
http://www.kepesmotor.hu/ktm-s...